Umberto Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 (redigerad) Vafan, har du planerat att citera Kafka på hebreiska med henne eller? Man ska knulla henne, inget annat. Yeah, yeah. Jag ser dumheten lysa i hennes ögon och det finns få egenskaper som är så avtändande som dumhet. Sen ser hon dessutom så satans plastig ut. No dice. Ho-hum. Redigerad 15 februari, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Yeah, yeah. Jag ser dumheten lysa i hennes ögon och det finns få egenskaper som är så avtändande som dumhet. Sen ser hon dessutom så satans plastig ut. No dice. Ho-hum. Tssscht... Du skulle inte tacka nej. F'resten, jag såg just King of Queens. Helt makalöst hur den där jobbige tjockisen lyckas få en sån pingla till fru... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 F'resten, jag såg just King of Queens. Helt makalöst hur den där jobbige tjockisen lyckas få en sån pingla till fru... Tänker samma sak varje gång! ..men han är väl snäll, gullig och kan få henne att skratta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Tänker samma sak varje gång! ..men han är väl snäll, gullig och kan få henne att skratta. Kanske det. Men jag blir lika förbannad var gång han inte orkar knulla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Förbereder inför "Snygg, sexig och singel" som går på sexan ikväll. Cameron Diaz. Christina Applegate. Selma Blair Lägger också upp en länk till bilscenen. Me like. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Förbereder inför "Snygg, sexig och singel" som går på sexan ikväll. Cameron Diaz. Christina Applegate. Selma Blair Inget vidare fina länkar du fick till där, du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Inget vidare fina länkar du fick till där, du Sök på namnen själv då på google images. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Förbereder inför "Snygg, sexig och singel" som går på sexan ikväll. Cameron Diaz. Christina Applegate. Selma Blair Lägger också upp en länk till bilscenen. Me like. Ser inte de två första, och den sista bilden är ju nästan i Avatar-storlek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 (redigerad) Ser inte de två första, och den sista bilden är ju nästan i Avatar-storlek! Alla bilder fungerar för mig, den sista bilden är i 1024*768. Men visst, kan ladda upp dem här på gtasajten. Vänta en liten stund så. Nu så. Redigerad 15 februari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Den på Cameron Diaz var ju inte speciellt mycket retuscherad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 (redigerad) Den på Cameron Diaz var ju inte speciellt mycket retuscherad... Retuschering? Vad är det? Hon ser väl ut så på riktigt?! Retuschering är skojsigt att pyssla med. Fast jag är n00b så jag kan bara ta bort födelsemärken and such. Om någon bryr sig that is. Redigerad 15 februari, 2007 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Retuschering är skojsigt att pyssla med. Fast jag är n00b så jag kan bara ta bort födelsemärken and such. Om någon bryr sig that is. I do, I do! *waving my hand rapidly* Ska bara ta fram mitt stora intresse block först. Vad var det där!? En intressesmurf låg och gömde sig under intressepennan. Oj, oj, oj. Jag borde lämna sånt här till Maimstream, jag sög på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Den på Cameron Diaz var ju inte speciellt mycket retuscherad... Bah, på bild är det resultatet som räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Bah, på bild är det resultatet som räknas. Skulle onekligen vara roligt att se originalet. Även ifall det kanske skulle förstöra för en lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Tycker Lil' Kim är het. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Sitter inte naveln väldigt långt upp, eller måste jag börja titta mer på lättklädda kvinnor? Ja, haha! Ser ju svinskumt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Yeah, yeah. Jag ser dumheten lysa i hennes ögon och det finns få egenskaper som är så avtändande som dumhet. Sen ser hon dessutom så satans plastig ut. No dice. Ho-hum. If she's dumb it's easier to take advantage of her Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 If she's dumb it's easier to take advantage of her Muahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Stör mig på den halva texten nonstop. >< Kan inte en mod ändra från: Snygga tjejer och killar! v 1.3 * 123» 74 Tjejerna ni vill ha och killarna ni vill va'! (Lättklädd-varni Till: Tjejerna ni vill ha och killarna ni vill va Underrubrik: Lättklädd-varning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Tycker Lil' Kim är het. Hon såg faktiskt ganska bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts