Adriian Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Vote: Ja, jag prenumererar på den. Har gjort det sedan 2001. Jag fick det nya numret idag. Efter att kollat igenom den snabb så såg jag att det var ett repotage från Tokyo Game Show. Jag tänkte på det förra repotaget därifrån. Av Alfred Homgren. Det var ju så otroligt bra! Jag kollade vem som hade skrivet detta och såg att det var Alfred Homgren och Tomas Gunnarsson! Det kan ju inte bli annat än bra! Ska läsa den ikväll om jag kan hålla mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Läste den mycket förut då de hade grymma skribenter där förr, numera har de flesta försvunnit till Reset så jag läser den istället, många bra skribenter från olika magasin har samlats till den, läser även PC Gamer. Vote: Ja, men sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Yes jag prenumererar, har gjort sedan... *sticker iväg och kolla mitt första nummer*... ehm, hittar inte, men har prenumererat ett tag ändå. Kommer ihåg att mitt första nummer innehöll en recension av Star Wars: The Phantom Menace till PSX. Edit: Efter att ha kollat Gamespot så ser jag att spelet kom ut 99, alltså var det väl nångång då jag köpte den första gången, började prenumerera direkt. Redigerad 23 oktober, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Läser PCGamer istället, inte speciellt intreserad utav konsoller.. Vote: Bara något nummer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag går till biblioteket och läser och om det är nåt speciellt så lånar jag hem dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag brukade premunera på dom men slutade med det runt 2004. Nu köper jag bara nått enstaka nummer men tycker att den har blivit mycket sämmre nu, utan tobias wiborgh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Nej, men jag läste rätt mycket förr. Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Nej, har aldrig gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag brukade premunera på dom men slutade med det runt 2004. Nu köper jag bara nått enstaka nummer men tycker att den har blivit mycket sämmre nu, utan tobias wiborgh Jag saknar också honom men tycker att Alfred Holmgren är bättre. Om han slutar vet jag inte vad jag gör. :'( Man får väl hoppas att han stannar länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag har bara läst något enstaka nummer. Jag håller mig till Gamereactor, den är gratis och minst lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Jag har bara läst något enstaka nummer. Jag håller mig till Gamereactor, den är gratis och minst lika bra. Instämmer. Redigerad 23 oktober, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Läser inte SuperPLAY, läser däremot PCGamer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Tycker den är väldigt bra, men köper den aldrig. Läser hos någon kompis som har nyaste nummret då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Har aldrig läst den (eller vad det nu stog) Prenumerar däremot på PCG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Prenumererade förut, slutade någon gång i början av 2004. Prenumenerar på PC Gamer nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Vad tycker ni om det nya numret då? Jag har aldrig längtat så mycket efter ett nytt nummer någonsin (vet inte varför)! Tänk; repotage från Tokyo Game Show (såg sen att det var skrivet av Alfred Holmgren och Tomas Gunnarsson!), Recension av Okami, massor av Betatester (tack vare TGS), besök hos Polyphony Digital (om Gran Turismo 5) och Rare, recension av Battlefield 2142! Älsklingsnummer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Nej, har bara läst något nummer. Fick ett gratis nummer när Svenska PS-tidningen gick i konkurs. Inget vidare. Och nu förtiden får man alltid reda på saker man är intresserade av snabbt genom nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Never ever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Prenumererar, har gjort sedan 2001. Tycker dock att tidningen blivit sämre mot vad den var förr. Känns lite väl estetisk på något vis, samt att det ibland verkar som dem skriver om allt annat än spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 SuperPLAY tidningen är riktigt kass, att ge perfekt dark zero 9/10 säger en hel del? och sen ger de dead or alive 4 7/10. Efter det pallae jag inte läsa superplay längre. Får bli gamereactor, mycket bättre texter och bättre betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts