darkjak Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Endast jag som finner Nicholas Cage tuff även om han är lite oldie? Tja du... Tycker själv att Cage är ball... På tal om oldieskådisar... Har hört att tydligen Bruce Willis uppskattas bland flickorna... Kan exempelvis sägas att han är morsans favoritskådis. Cage och Willis står ju för ett ideal som åtminstånde i Sverige börjar bannlysas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Don't hassel the Hoff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Snygga kläder, men hur ser han ut utan bajs i ansiktet? Vem som helst kan bli snygg med fem kilo analsaft i fejan. Vem vet, era fjortisar kanske blir snygga utan fem kilo analsaft i fejan? det är som jag försökt säga tidigare, men ingen av er fattat ,alla tycker olika, finns inte en enda brud som ni postat här som jag tycker är snygg. Redigerad 24 mars, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Kolla på The Holiday så förstår ni vad jag menar. Stilsäker kille! LOL, är ganska så säker på att han inte har valt kläderna i The Holiday. Stilsäkra *vilka det nu är som väljer kläder*, snarare. Vill ni se en snygg man? Lustigt att ingen nämt honom tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 LOL, är ganska så säker på att han inte har valt kläderna i The Holiday. Stilsäkra *vilka det nu är som väljer kläder*, snarare. Vill ni se en snygg man? Lustigt att ingen nämt honom tidigare. Vet du varför ingen har de? Han är ingen riktig man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 LOL, är ganska så säker på att han inte har valt kläderna i The Holiday. Stilsäkra *vilka det nu är som väljer kläder*, snarare. "LOL", tror du jag är dum eller? Vill ni se en snygg man? Lustigt att ingen nämt honom tidigare. Det här är gtasajtens forum, snack om GTA är tabubelagt i offtopic-forumen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 LOL, är ganska så säker på att han inte har valt kläderna i The Holiday. Stilsäkra *vilka det nu är som väljer kläder*, snarare.Om denne LOL vill ha något sagt så får denne LOL regga sig här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 "LOL", tror du jag är dum eller? Det här är gtasajtens forum, snack om GTA är tabubelagt i offtopic-forumen. Tja, svårt och svara på. Vad menar du annars med "stilsäker kille"? Hur vet du att han i sitt hem inte går i KSSS-mjukisbyxor och JL-tröja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Tja, svårt och svara på. Vad menar du annars med "stilsäker kille"? Hur vet du att han i sitt hem inte går i KSSS-mjukisbyxor och JL-tröja? Menar att han har schysst stil i den filmen, helt enkelt. Kan man inte kalla honom för stilsäker då? Skulle vara rätt grymt att se honom i slappiskläder med, iof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Vet du varför ingen har de? Han är ingen riktig man. Är han tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Är han tjej? Kasterad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Moget hög nivå i den här topicen. Det finns 3 sätt att åtgärda detta. 1. Höja nivån med typ 200% 2. Låsa topicen 3. Varna medlemmar Och ja, ni känner mig bra nog att veta att jag kommer ta listan nerefrån och upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 (redigerad) Moget hög nivå i den här topicen. Det finns 3 sätt att åtgärda detta. 1. Höja nivån med typ 200% 2. Låsa topicen 3. Varna medlemmar Och ja, ni känner mig bra nog att veta att jag kommer ta listan nerefrån och upp. Då höjer vi nivån med 200%. Hej, hej, hej jag är bara 14 år kom och se på mig, kom och ta på mig Hej, hej, hej jag är bara 14 år kom och titta på mig, kom och ta på mig För jag vill ju bara va din tjej. Du får ta på mig om du ber mig snällt, för jag vill ju bara va med dig. Do you wanna be my fjortisboy? Redigerad 25 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Då höjer vi nivån med 200%. Hej, hej, hej jag är bara 14 år kom och se på mig, kom och ta på mig Hej, hej, hej jag är bara 14 år kom och titta på mig, kom och ta på mig För jag vill ju bara va din tjej. Du får ta på mig om du ber mig snällt, för jag vill ju bara va med dig. Do you wanna be my fjortisboy? Ge mig numret !!1111!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Bilder* Hewt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 (redigerad) Då höjer vi nivån med 200%. Hej, hej, hej jag är bara 14 år kom och se på mig, kom och ta på mig Hej, hej, hej jag är bara 14 år kom och titta på mig, kom och ta på mig För jag vill ju bara va din tjej. Du får ta på mig om du ber mig snällt, för jag vill ju bara va med dig. Do you wanna be my fjortisboy? Det är min kompis syrra som sjunger den. Redigerad 25 mars, 2007 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 (redigerad) Eva Mendes är inte så pjåkig! Redigerad 25 mars, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Till vaxxor med flera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Till vaxxor med flera Hade varit snyggare med kläder på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 (redigerad) Eva Mendes är inte så pjåkig! *bild* Hon var det bästa i hela Ghostrider filmen (Som sög apröv). Skulle hon inte varit med så skulle jag viljat ha mina pengar och bortslösade timmar tillbaka... :'( Redigerad 25 mars, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts