P-C Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 HAHA skulle precis skriva de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendid=43520533 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendid=43520533 Vad är det för nån otäcking? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Vad är det för nån otäcking? Jag vill helst inte veta :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendid=43520533 Come and look at me cuz i'm a MySpace whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendid=43520533 Du ttyckte väl inte att hon var snygg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Mm'kay, nu har ni fått mig riktigt förvirrad här. Är ni ironiska eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Mm'kay, nu har ni fått mig riktigt förvirrad här. Är ni ironiska eller inte? Undrar också det.. hon var ju söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Mm'kay, nu har ni fått mig riktigt förvirrad här. Är ni ironiska eller inte? Hon ser lite konstig ut - men hon är säkert jättesnygg på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Mm'kay, nu har ni fått mig riktigt förvirrad här. Är ni ironiska eller inte? Haha, jag tyckte hon var läskig i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Vad nu? Ser vi verkligen samma bild? ..läskig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Vad nu? Ser vi verkligen samma bild? ..läskig? Mmmm... Hon ser ut som en ond japansk docka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Vad nu? Ser vi verkligen samma bild? ..läskig? Du sa att hon var söt? Antingen ser vi inte samma bild eller så har vi inte direkt samma smak vad gäller flickor Alltså: Inte ironisk alls. Redigerad 11 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Priscila Cardoso, men man ser tyvärr inte ögonen på henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Priscilla Cardoso, men man ser tyvärr inte ögonen på henne. Inget speciellt med henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Inget speciellt med henne. Håller med. Skit kass bild också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Håller med. Skit kass bild också. Det är en gålig bild, det fanns inga andra bilder på henne som man kunde spara. Men sök på henne på youtube så kommer ni att se hur het hon är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 ..men jag förstår fortfarande inte vad det är som är "läskigt" med myspace-asiaten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 ..men jag förstår fortfarande inte vad det är som är "läskigt" med myspace-asiaten? Hon ser ut som ett spöke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 ..men jag förstår fortfarande inte vad det är som är "läskigt" med myspace-asiaten? Inte jag heller. Hon var ju söt ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts