Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Några snygga från snyggast återigen:

SÅÅÅ vacker

I'm a sucker for the asian girls :)

Nice hooters, pretty face!

Atleticism skapade denna kropp... eller?

Och sen bland kändisarna tycker jag att alla har under skattat Michelle Rodriguez:

michelle-rodriguez_843256_4.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm.

Kåt: näe.

Tonårskille: ja.

Du skulle banga eller? Jag tror nog att det började rycka lite i din painrich också, sörrö.

Äh, väx upp. Hon är en fjortis med push-up, hon är säkert jättesöt men fan inte sådär. Att veta att hon är en liten attention-whore som lägger ut bilder på sig själv på internet för att synas.. ja, det gör ju så att hon sjunker i ens ögon också.

Men sure, allting är relativt. Du kan tycka att push-up på en snyggast-fjortis är höjden av "painrich-tillfredsställning", men det gör inte jag :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, väx upp. Hon är en fjortis med push-up, hon är säkert jättesöt men fan inte sådär. Att veta att hon är en liten attention-whore som lägger ut bilder på sig själv på internet för att synas.. ja, det gör ju så att hon sjunker i ens ögon också.

Men sure, allting är relativt. Du kan tycka att push-up på en snyggast-fjortis är höjden av "painrich-tillfredsställning", men det gör inte jag :lol:

Som KalleR har sagt, tja, uppskattningsvis 52 gånger; det är skrämmande att se att pattarna hänger ner till naven när hon tar av sig push-upen sedan, men under tiden hon har på sig den är det svårt och inte frestas. :mellow:

Skulle aldrig vara ihop med en Snyggast-tjej som lägger ut såna bilder, men som ett engångsligg är hon duglig, om inte mer.

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor