Lajnux Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Läste superPLAY förr men inte nu längre, jag prenumererade även på PCGamingWorld som tydligen lades ner eller något sådant. Efter det läste jag ingen speltidning på länge men dom två senaste månaderna har jag fått hem PC Gamer i brevlådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Nej, PC-Gamer is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Brukade läsa Super Play hos kompisen, vilket var längesedan, sedan dess så har jag köpt 2st SP tidningar. Nuförtiden så hittar jag allting på nätet (recensioner etc.). Snabbt - enkelt - gratis Redigerad 23 oktober, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Ja, de får väl ge perfekt dark zero 9/10? Ska jag hindra dom? Jag behöver inte läsa tidningen om jag inte vill. Jag gillar inte det eftersom de gav perfekt dark zero 9/10 som jag tycker förtjänar max 2/10, därför tycker jag dom är konstiga ja. Det går fortfarande inte ihop. Nej, du behöver inte läsa tidningen. Men klaga då inte på nåt som du dessutom tycker är okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Vet vilken tidning det är men har nog aldrig läst den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Jag premunererar på superPLAY ja. Har gjort det sen..... inte länge sen. Om den där tokio game show grejen, jag orkade inte läsa allt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Jag premunererar på superPLAY ja. Har gjort det sen..... inte länge sen. Om den där tokio game show grejen, jag orkade inte läsa allt :'( Gör det. Den var inte alls lika bra som den förra men ända bra och läsvärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Ja, men väldigt sällan. <3 PCgamer har premunerat där sen 2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Väldigt bra tidningen. Tyvärr köper jag den för sällan. Typ tre fyra ggr om året bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts