Tweak Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Som KalleR har sagt, tja, uppskattningsvis 52 gånger; det är skrämmande att se att pattarna hänger ner till naven när hon tar av sig push-upen sedan, men under tiden hon har på sig den är det svårt och inte frestas. Skulle aldrig vara ihop med en Snyggast-tjej som lägger ut såna bilder, men som ett engångsligg är hon duglig, om inte mer. Kan tänka mig att du har stor erfarenhet av engångsligg, min gode samuelzson Aja, vi söker väl olika saker hos en tjej helt enkelt ;D Redigerad 10 februari, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Kan tänka mig att du har stor erfarenhet av engångsligg, min gode samuelzson Aja, vi söker väl olika saker hos en tjej helt enkelt ;D Inte speciellt Jakke (för du heter väl Jakob?). min gode samuelzson va.. vad fan.. s:et kommer först, SEN z:at.. Skämt åsido, jag bryr mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Kan tänka mig att du har stor erfarenhet av engångsligg, min gode samuelzson Aja, vi söker väl olika saker hos en tjej helt enkelt ;D W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Men för fan, kåta tonårskillar eller vad? Snyggast-tjejer är så pinsamma, uppmärksamhetstörstande fjortisar. Stackars dem alltså. Jag flippade bara, men hon var lite snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Som KalleR har sagt, tja, uppskattningsvis 52 gånger; det är skrämmande att se att pattarna hänger ner till naven när hon tar av sig push-upen sedan, men under tiden hon har på sig den är det svårt och inte frestas. Skulle aldrig vara ihop med en Snyggast-tjej som lägger ut såna bilder, men som ett engångsligg är hon duglig, om inte mer. Du är 14 bast för helvete. Det där du snackar om finns inte i din värld än, så glöm det bara. Och kan lova dig att hon inte sitter på några brödlimpor som hänger ner till naveln bara för hon har push-ups. Snarare tvärtom, och det är detta som är så fel. Dom ger en missvisade bild, då även små bröst kan se stora ut med push-up. Så när man väl kommer till skott och den faller av så får man se sanningen i vitögat, och det blir inte alls lika sexigt som det en gång var. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Du är 14 bast för helvete. Det där du snackar om finns inte i din värld än, så glöm det bara. Och kan lova dig att hon inte sitter på några brödlimpor som hänger ner till naveln bara för hon har push-ups. Snarare tvärtom, och det är detta som är så fel. Dom ger en missvisade bild, då även små bröst kan se stora ut med push-up. Så när man väl kommer till skott och den faller av så får man se sanningen i vitögat, och det blir inte alls lika sexigt som det en gång var. :'( Just det, du kan ju spå. Glömde att du visste att det inte finns i min värld, sorry. Små fasta bröst kan se större och fylligare ut med push-up, men varav namnet så gör sig även de hängigare snyggare med push-up. Vem som helst förstår genom att bara se på en bild som är ca. 300x300 pxl. stor att den tjejen bär push-up, såvida hon inte är lyckligt lottad. Det jag menade var att så länge hon har behån på och de ser ut sådär går det bra, men när hon tar av sig den och melonerna faller ned ett par centimeter blir det inte lika.. attraktivt. Denna tjej vi pratar om har säkerligen inga små bröst, av bilden att döma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Herre min skapare! *Gör korstecknet* Tänk och få spendera en natt eller dag med den varelsen. Vilka jävla pattar, undra om det andra är lika ljuvligt också. Äh, inget att hänga upp i granen, måste jag säga. Mycket spel tid på de bongo trummorna. Hahahahahahahahahahahahaha Inte speciellt Jakke (för du heter väl Jakob?). va.. vad fan.. s:et kommer först, SEN z:at.. Skämt åsido, jag bryr mig inte. Det är högsäsong för namnbyte just nu. Slå till vettja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Det är högsäsong för namnbyte just nu. Slå till vettja! Myess, man får ju funderingar om man ska byta eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Myess, man får ju funderingar om man ska byta eller inte. Jag är inte tillåten. Och inte du heller. Och inte x_simpa_x .. egentligen. --- Och nu ska jag lägga in en bild på en snygg kille ( ) Hur snygg han är kan jag väl inte riktigt uttala mig om, men i filmen The Holiday hade han så jäääääääävla snygga kläder! Min nya idol, tametusan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Jag är inte tillåten. Och inte du heller.Det har ingen berättat för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Det var längesen man såg bilder på killar här... Så jag lägger upp en riktigt söt som jag hittade ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Det var längesen man såg bilder på killar här... Så jag lägger upp en riktigt söt som jag hittade ^^ Nej, Inte så snygg tbh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Det var längesen man såg bilder på killar här... Så jag lägger upp en riktigt söt som jag hittade ^^ http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/drhwo123a1.jpg Hyffsat fint ansikte... Men vänta lite... HÄNGPATTAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Hyffsat fint ansikte... Men vänta lite... HÄNGPATTAR Härmapa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Det var längesen man såg bilder på killar här... Så jag lägger upp en riktigt söt som jag hittade ^^Onödig Information; Jag fick Foo att ta den där bilden för att han skulle bevisa att han inte var råpackad, ty, jag fick honom att tro att man inte kan ta kort på sig själv i speglar om man är onykter. Den natten var så mysigt rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Onödig Information; Jag fick Foo att ta den där bilden för att han skulle bevisa att han inte var råpackad, ty, jag fick honom att tro att man inte kan ta kort på sig själv i speglar om man är onykter. Den natten var så mysigt rolig. Väldigt mycket offtopic: Det är inte en samma bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Det är högsäsong för namnbyte just nu. Slå till vettja! Om inte namnet "David" vore upptaget av någon invalid oseriös forumit som aldrig har postat en post vore beslutet lättfattat. Dock är fallet inte så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Väldigt mycket offtopic: Det är inte en samma bild Oh shiet, så dumt av mig. Dom är så lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Opium-eyes... huggle. :3 HAHA skulle precis skriva de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Äh, inget att hänga upp i granen, måste jag säga. Ääh, det jag reagerade på var bara att dom var overkligt stora. Jag är inte tillåten. Och inte du heller. Och inte x_simpa_x .. egentligen. Njet, du får inte byta. Simpa är homosexuell, sägs det... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts