Umberto Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag har köpt den förbaskade skräptidningen vid några få tillfällen i brist på bättre och det är något jag bittert fått ångra. Waaay too much konsolartiklar för min smak. Jag föredrar PC Gamer & PC Zone. (svengelska ftw) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Jag har läst SuperPLAY 1 gång, och det var min kompis tidning. Föredrar PC Gamer. Redigerad 23 oktober, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Köper nåt nummer per år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Nope, aldrig läst. Vart kan man skaffa gamereactor, kommer det via mail, eller kan man beställa hem en tidning ? Meh, en gratistidning som kostar ? Redigerad 23 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Nope, aldrig läst. Vart kan man skaffa gamereactor, kommer det via mail, eller kan man beställa hem en tidning ? Jag vet bara att den finns på EB-Games och på internet. Gamereactor.se alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Nope, aldrig läst. Vart kan man skaffa gamereactor, kommer det via mail, eller kan man beställa hem en tidning ? Meh, en gratistidning som kostar ? Du kan läsa tidningen på hemsidan www.gamereactor.se men den kommer lite senare där. Det går inte via mail. Du kan beställa hem det och då kostar det en slant. Annars är det bara att rusa ner till närmaste spelbutik o hämta en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Du kan läsa tidningen på hemsidan www.gamereactor.se men den kommer lite senare där. Det går inte via mail. Du kan beställa hem det och då kostar det en slant. Annars är det bara att rusa ner till närmaste spelbutik o hämta en. Jo, glor på en tidning just nu, men det är inte samma känsla ^^ Oj, så spelbutiker har, då springer jag dit då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 SuperPLAY tidningen är riktigt kass, att ge perfekt dark zero 9/10 säger en hel del? och sen ger de dead or alive 4 7/10. Efter det pallae jag inte läsa superplay längre. Får bli gamereactor, mycket bättre texter och bättre betyg. Det säger en hel del om vad du tycker om yttrandefrihet. Recensenten ger spelet det betyg han/hon tycker det förtjänar. Det är inte den objektiva sanningen som man måste rätta sig efter. Du får självklart tycka vad du vill om spel, och alla andra vad dem vill. Men, visst, gå efter siffror... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Det säger en hel del om vad du tycker om yttrandefrihet. Recensenten ger spelet det betyg han/hon tycker det förtjänar. Det är inte den objektiva sanningen som man måste rätta sig efter. Du får självklart tycka vad du vill om spel, och alla andra vad dem vill. Men, visst, gå efter siffror... Jag har väl inte sagt att de inte får tycka så... utan jag gillar inte att de sätter såna konstiga betyg, därför lämnar jag tidningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag har väl inte sagt att de inte får tycka så... utan jag gillar inte att de sätter såna konstiga betyg, därför lämnar jag tidningen. Lite luddigt påstående? Först skriver du att de får tycka så, sen säger du att du inte gillar det? Dem är konstiga enligt din åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Har prenumererat sedan 2003 vill jag minnas, jag saknar dock några av de gamla skribenterna som Thomas Wiborgh som hoppade av och startade Reset som jag inte fallit för. Dock finns det många bra i den nya redaktionen, bland annat den gamle räven Tommy Rydling, den alltid lika roliga Oskar Skog och den nye Alfred Holmgren. Annars brukar jag läsa Gamereactor, det känns som att den redaktionen är lite roligare med Petter, Mäki och Sundberg och gänget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Köpte ett nummer av Superplay i somras när de skrev om Half-Life 2: Episode 1 och hade Alyx på cover. De skrev en hel sammanfattning av Half-Life serien i samma nummer, så det var intressant att läsa. Sen kunde jag inte motstå ett så fint cover. Det är samma nummer som de hade deras E3-video på. Redigerad 23 oktober, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Har bara köpt några få nummer. Dock är nog den bästa spel tidningen ever. Älskar numret om xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag har det första nrmt i en låda under min säng, tillsammans med alla andra tidingar fram till tidiga 06, då jag slutade prenumera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Vote: Nej, har bara läst något nummer. Var väldigt länge sen jag läste den här tidningen.. Kommer ihåg för länge sedan när Attack Games tidinigen fanns, den var bra den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Lite luddigt påstående? Först skriver du att de får tycka så, sen säger du att du inte gillar det? Dem är konstiga enligt din åsikt. Ja, de får väl ge perfekt dark zero 9/10? Ska jag hindra dom? Jag behöver inte läsa tidningen om jag inte vill. Jag gillar inte det eftersom de gav perfekt dark zero 9/10 som jag tycker förtjänar max 2/10, därför tycker jag dom är konstiga ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Vart kan man skaffa gamereactor, kommer det via mail, eller kan man beställa hem en tidning ? Meh, en gratistidning som kostar ? OnOff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Om jag går till biblioteket så brukar jag läsa den. Jag har nog aldrig köpt den vad jag kan minnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Vote: Nej, har aldrig gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Ja, de får väl ge perfekt dark zero 9/10? Ska jag hindra dom? Jag behöver inte läsa tidningen om jag inte vill. Jag gillar inte det eftersom de gav perfekt dark zero 9/10 som jag tycker förtjänar max 2/10, därför tycker jag dom är konstiga ja. Det var väl ändå lite lågt? 2/10. Jag kommer inte prenumerera på dig mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts