skribb Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Tssscht... Du skulle inte tacka nej. F'resten, jag såg just King of Queens. Helt makalöst hur den där jobbige tjockisen lyckas få en sån pingla till fru... Egentligen inte. It's the good 'ole Sitcom Formula. Stör mig på den halva texten nonstop. >< Kan inte en mod ändra från: Snygga tjejer och killar! v 1.3 * 123» 74 Tjejerna ni vill ha och killarna ni vill va'! (Lättklädd-varni Till: Tjejerna ni vill ha och killarna ni vill va Underrubrik: Lättklädd-varning! Samma här, stör mig som självaste fan. Dock borde den fortfarande ha samma namn, men underrubriken borde tas bort. Att varna för lättklädda kvinnor är dessutom en smula patetiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Tog bort lättklädd varningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Tycker Lil' Kim är het. Hon påminner mig om en apa ifrån Skansen. Eller såg jag den på Discovery... hmmm... hur som helst, en apa... kanske var en orangutang. Jag finner inte apor attraktiva. Fan vad ful hon är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Hon påminner mig om en apa ifrån Skansen. Eller såg jag den på Discovery... hmmm... hur som helst, en apa... kanske var en orangutang. Jag finner inte apor attraktiva. Fan vad ful hon är. Går det att vara roligare ? Ja, hon är ful ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Hon påminner mig om en apa ifrån Skansen. Eller såg jag den på Discovery... hmmm... hur som helst, en apa... kanske var en orangutang. Jag finner inte apor attraktiva. Fan vad ful hon är. HAHAHA Kebab måste se något vi inte ser...har hon fina fötter tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Haha, jag förstår mig inte på er. Ni kan väl inte säga att hon är ful? Fula personer.. ser inte ut såhär. Jag menar, ni tycker uppenbarligen inte att hon är lika snygg som jag gör, men f u l ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 hon är skit ful ju. Hennes bröst sitter ju i armhålorna och fult smajl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Hon påminner mig om en apa ifrån Skansen. Eller såg jag den på Discovery... hmmm... hur som helst, en apa... kanske var en orangutang. Jag finner inte apor attraktiva. Fan vad ful hon är.Får jag lov att instämma? Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Haha, jag förstår mig inte på er. Ni kan väl inte säga att hon är ful? Fula personer.. ser inte ut såhär. Jag menar, ni tycker uppenbarligen inte att hon är lika snygg som jag gör, men f u l ? Haha, fasen vad folk har klagat på din tjejsmak på sistone! Jag tycker hon är snygg. Hon kanske inte gör sin finaste min just där, men hon ser bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Haha, jag förstår mig inte på er. Ni kan väl inte säga att hon är ful? Fula personer.. ser inte ut såhär. Jag menar, ni tycker uppenbarligen inte att hon är lika snygg som jag gör, men f u l ? Alla har vi olika smak och den där tjejen tycker jag inte är speciellt fin. Hittade en bild till på henne: Redigerad 19 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Alla har vi olika smak och den där tjejen tycker jag inte är speciellt fin. Hittade en bild till på henne: Ser inte skilnaden på dom Edit: Btw Snygga tjejer och killar! v 1.3, Tjejerna ni vill ha och killarna ni vill va'! Redigerad 19 februari, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Ser inte skilnaden på dom För att det är samma person --------- Letade bilder till signatur Antefjante kunde ha på sin signatur och stötte på denna, undebart hår och en het piercing. Hade bilden varit helt påklädd hade den dock varit finare, tycker att försöket att få den att se porrig ut förstör. Redigerad 19 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) http://3www.snyggast.se/ul/9/6111239.jpg Nice hooters, pretty face! wtf? Är nästan 99% säker på att hon går på min skola För att det är samma person --------- Letade bilder till signatur Antefjante kunde ha på sin signatur och stötte på denna, undebart hår och en het piercing. Hade bilden varit helt påklädd hade den dock varit finare, tycker att försöket att få den att se porrig ut förstör. Damn you Mathias , en dag ska jag hitta på ett öknamn till dig med. Och tjejen på bilden är jävligt het Redigerad 19 februari, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Dayuuumn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Haha, jag förstår mig inte på er. Ni kan väl inte säga att hon är ful? Fula personer.. ser inte ut såhär. Jag menar, ni tycker uppenbarligen inte att hon är lika snygg som jag gör, men f u l ? Jag tycker att hon ser snygg ut på bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Haha, jag förstår mig inte på er. Ni kan väl inte säga att hon är ful? Fula personer.. ser inte ut såhär. Jag menar, ni tycker uppenbarligen inte att hon är lika snygg som jag gör, men f u l ? Mycket beror ju på bilden i sig också. Nu hittade jag ingen snygg bild på henne dock. Alla har olika smak... MEN du kan väl inte seriöst säga att hon är snygg på denna bild? http://www.fortunecity.com/tinpan/mingus/445/kim.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Mycket beror ju på bilden i sig också. Nu hittade jag ingen snygg bild på henne dock. Alla har olika smak... MEN du kan väl inte seriöst säga att hon är snygg på denna bild? http://www.fortunecity.com/tinpan/mingus/445/kim.jpg Där såg hon inte så bra ut Fast jag tycker att hon ser väldigt söt ut på den här bilden http://www.scrup.com/lilkim.htm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Mycket beror ju på bilden i sig också. Nu hittade jag ingen snygg bild på henne dock. Alla har olika smak... MEN du kan väl inte seriöst säga att hon är snygg på denna bild? http://www.fortunecity.com/tinpan/mingus/445/kim.jpg En mutter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 En mutter.. Lägg till ett blanksteg efter adressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Fast jag tycker att hon ser väldigt söt ut på den här bilden http://www.scrup.com/lilkim.htm. Skapliga överarmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts