Siana Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Det mesta är viktigt och det finns ingenting som jag direkt ser före något annat, men jag skulle ju aldrig visa större intresse för en tjock, ful tjej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 ...men jag skulle ju aldrig visa större intresse för en tjock, ful tjej... En tjock söt tjej då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 En tjock söt tjej då? Tjocka är inget alternativ, hur de än ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 (redigerad) Tjocka är inget alternativ, hur de än ser ut. Komigen! Anna Book säger jag bara! Om du är ärlig nu KalleR, skulle du tacka nej till en privat fest med Anna Book och Kikki Danielsson!? Redigerad 9 mars, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Öhhhhhhhhhhhhhhh. Spyr nästan när jag bara tänker på de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Det mesta är viktigt och det finns ingenting som jag direkt ser före något annat, men jag skulle ju aldrig visa större intresse för en tjock, ful tjej... Schkål på det! Det är helheten som är det viktigaste. Men OM jag måste lyfta fram nåt så blir det isf ögonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Det mesta är viktigt och det finns ingenting som jag direkt ser före något annat, men jag skulle ju aldrig visa större intresse för en tjock, ful tjej... Det är typ som de mänskliga rättigheterna. Visse är mindre viktiga, men kan ändå inte bortses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Komigen! Anna Book säger jag bara! Om du är ärlig nu KalleR, skulle du tacka nej till en privat fest med Anna Book och Kikki Danielsson!? Anna Book är äcklig.. Kan inte säga vad som är viktigast hos en tjej, jäkligt svårt. Man kan ju inte tycka en tjej är snygg bara för att hon har snygg röv, helhet is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 (redigerad) Anna Book är äcklig.. Kan inte säga vad som är viktigast hos en tjej, jäkligt svårt. Man kan ju inte tycka en tjej är snygg bara för att hon har snygg röv, helhet is the shit. Eftersom stora stjärtar är ganska sällsynt tenderar jag att överse andra detaljer... man får kompromissa helt enkelt. Men det är något jag helst inte gör, naturligtvis. Kompromissar alltså. Checka, bruden har varit smal! Hon är ändå ful dock. Redigerad 9 mars, 2007 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Checka, bruden har varit smal! Hon är ändå ful dock. http://hemsidor.torget.se/users/8/80tal/annab/annab2.jpg "Smal"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 :'( Har inte kollat i tråden på ett tag så min kommentar kanske kommer lite efter. OMAGAAAAAAD! Hon var fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Har inte kollat i tråden på ett tag så min kommentar kanske kommer lite efter. OMAGAAAAAAD! Hon var fin! Du är välkommen att små-snuska dig med oss. Här, små-snusk. http://img87.imageshack.us/img87/1835/1163267972747lf8.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Angående det här med 'tjocka' tjejer. Definera tjock. För mig är tjock extrem övervikt och stora armar och biffiga ben. Någon som är överdrivet större än pinnsmala mig tänder jag inte på, men dock lite 'mulliga' tjejer är söta ändå. Som den som P-C postade för någon sida sedan, hon är i mina ögon inte tjock, och väldigt söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Du är välkommen att små-snuska dig med oss. Här, små-snusk. http://img87.imageshack.us/img87/1835/1163267972747lf8.th.jpg I'm...in...love. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 (redigerad) Angående det här med 'tjocka' tjejer. Definera tjock. För mig är tjock extrem övervikt och stora armar och biffiga ben. Någon som är överdrivet större än pinnsmala mig tänder jag inte på, men dock lite 'mulliga' tjejer är söta ändå. Som den som P-C postade för någon sida sedan, hon är i mina ögon inte tjock, och väldigt söt. I concur. @ Mordos : Redigerad 9 mars, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 (redigerad) Would you hit it? Jodå. 1. Ansikte/hår 2. Magen Håller med totalt. Men om magen inte syns så brukar jag spana in kläderna istället. Stora bröst är inte så viktigt, det viktiga är att de är välformade. En vacker rumpa är ju inte helt fel heller. Anna Book är äcklig.. Jo, men jag måste ändå säga att hon inte är speciellt fläskig. Hon är bara jävligt tjock. (Fläsk för mig är när det hänger och slänger, och Anna Book har ju trots allt en ganska fast kropp.) Redigerad 9 mars, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 I'm...in...love. Man ser ju inte ens hur hennes ansikte ser ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Man ser ju inte ens hur hennes ansikte ser ut! Joho. Av det man ser, så ser hon söt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Joho. Av det man ser, så ser hon söt ut. Med det menar du alltså att hon står halvnaken, och det gillar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Du är välkommen att små-snuska dig med oss. Här, små-snusk. http://img87.imageshack.us/img87/1835/1163...72747lf8.th.jpg Hm. njaa.. tja, nej. Hon ser för slynign ut. Som en porrstjärna. Jo, men jag måste ändå säga att hon inte är speciellt fläskig. Hon är bara jävligt tjock. (Fläsk för mig är när det hänger och slänger, och Anna Book har ju trots allt en ganska fast kropp.) Haha! I do agree. Anna Book ser mer ut som en boll av något slag. Hon är så rund. Ja! Nu kom jag på det! Ni vet på filmer, när de stoppar in en slang i någons mun som blir helt fylld av luft och sedan flyger iväg saaaakta?! Exakt så ser Anna Book ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts