Jump to content

SuperPLAY

Adriian
 Share

Läser du SuperPLAY?  

60 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Nope, aldrig läst.

Vart kan man skaffa gamereactor, kommer det via mail, eller kan man beställa hem en tidning ?

Meh, en gratistidning som kostar ?

Du kan läsa tidningen på hemsidan www.gamereactor.se men den kommer lite senare där. Det går inte via mail. Du kan beställa hem det och då kostar det en slant. Annars är det bara att rusa ner till närmaste spelbutik o hämta en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan läsa tidningen på hemsidan www.gamereactor.se men den kommer lite senare där. Det går inte via mail. Du kan beställa hem det och då kostar det en slant. Annars är det bara att rusa ner till närmaste spelbutik o hämta en.

Jo, glor på en tidning just nu, men det är inte samma känsla ^^

Oj, så spelbutiker har, då springer jag dit då :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SuperPLAY tidningen är riktigt kass, att ge perfekt dark zero 9/10 säger en hel del? och sen ger de dead or alive 4 7/10. Efter det pallae jag inte läsa superplay längre. Får bli gamereactor, mycket bättre texter och bättre betyg.

Det säger en hel del om vad du tycker om yttrandefrihet. Recensenten ger spelet det betyg han/hon tycker det förtjänar. Det är inte den objektiva sanningen som man måste rätta sig efter. Du får självklart tycka vad du vill om spel, och alla andra vad dem vill.

Men, visst, gå efter siffror...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det säger en hel del om vad du tycker om yttrandefrihet. Recensenten ger spelet det betyg han/hon tycker det förtjänar. Det är inte den objektiva sanningen som man måste rätta sig efter. Du får självklart tycka vad du vill om spel, och alla andra vad dem vill.

Men, visst, gå efter siffror...

Jag har väl inte sagt att de inte får tycka så... utan jag gillar inte att de sätter såna konstiga betyg, därför lämnar jag tidningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har prenumererat sedan 2003 vill jag minnas, jag saknar dock några av de gamla skribenterna som Thomas Wiborgh som hoppade av och startade Reset som jag inte fallit för. Dock finns det många bra i den nya redaktionen, bland annat den gamle räven Tommy Rydling, den alltid lika roliga Oskar Skog och den nye Alfred Holmgren.

Annars brukar jag läsa Gamereactor, det känns som att den redaktionen är lite roligare med Petter, Mäki och Sundberg och gänget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte ett nummer av Superplay i somras när de skrev om Half-Life 2: Episode 1 och hade Alyx på cover. De skrev en hel sammanfattning av Half-Life serien i samma nummer, så det var intressant att läsa. :ermm: Sen kunde jag inte motstå ett så fint cover. Det är samma nummer som de hade deras E3-video på.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite luddigt påstående? Först skriver du att de får tycka så, sen säger du att du inte gillar det? Dem är konstiga enligt din åsikt.

Ja, de får väl ge perfekt dark zero 9/10? Ska jag hindra dom? Jag behöver inte läsa tidningen om jag inte vill. Jag gillar inte det eftersom de gav perfekt dark zero 9/10 som jag tycker förtjänar max 2/10, därför tycker jag dom är konstiga ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, de får väl ge perfekt dark zero 9/10? Ska jag hindra dom? Jag behöver inte läsa tidningen om jag inte vill. Jag gillar inte det eftersom de gav perfekt dark zero 9/10 som jag tycker förtjänar max 2/10, därför tycker jag dom är konstiga ja.

Det var väl ändå lite lågt? 2/10. Jag kommer inte prenumerera på dig mer. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor