KalleR Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Vad hos tjejer prioriterar ni utseendemässigt? För mig är ordningen såhär (förutsatt att tjejen är smal, vältränad. för jag skulle aldrig vara med en tjock tjej); 1: ansikte och rumpa 2: hållningen 3: håret 4: brösten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Vad hos tjejer prioriterar ni utseendemässigt? För mig är ordningen såhär (förutsatt att tjejen är smal, vältränad. för jag skulle aldrig vara med en tjock tjej); 1: ansikte och rumpa 2: hållningen 3: håret 4: brösten Blir nog: Ansikte. Hållningen, hon får ju inte gå som en hösäck. Rumpan. Brösten. Jämn kamp mellan bröst och rumpa. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 1: Hygien. Hon får fan inte lukta rövhål och ha mega-akne, det går bara inte. 2: Rumpan- Den ska vara fast, och inte platt ! 3: Boobies. Inga myggbett, men inga basketbollar heller. C/Dkupa är perfa. 4: Håret. Borde hamna högre upp på listan, eftersom att håret är lika viktigt som något annat. Jag går inte ut med Britney Spears. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Tycker rumpan är livsviktigt, medans brösten inte är så jätteviktiga storleksmässigt så länge det inte är planka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Tycker rumpan är livsviktigt, medans brösten inte är så jätteviktiga storleksmässigt så länge det inte är planka. Här har vi en som kan, pojkar och flickor. .. Nog för vi inte har några flickor här.. Erkänn Alex, du är lite småkär i Sofie. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 (redigerad) Hon har ju typ ett, stort ögonbryn. Nej, det har hon inte. --- 1. Hår 2. Kläder 3. Rumpa Redigerad 8 mars, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Vad hos tjejer prioriterar ni utseendemässigt? För mig är ordningen såhär (förutsatt att tjejen är smal, vältränad. för jag skulle aldrig vara med en tjock tjej); 1: ansikte och rumpa 2: hållningen 3: håret 4: brösten 1 : Ansikte 2 : Rumpa 3 : Hygien 4 : Bröst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Här har vi en som kan, pojkar och flickor. .. Nog för vi inte har några flickor här.. Erkänn Alex, du är lite småkär i Sofie. ;D Flickor finns visst här på forumet. Och Sofie? Nej tack. Hellre Ellie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Flickor finns visst här på forumet. Och Sofie? Nej tack. Hellre Ellie. Jag snackar om riktiga såna. Inte 14 åringar som leker tjejer. ;D Men ja, Ellie är <3-aktig. Hon spöar skiten ur mig på Photoshop. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 (redigerad) Jag snackar om riktiga såna. Inte 14 åringar som leker tjejer. ;D Men ja, Ellie är <3-aktig. Hon spöar skiten ur mig på Photoshop. D: Finns riktiga tjejer här, belive it or not. Mohaha, pwnd by a Brunflo-bo. Redigerad 8 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Spam? Håll käft? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Vad hos tjejer prioriterar ni utseendemässigt? För mig är ordningen såhär (förutsatt att tjejen är smal, vältränad. för jag skulle aldrig vara med en tjock tjej); 1: ansikte och rumpa 2: hållningen 3: håret 4: brösten I min lista får jag också förutsätta att hållningen på tjejen i fråga är duglig. 1. STJÄRT 2. Röv 3. Rumpa 2. Ansikte 3. Kroppsbyggnad... typ smal midja och liknande kriterier Om brösten däremot är fula, så rasar allt samman. JENNIFER LOPEZ LOL. Spam? Håll käft? Tja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Hmm... 1. Ansikte/hår 2. Magen 3. Längd 4. Bröst 5. Rumpa Nåt sånt där tror jag väl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 1. Kroppen i helhet 2. Ansiktet 3. Håret 4. Längd 5. Rumpan/brösten 6. Brösten/rumpan Jag har svårt att bestämma mig på femman och sexan. Men ja, där är den i alla fall. Listan alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Hmm... 1. Ansikte/hår 2. Magen 3. Längd 4. Bröst 5. Rumpa Nåt sånt där tror jag väl... Shit, magen får man fan inte glömma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 1. Ansiktet (ska se söt och snäll ut) 2. Kroppsbygnaden (ganska vältränad (som jag ), (så vi kan cykla långa turer i sommarnatten tillsammans)) 3. Håret (Kort hår eller ännu värre, snaggat funkar inte) 4. Inte för platt i någon punkt, inte heller för stor. (syftar på bröst och rumpa bland annat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Det jag prioriterar är nog först och främst leendet och ögonen hos en tjej. Mörka, djupa ögon med ett fint smile är nice. Ser det ut som om hon har haft en granat i munnen sjunker sexigheten ganska snabbt. Sedan rumpan är en stor del. Och håret, håret viktigt det med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Vad hos tjejer prioriterar ni utseendemässigt? För mig är ordningen såhär (förutsatt att tjejen är smal, vältränad. för jag skulle aldrig vara med en tjock tjej); 1: ansikte och rumpa 2: hållningen 3: håret 4: brösten Ansiktet/utseendet hår/frisyr hållningen rumpan & brösten Och såklart ska hon va smal. Inget jävla fläskberg här inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Ansikte Rumpa Bröst Håret Hudfärg( är inte rasist, men gillar inte mörk svarta) Detta lägger jag märke på en tjej. Hon ska förstås inte vara någon tjock, smal som en sticka eller krampig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Lite svårt att rangordna allting som ni gjort, tycker jag. Ansiktet är viktigast, men sen ser jag på helheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts