antepanteboy Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Efter att ha sett Bamboocha så blev jag riktigt sugen på att stunta i VC och efter ett litet snack med Qouad så kom vi överens om att colabba, Är det någon som har lust att joina? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Hehe, det här är det enda jag har Vore kul om du tog med det, dock. Du behöver fraps installerat för att datorn ska fatta codecen. Som du ser av datumet är den gammal. EDIT: Bugg... Redigerad 23 oktober, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Hehe, det här är det enda jag har Vore kul om du tog med det, dock. Du behöver fraps installerat för att datorn ska fatta codecen. Som du ser av datumet är den gammal. Hehe, det här är det enda jag har Vore kul om du tog med det, dock. Du behöver fraps installerat för att datorn ska fatta codecen. Som du ser av datumet är den gammal. Vore kanske bra om du lade upp den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Men wtf? Jag har inte tryckt på Send, bara försökt lägga upp den tre gånger nu. EDIT: Nu ligger den på youtube, är du intresserad kan du få klippet via mail. Det är jäkligt kort. EDIT2: Äh, youtube fattar ju såklart inte codecen. Vad gör jag då? Redigerad 23 oktober, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Adda mig på ante_gta@hotmail.com så tar vi det där istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Hade jag haft Vice Cityså hade jag gärna varit med och redigerat... Addar dig ante, ska fråga dig en sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts