Nik. Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Är du en mobbare? Jag... Kanske är de ibland... Inte så ofta men de förekommer att jag "mobbar nån" Redigerad 23 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Hhahahahaha. Nej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Är du blind elle', det ä' ju inge' poll, för fasen!! Nej, jag gillar inte mobbing, har själv varit utstt för en mobbing på låg nivå, och kommer förevigt avsky något sådant fult. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jepp... Skitkul att trycka ner folk, så dom tappar självförtroende! Kom igen nu allihopa, let's go out and mobba någon! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag älskar det, jag och mina kompisar brukar tävla i mobbing, lyckas man få nån att ta livet av sig är man en gud. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Är du blind elle', det ä' ju inge' poll, för fasen!! Nej, jag gillar inte mobbing, har själv varit utstt för en mobbing på låg nivå, och kommer förevigt avsky något sådant fult. Humm...de skulle bli en poll...Vad hag jag flömmat till nu då EDIT:Bra att ni e så seriösa E de bara för just lilla jag gorde denna topic? Redigerad 23 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag har mobbat i mina dar, men det är för jag itne har gillat den personen, och personen har oftast "mobbats" tillbaka om man säger så. Vad som har hänt efteråt är en annan historia, men jag är mot mobbing självklart, men jag måste tyvär medge som sagt, att jag har mobbat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 När jag tänekr efter.. Jag och mina kompisar mobbar ju varandra i form av; Pungslag, ninjasparkar, ordvitsar, nedvärderande ordförråd, jakter igenom Ödeshög, tjyverier av varandras grejjer, ta sönder någon annans sak, irritera varandra til vansinne, lura varandra att gå någonstans där dom förväntar sig att möta den dom nyligen pratat med fastän han inte är där... Jag gillar mobbing :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Ja, självklart, det första jag gör efter frukosten är att sparka ner nördar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) När jag tänekr efter.. Jag och mina kompisar mobbar ju varandra i form av; Pungslag, ninjasparkar, ordvitsar, nedvärderande ordförråd, jakter igenom Ödeshög, tjyverier av varandras grejjer, ta sönder någon annans sak, irritera varandra til vansinne, lura varandra att gå någonstans där dom förväntar sig att möta den dom nyligen pratat med fastän han inte är där... Jag gillar mobbing :'( Du låter läskig :'( Eudoros@ jag känner många nördar som bara väntar på att bli nersparkade....Har du lust att ta på dig stålhätta och Komma förbi nån dag? Redigerad 23 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Nej förfan! Dum tråd. Snart låst, bet you! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Nej. Det är bara förlorare som jävlas med andra utan anledning. De är inte värda ett skit. Redigerad 23 oktober, 2006 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Eudoros@ jag känner många nördar som bara väntar på att bli nersparkade....Har du lust att ta på dig stålhätta och Komma förbi nån dag? Men för helvete... Inser du inte ironin i folks posts? Herrejävlar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Nej förfan! Dum tråd. Snart låst, bet you! Damm e du säker..isåfall blir de min andra....nått att vara stolt över? Nej men försökte få till en lite...seriös poll Men de blev tydligen ingen poll.... Fråga inte hur jag lyckas..Jag e skillaz på fel saker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Damm e du säker..isåfall blir de min andra....nått att vara stolt över? Nej men försökte få till en lite...seriös poll Men de blev tydligen ingen poll.... Fråga inte hur jag lyckas..Jag e skillaz på fel saker Det är inte seriöst att göra en poll om man tycker om mobbning? Du bör ju nästan veta i förväg vad majoriteten av svaren kommer bli. Redigerad 23 oktober, 2006 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Ahaha, xXxGaymagexXx slår till igen. Piss off, bruvva'. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Nej, jag gillar inte mobbning Tror inte att någon gillar mobbning egentligen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Du låter läskig :'( Eudoros@ jag känner många nördar som bara väntar på att bli nersparkade....Har du lust att ta på dig stålhätta och Komma förbi nån dag? Mestadels beskrev jag mina kompisar, då jag oftast håller mig undan ifrån dom, på grund av den anledningen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Det är inte seriöst att göra en poll om man tycker om mobbning? Du bör ju nästan veta i förväg vad majoriteten av svaren kommer bli. Har en känsla av att jag kommar bli bannad snart Nej ni har rätt detta va ingen seriöst topic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Nej ni har rätt detta va ingen seriöst topic Det är ofta sånt man brukar tänka igenom innan man startar en topic. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts