Jump to content

Gillar du mobbing?

Nik.
 Share

Recommended Posts

Är du blind elle', det ä' ju inge' poll, för fasen!!

Nej, jag gillar inte mobbing, har själv varit utstt för en mobbing på låg nivå, och kommer förevigt avsky något sådant fult.

Humm...de skulle bli en poll...Vad hag jag flömmat till nu då :lol:

EDIT:Bra att ni e så seriösa ^_^

E de bara för just lilla jag gorde denna topic? :ermm:

Redigerad av xXxGemagexXx
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har mobbat i mina dar, men det är för jag itne har gillat den personen, och personen har oftast "mobbats" tillbaka om man säger så.

Vad som har hänt efteråt är en annan historia, men jag är mot mobbing självklart, men jag måste tyvär medge som sagt, att jag har mobbat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag tänekr efter.. Jag och mina kompisar mobbar ju varandra i form av; Pungslag, ninjasparkar, ordvitsar, nedvärderande ordförråd, jakter igenom Ödeshög, tjyverier av varandras grejjer, ta sönder någon annans sak, irritera varandra til vansinne, lura varandra att gå någonstans där dom förväntar sig att möta den dom nyligen pratat med fastän han inte är där...

Jag gillar mobbing :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag tänekr efter.. Jag och mina kompisar mobbar ju varandra i form av; Pungslag, ninjasparkar, ordvitsar, nedvärderande ordförråd, jakter igenom Ödeshög, tjyverier av varandras grejjer, ta sönder någon annans sak, irritera varandra til vansinne, lura varandra att gå någonstans där dom förväntar sig att möta den dom nyligen pratat med fastän han inte är där...

Jag gillar mobbing :'(

Du låter läskig :'(

Eudoros@ jag känner många nördar som bara väntar på att bli nersparkade....Har du lust att ta på dig stålhätta och Komma förbi nån dag? :ermm:

Redigerad av xXxGemagexXx
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej förfan! Dum tråd.

Snart låst, bet you!

Damm e du säker..isåfall blir de min andra....nått att vara stolt över? ^_^

Nej men försökte få till en lite...seriös poll Men de blev tydligen ingen poll.... :lol: Fråga inte hur jag lyckas..Jag e skillaz på fel saker :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Damm e du säker..isåfall blir de min andra....nått att vara stolt över? ^_^

Nej men försökte få till en lite...seriös poll Men de blev tydligen ingen poll.... :lol: Fråga inte hur jag lyckas..Jag e skillaz på fel saker :ermm:

Det är inte seriöst att göra en poll om man tycker om mobbning?

Du bör ju nästan veta i förväg vad majoriteten av svaren kommer bli. :P

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...