Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Det mesta är viktigt och det finns ingenting som jag direkt ser före något annat, men jag skulle ju aldrig visa större intresse för en tjock, ful tjej...

Schkål på det! skal_855545_0.gif

Det är helheten som är det viktigaste. Men OM jag måste lyfta fram nåt så blir det isf ögonen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Komigen! Anna Book säger jag bara! :)

Om du är ärlig nu KalleR, skulle du tacka nej till en privat fest med Anna Book och Kikki Danielsson!? >_<

Anna Book är äcklig..

Kan inte säga vad som är viktigast hos en tjej, jäkligt svårt. Man kan ju inte tycka en tjej är snygg bara för att hon har snygg röv, helhet is the shit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anna Book är äcklig..

Kan inte säga vad som är viktigast hos en tjej, jäkligt svårt. Man kan ju inte tycka en tjej är snygg bara för att hon har snygg röv, helhet is the shit.

Eftersom stora stjärtar är ganska sällsynt tenderar jag att överse andra detaljer... man får kompromissa helt enkelt. Men det är något jag helst inte gör, naturligtvis. Kompromissar alltså.

Checka, bruden har varit smal! Hon är ändå ful dock.

annab2_855565_0.jpg

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående det här med 'tjocka' tjejer.

Definera tjock.

För mig är tjock extrem övervikt och stora armar och biffiga ben. Någon som är överdrivet större än pinnsmala mig tänder jag inte på, men dock lite 'mulliga' tjejer är söta ändå. Som den som P-C postade för någon sida sedan, hon är i mina ögon inte tjock, och väldigt söt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående det här med 'tjocka' tjejer.

Definera tjock.

För mig är tjock extrem övervikt och stora armar och biffiga ben. Någon som är överdrivet större än pinnsmala mig tänder jag inte på, men dock lite 'mulliga' tjejer är söta ändå. Som den som P-C postade för någon sida sedan, hon är i mina ögon inte tjock, och väldigt söt.

I concur.

@ Mordos : >_<

Redigerad av Roxxy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Would you hit it?

zzhz3yyn8d.jpg

Jodå.

1. Ansikte/hår

2. Magen :)

Håller med totalt. Men om magen inte syns så brukar jag spana in kläderna istället. >_<

Stora bröst är inte så viktigt, det viktiga är att de är välformade. En vacker rumpa är ju inte helt fel heller.

Anna Book är äcklig..

Jo, men jag måste ändå säga att hon inte är speciellt fläskig. Hon är bara jävligt tjock. (Fläsk för mig är när det hänger och slänger, och Anna Book har ju trots allt en ganska fast kropp.)

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är välkommen att små-snuska dig med oss. Här, små-snusk.

http://img87.imageshack.us/img87/1835/1163...72747lf8.th.jpg

Hm. njaa.. tja, nej. Hon ser för slynign ut. Som en porrstjärna. >_<

Jo, men jag måste ändå säga att hon inte är speciellt fläskig. Hon är bara jävligt tjock. (Fläsk för mig är när det hänger och slänger, och Anna Book har ju trots allt en ganska fast kropp.)

Haha! :P

I do agree. Anna Book ser mer ut som en boll av något slag. Hon är så rund. :)

NYHETER-18s26-Book-53_368_855682_0.jpg3-inch-red-translucent-ball_855682_1.jpg

Ja! Nu kom jag på det! Ni vet på filmer, när de stoppar in en slang i någons mun som blir helt fylld av luft och sedan flyger iväg saaaakta?! Exakt så ser Anna Book ut! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor