Foo Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Mel Gibson slår alla killar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Mel Gibson slår alla killar Foo... va?! Sean Connery därremot... Grrr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Usch nej! Så plastigt hollywood... Givetvis är det fixat och trixat men en snubbe som är fett snygg är Edward Norton när han står med händerna bakom huvudet i American History X. Fett snygg kropp. Mja, han är rätt attraktiv där. Men brad pitt i fight club! ggrr;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Inte min stil, han ser för oerfaren ut. Lite som en light version av en metrosexuell kille... då gillar jag brad pitt & johnny depp mer. rediga karlar de! Vet inte om du var sarkastisk eller ej, men jag håller med oavsett Det var väl en del forumiter som gillade japaner? Gillade? SHIATTTTTTTTT Låt mig ta om det där: Redigerad 23 mars, 2007 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Endast jag som finner Nicholas Cage tuff även om han är lite oldie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Endast jag som finner Nicholas Cage tuff även om han är lite oldie? Nej, Foo gör nog det med... Doh, vänta, det går inte att skämta så, kom jag på, när jag själv sa Sean Connery. Redigerad 23 mars, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Har sagt det förut här i tråden, men Jude Law. Daaaamn! Kolla på The Holiday så förstår ni vad jag menar. Stilsäker kille! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Den svarthåriga bruden i TATU is very hot indeed. För övrigt.. Redigerad 23 mars, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Ashton Kutcher anyone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Mel Gibson slår alla killar Det är väl taskigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Låt mig ta om det där: Heuaheuahuhe, vilken filurig bild på Devon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Det är väl taskigt? Jag menade inte så BTW EDIT: Nicholas Cage kommer på andra plats efter Mel Gibson! Redigerad 23 mars, 2007 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Heuaheuahuhe, vilken filurig bild på Devon. Nu när du säger det så liknar det faktiskt Devon, men är du säker på att det verkligen är hon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 (redigerad) Ashton Kutcher anyone? http://www.the-planets.com/star-biography/...r-Biography.jpg Han ser faktiskt rätt bra ut. Bam does too. Edit: WOO-HOO. Jag lyckade qouta en länkad bild, utan att förstöra hela tråden. Redigerad 23 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Det var väl en del forumiter som gillade japaner? Jag antar att jag är en av dem som du syftar på And indeed, she's cute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 När ni har varit inne på snygga killar ett tag så passar jag på att visa coola/snygga killar Erik Danielsson från Watain: King of Hell från Gorgoroth: Ni behöver inte kommentera att man inte ser deras ansikten osv. Corpsepaint e hett imo, det där är vad jag tycker är typiskt snyggt hoss killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 http://www.matthewlaskey.com/500px/bag_head_doorway.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 När ni har varit inne på snygga killar ett tag så passar jag på att visa coola/snygga killar Erik Danielsson från Watain: King of Hell från Gorgoroth: Ni behöver inte kommentera att man inte ser deras ansikten osv. Corpsepaint e hett imo, det där är vad jag tycker är typiskt snyggt hoss killar. Snygga kläder, men hur ser han ut utan bajs i ansiktet? Vem som helst kan bli snygg med fem kilo analsaft i fejan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 *Hubbabubba* Paperbag är snyggt imo, det där är vad jag tycker är typiskt snyggt hos killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Paperbag är snyggt imo, det där är vad jag tycker är typiskt snyggt hos killar. Avhugget huvud är rätt snyggt ju, det är vad jag tycker är typiskt snyggt hos killar. bai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts