Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Är damm hett? Mega damm! Hehe nej men Jag äger ju på stavfel Edit: tillfixat Redigerad 26 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Snor väll oxo från helgon Snygg brud: Sluta posta jävla mongolid bilder, tack. Förresten så stavas det 'D-A-M-N'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Sluta posta jävla mongolid bilder, tack. Förresten så stavas det 'D-A-M-N'. Alla har inte samma smak som du. Och varf fan får du bindestrecken ifrån, vill du låta dryg, eller bara klanka ner på honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Snor väll oxo från helgon Snygg brud: http://www.helgon.net/picz/Frontperson1.jpg Snygg kille: http://www.helgon.net/picz/Frontperson7.jpg Vart i helvet är världen på väg? Jag röstar för livstid, alternativt massmord på sånna där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Snor väll oxo från helgon Snygg brud: Stoppa ner henne i fritösen några minuter så att hon får lite färg, så har du en snygg brud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Sluta posta jävla mongolid bilder, tack. Förresten så stavas det 'D-A-M-N'. Alla tycker olika, jag klagar inte på att ni gillar vad jag kallar fjortisar och allt jävla skit låt alla tycka vad dem vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Alla tycker olika, jag klagar inte på att ni gillar vad jag kallar fjortisar och allt jävla skit låt alla tycka vad dem vill Jaja..okej då @ Maimstream : Jag ville bara vara lite dryg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) KalleR haha! Så jävla sexig Redigerad 26 oktober, 2006 av ULTIMA TURE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Så jävla sexig Jag är benägen att inte hålla med där faktist... Mega damm! Hehe nej men Jag äger ju på stavfel Edit: tillfixat Nej, det stavas damn. Redigerad 26 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Så jävla sexig Offtopic men...är du nazist/plastnazist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Vart i helvet är världen på väg? Jag röstar för livstid, alternativt massmord på sånna där. Alla behöver väll inte tycka likadant? Om du tycker det där är onormalt, vad är det att villja göra massmord på männsikor då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Så jävla sexig Nästan EMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Nästan EMO. Nejnej, han dödade folk, inte sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Nejnej, han dödade folk, inte sig själv. Han dödade visst sig själv. Roxxy är seg. Redigerad 26 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Nejnej, han dödade folk, inte sig själv. Klart han gjorde. Edit : Eudoros var före mig Redigerad 26 oktober, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Klart han gjorde. Edit : Eudoros var före mig Juste Men emos dödar iaf inte folk. Bara biter och suger blod ur andra som är med på det. Och pussar pojkar, och spelar old school nintendo Vi ser ut som flickor med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Alla tycker olika, jag klagar inte på att ni gillar vad jag kallar fjortisar och allt jävla skit låt alla tycka vad dem vill Bra talat!....kunde inte säga de bättre jaja de e väl Damn Om man ska vara petig EDIT: VaXXor goes Seriöse! ...And KEBAB Goes Cool Redigerad 26 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Offtopic men...är du nazist/plastnazist? Klart, han gillar ju Ultuma Thule!1 En riktigt cool kille, måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Vart i helvet är världen på väg? Jag röstar för livstid, alternativt massmord på sånna där. Måste man vara 18 för att rösta i det valet eller får jag lägga i min röst också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Måste man vara 18 för att rösta i det valet eller får jag lägga i min röst också? Ja, man måste vara 18 för att få rösta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts