Henkibojj Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Tjena! Jag såg löpsedeln till dagens (må) aftonbladet, men hade inga pengar på mig så jag kune inte köpa tidningen. Kollade på deras hemsida, och då står det istället att man måste köpa tidningen. Är det nån som har den och kan säga var man köper billigast? Pricerunner är ju old news, jag tänkte om ni kunde scanna/fota? Mycket tacksam för svar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Men herregud, har du inte råd att köpa dig en Aftonbladet ens?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Men herregud, har du inte råd att köpa dig en Aftonbladet ens?! Men herregud, kan du inte läsa? Han skrev: "Tjena! Jag såg löpsedeln till dagens (må) aftonbladet, men hade inga pengar på mig så jag kunde inte köpa tidningen" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Men herregud, har du inte råd att köpa dig en Aftonbladet ens?! Det har han nog, men han hade kanske inte med sig pengar just då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Men herregud, har du inte råd att köpa dig en Aftonbladet ens?! Jaah1! Du är jeterik!1 Han kanske inte har någon affär i närheten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Så jävla långt kan man väl inte ha till affär? Det är väl bara att sticka hem och hämta åtta spänn eller vad det är. Eller panta burkar eller vad fan som helst. Du är så jävla töntig Kebab. Redigerad 23 oktober, 2006 av samuelszon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Du är så jävla töntig Kebab. Nu ska du inte vara så, du vet att vi alla hatar dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Nu ska du inte vara så, du vet att vi alla hatar dig Grabben bär Energie. Passa dig. Henki: Gameshop.se Megastore.se OnOff.se Clickshop.se Playzone.se Netmania.se Spelbutiken.se Speldirekt.com Gametronics.se Tvspeloteket.se Discshop.se cdon.com Webhallen.com Ginza.se Salesonnet.se Spelen de jämförde: Battlefield 2142, Mario Bros, Fifa 07, Singstar Legends, The Sims 2: Djurliv. Såg dessvärre inte vilken som var billigast för jag skrev av listan i all hast. Redigerad 23 oktober, 2006 av Pico Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Billigast: Battlefield 2142 (PC): Gameshop - 418kr New Super Mario Bros (DS): Gameshop - 398kr Fifa 07 (Xbox 360): Gameshop - 608kr Singstar legends (PS2): Netmania - 564kr The Sims 2: Djurliv (PC): Megastore - 324kr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Bara jag som stör mig något enormt på samuelszon och hans översittar-attityd? Håll käften, grabben. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Bara jag som stör mig något enormt på samuelszon och hans översittar-attityd? Håll käften, grabben. NEJ HAN ÄR pH3tt_c00L. Men seriöst jo det gör jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Tack så mycket Pico, du var den enda vettiga här Jag såg dessvärre (för dig, Pico) att någon härhemma redan köpt tidningen, så jag hade den tydligen redan. Tack för hjälpen ändå, det var schysst. Kom fram till att gameshop var billigast på den listan. Det jag undrade mest över var Vice City Stories, som jag nyss satt och jämförde priser på. Gameshop tog 469+29 kr i frakt, dyrast var playzone.se som tog äckliga 649 kronor, vad deras frakt var vet jag inte. De hade lite krånglig sida. Hursomhelst lägger jag nog 50 spänn extra på spelet hos digistore, då vet jag att jag slipper frakt, fraktavgifter, ev. postförseningar osv. Sen har de ett litet (ganska litet) bonussystem också. Varför finns inte spelet på gtasajtens webshop? Kul att det blev en spamtopic iallafall! EDIT: Tack BigBear också, ditt inlägg fanns inte när jag började skriva. Redigerad 23 oktober, 2006 av Henkibojj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Bara jag som stör mig något enormt på samuelszon och hans översittar-attityd? Håll käften, grabben. Grabben är 14 år och har precis utvecklat spetskompetensen att kalla folk för "Tönt", var lite snäll mot honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Bara jag som stör mig något enormt på samuelszon och hans översittar-attityd? Håll käften, grabben. Count me in. Men... han är ju så cool! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Bara jag som stör mig något enormt på samuelszon och hans översittar-attityd? Håll käften, grabben. Neh han e fhett kool phojke! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Neh han e fhett kool phojke! Nej det är han inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Så jävla långt kan man väl inte ha till affär? Du är sä jefla heftig som bor nära en affär!1 Fråga: Har du någonsin varit ute på landet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 För fan grabbar, SKÄRPNING! Så jävla mycket offtopic får inte förekomma. Lägg ner med era jävla personangrepp, ta sånt i PM. Låser här, någon som har invändningar? Skicka ett PM! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts