KvaddadPadda Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Het? Hon såg ut som min kompis gamla hund i ansiktet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Het? Ta bort huvet, så blir bilden bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Är det bara jag som tycker att Annika Andersson är lite smyghet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Är det bara jag som tycker att Annika Andersson är lite smyghet? Mjaee, svårt att avgöra. Hon är de vissa stunder, men andra stunder är hon ful, så jag vet inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Är det bara jag som tycker att Annika Andersson är lite smyghet? Vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Vem? Hon, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Hon, kanske? Blääääääääääääääääääääääääääääääää. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Hon, kanske? Aha, hon! Njae, het vet jag inte..hon är väl rolig i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Blääääääääääääääääääääääääääääääää. Aha, hon! Njae, het vet jag inte..hon är väl rolig i alla fall! Jo, jo. Själv tycker jag heller inte att hon var så värst fin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 (redigerad) Hon va iallafall het igår i "Stulen Kärlek" på TV4. Redigerad 7 april, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Hon va iallafall het igår i "Stulen Kärlek" på TV4. 5 kilo smink etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 5 kilometer smink etc. Rättade till lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Rättade till lite. Ehrm, varför skulle det vara kilometer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Ehrm, varför skulle det vara kilometer? Nja. Fem kilometer smink tror jag väger lite mer än fem kilo, och jag tror hon måste ha mer smink än 5 kilo för att se snygg ut. Thats my point. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Nja. Fem kilometer smink tror jag väger lite mer än fem kilo, och jag tror hon måste ha mer smink än 5 kilo för att se snygg ut. Thats my point. Öh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Jag ville dissa henne mer än Ceone gjorde. Men skit i det nu. Långsökt och stupid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Nja. Fem kilometer smink tror jag väger lite mer än fem kilo, och jag tror hon måste ha mer smink än 5 kilo för att se snygg ut. Thats my point. Tänk så är det en jätte-jätte-jätte- smal sträcka med puderkorn längs med de fem kilometrarna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Tänk så är det en jätte-jätte-jätte- smal sträcka med puderkorn längs med de fem kilometrarna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Är det bara jag som tycker att Annika Andersson är lite smyghet? Jag förstår exakt hur du menar. Och ja, ibland är hon typ smyghet och ibland så är hon helt enkelt neej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Maia Hirasawa är ganska söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts