Jump to content

SuperPLAY

Adriian
 Share

Läser du SuperPLAY?  

60 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vote: Ja, jag prenumererar på den. Har gjort det sedan 2001.

Jag fick det nya numret idag. Efter att kollat igenom den snabb så såg jag att det var ett repotage från Tokyo Game Show. Jag tänkte på det förra repotaget därifrån. Av Alfred Homgren. Det var ju så otroligt bra!

Jag kollade vem som hade skrivet detta och såg att det var Alfred Homgren och Tomas Gunnarsson! :ermm: Det kan ju inte bli annat än bra!

Ska läsa den ikväll om jag kan hålla mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Yes jag prenumererar, har gjort sedan... *sticker iväg och kolla mitt första nummer*... ehm, hittar inte, men har prenumererat ett tag ändå. Kommer ihåg att mitt första nummer innehöll en recension av Star Wars: The Phantom Menace till PSX.

Edit: Efter att ha kollat Gamespot så ser jag att spelet kom ut 99, alltså var det väl nångång då jag köpte den första gången, började prenumerera direkt.

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brukade premunera på dom men slutade med det runt 2004. Nu köper jag bara nått enstaka nummer men tycker att den har blivit mycket sämmre nu, utan tobias wiborgh :ermm:

Jag saknar också honom men tycker att Alfred Holmgren är bättre. Om han slutar vet jag inte vad jag gör. :'( Man får väl hoppas att han stannar länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tycker ni om det nya numret då? Jag har aldrig längtat så mycket efter ett nytt nummer någonsin (vet inte varför)!

Tänk; repotage från Tokyo Game Show (såg sen att det var skrivet av Alfred Holmgren och Tomas Gunnarsson!), Recension av Okami, massor av Betatester (tack vare TGS), besök hos Polyphony Digital (om Gran Turismo 5) och Rare, recension av Battlefield 2142!

Älsklingsnummer! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor