Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

..men jag förstår fortfarande inte vad det är som är "läskigt" med myspace-asiaten? :unsure:

Du har lagt upp mycket snyggare bilder, din smak tappade lite i mina ögon där. Hon ser söndersminkad och blek ut, påminner om en docka. Sedan ser det ut som om hon gjort någon facelift a lá Cher, d v s dragit ut huden i ansiktet för att slippa rynkor. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har lagt upp mycket snyggare bilder, din smak tappade lite i mina ögon där. Hon ser söndersminkad och blek ut, påminner om en docka. Sedan ser det ut som om hon gjort någon facelift a lá Cher, d v s dragit ut huden i ansiktet för att slippa rynkor. :wacko:

Asiaters hud är uppbyggd så att den ser väldigt ung och rynkfri ut till medelåldern ungefär, sedan raserar den helt (kolla på äldre asiater, de är ofta väääldigt rynkiga osv).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet faktiskt inte om jag tycker hon är snygg eller inte, men eftersom hon går på min skola, så kände jag mig tvungen att lägga upp bild här. :unsure:

..nehepp, bild gick visst inte. Får bli en länk: http://fhm.se/static/skattejagt134.html?13

Gillar inte hennes frisyr. :ph34r:

Sedan är hela hennes underkropp jättestor jämnfört med överkoppen. Kolla låret, rumpan etc och jämför med magen. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor