Renard Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Jag vill gjärna att komentator systemet kommer igång igen. + liten nya nyheter. Den färska VCS infon har ruttnat för länge sen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Jag vill gjärna att komentator systemet kommer igång igen. + liten nya nyheter. Den färska VCS infon har ruttnat för länge sen nu. Det skulle va kul. Fast jag tror det skulle bli för mycket spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Mjo, jag skämms över att säga att jag blev bannad för att ha chattat i komentator systemet en gång. Jag var så liten och dum. Förlåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Ja, kommentatorsystemet stängdes ner inför SA-stormen, då vi revade segel. Varför det inte kommit upp igen vet jag inte, och ang. nyheter skulle jag gärna vara med i det gäng som står för infosamling/redigering. Kollar dagligen VCS-nyheter och diverse andra nyheter. Inga vettiga, naturligtvis, bara GTA och liknande Sen vill jag baske mig ha ett eget VCS-forum! 9 dar till release! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Allt det där kommer som sagt ligga på is tills Hultenius behagar ge besked. Det enda man kan göra är egentligen att vänta och se vad som händer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Jo, det är klart, men ett "Hej, *namn*, jag är inte så intresserad av GTA längre, skulle du och tre till kunna samla ihop nyheter till huvudsidan?" skule inte vara fel. Men man kan bara vänta och se. Jag har andra nyhetskällor, men det vore ju kul om huvudsidan var mer levande än såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Jo instämmer. Hänger mest på FZ när det gäller spelnyheter m.m. Där funkar kommentatorsystemet bra utan spam iaf =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Jag har ett tips till en nyhet. Skriv lite om att Jack Thompson hamnat i rättegång. Blir asglad varje gång jag ser det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Jag har ett tips till en nyhet. Skriv lite om att Jack Thompson hamnat i rättegång. Blir asglad varje gång jag ser det. O RLY? Varför säger du det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 O RLY? Varför säger du det här? För att jag är jävligt trött på att se samma nyhet varje gång som jag går in på gtasajten. Va inte sa negativ till saker och ting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 För att jag är jävligt trött på att se samma nyhet varje gång som jag går in på gtasajten. Va inte sa negativ till saker och ting. M-m-m-men.. Varför inte använda "Tipsa om nyhet" på huvudsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Finns det? Humm, har tyvärr ingen källa till det här med rättegången men annars kanske man ska pröva. EDIT: Hittade en källa. Skickade in nyheten. Hoppas att de lägger upp det på sidan. Vi hatar ju Thompson! Eller hur! Redigerad 29 oktober, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts