Maimstream Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Japp, som ni läste, dock så är detta endast av rent intresse som jag skapar denna poll. Bakgrunden? Jag och GiZmo satt och snackade om porr litegranna (Kom fram till att BDSM är sjukt) och hittade sedan på en poll (Vilket denna är resultatet av). Sedan så är det ju en liten porr-intresserad person i oss alla, eller hur? Även intressen som dessa ska man kunna gå ut öppet med, och nu kan ni göra det! OM ni nu röstar, så motivera gärna varför. Vote; Lesbian; För att det är två tjejer, och jag gilalr inte killar som bara daskar med penis överallt på flicketösen. Hare svett! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Nekrofili! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Ni hörde vad mannen sa, rösta på! Själv så.. avvaktar jag ett tag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag gillar sånt där när de binder fast en oskyldig sjuttonårig tös från Colombia varpå en muskulös biker gör sin grej samtidigt som hans (oftast skallige) partner hackar ned flickan till blandfärs med en machete. Det spänner till i Lill-Pico vid blotta tanken. Så det blir väl nekrofili, låter både spännande och trevligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Jag gillar HENTAI gjord av AMATÖRER där GAY-TEENS ger BLOWJOBS åt BARN-NEKROFILER med BIG TITS ivrigt påhejade av den lokala BDSM-gruppen som sitter och ONANERAR till LESBISK GRUPP-HÅRDPORR MED SHEMALE-ANIMALS samtidigt som de idkar ANAL- och SCATsex med AGE-gummor som varit med i belgiska MJUKPORRfilmer. Vote: ÖVRIGT. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Någon med 4/5 varningar borde ta det försiktigare.. Hey boy.. Hey boy! You look minda cute in them jeans. Now come on over here and fuck me up the ass. *FUCKED UP SHIT* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts