Nik. Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Enligt mig så e detta den seriösaste topicen som jag har lyckats med Så hoppas ni kan ta den någolunda seriöst. JAG tycker att Vi borde satsa mer på ungdomarna Som ska försöka få jobb(och dom arbetslösa) så man får ett jobb och kan tjänar in lite pengar(och en bra penision) så man inte behöver ta lika många lån och det gör Att man får större changser att får bättre ekonomi. Och detta blir ju inte bättre när den nya regeringen ska minska på både a-kassan och Många andra bidrag...Har dom ens sagt att dom ska höja nått eller e de bara jag som e efter? Vad Tycker ni ska förbättras/förändras? Redigerad 23 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Du kan helt enkelt inte bara låta bli "New Topic" - knappen för minst 1 dag , va? Redigerad 23 oktober, 2006 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Du kan helt enkelt inte bara låta bli "Post new Topic" , va? så klart jag kan...... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) så klart jag kan...... Det tror jag inte förräns jag sett det. Redigerad 23 oktober, 2006 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Du kan helt enkelt inte bara låta bli "New Topic" - knappen för minst 1 dag , va? Indeed, det poppar upp otroligt många topicar från xXxgemagexXx Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Det tror jag inte förräns jag sett det. Lovar blir denna låst kommar jag inte göra nån ny topic.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Lovar blir denna låst kommar jag inte göra nån ny topic.. You've got yourself a deal. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 You've got yourself a deal. Jaoo...kan vi gå till ämnet nu? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Enligt mig så e detta den seriösaste topicen som jag har lyckats med Real serious, nigga'. Jag tycker..ehm..samhället är bra på vissa sätt och sämre på vissa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 För lite droger och slagsmål i vårt sammhälle för tillfället...Det skulle vara nice om det blev som i Los Santosi san andreas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 De borde öppna mer fritidsgårdar som de stängde ner under 90-talet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 För lite droger och slagsmål i vårt sammhälle för tillfället...Det skulle vara nice om det blev som i Los Santosi san andreas De kommer, de kommer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Vad som borde bättras/försämras? Varför borde man försämra samhället? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Vad som borde bättras/försämras? Varför borde man försämra samhället? Jaag vet faktist inte varför de blev så..Men om Du/ni tycker att de finns nått man ska försämra så... EDIT: Kan ni sluta klaga på mig nu och kanske klaga på samhället? Redigerad 23 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 De kommer, de kommer Du menar att det är vad nästa tråd kommer handla om? "Om vi gillar droger och slagsmål"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Du menar att det är vad nästa tråd kommer handla om? "Om vi gillar droger och slagsmål"? Haha Jag tycker att Cannabis borde legaliseras. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Du menar att det är vad nästa tråd kommer handla om? "Om vi gillar droger och slagsmål"? Så som de ser ut nu..så skulle jag kunna tro att de kommar bli våldsammare i framtiden och mer droger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Enligt mig så e detta den seriösaste topicen som jag har lyckats med Inte seriös nog.. (sluta göra nya topicar hela jävla tiden) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts