P-C Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) No thanks, för kort hår ! Omagad, vad har folk för tjejsmak? Kort hår är hur sexigt som helst. Redigerad 1 februari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Jag menar när det är stora grejer, en liten grej är jättefint. Med nedre läpparna menade jag, *host* nedre, nedre läpparna. hmm.. 2 av mina vänner (malin var namnet på den ena) har en liten piercing på näsan, brukar skojja med henne å fråga "När har du lagat piercing" then she becomes crazy. Och en till vän som också heter malin (de går i samma klass) ska också göra piercing. Båda är ganska snygga, trots allt Och sen några gothar å jävlar har piercing lite över allt i trynet vad jag har sett. Och en gymnastik lärare (Girl) i 5an och 6an hade piercing i naveln Hon var iaf ganska snygg. Omagad, vad har folk för tjejsmak? Kort hår är hur sexigt som helst. Haha, kommer ihåg min förra tjej när hon satt lite på mig så hängde alltid håret i vägen för läpparna när vi skulle kyssas Redigerad 1 februari, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Omagad, vad har folk för tjejsmak? Kort hår är hur sexigt som helst.Inte samma som du Med nedre läpparna menade jag, *host* nedre, nedre läpparna. hmm.. 2 av mina vänner (malin var namnet på den ena) har en liten piercing på näsan, brukar skojja med henne å fråga "När har du lagat piercing" then she becomes crazy. ah, usch och fy! I dont get it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Omagad, vad har folk för tjejsmak? Kort hår är hur sexigt som helst. Nein ! Hade jag legat med en tjej med kort hår hade jag bara... börjat tänka att jag låg där med någon av samma kön som mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Nein ! Hade jag legat med en tjej med kort hår hade jag bara... börjat tänka att jag låg där med någon av samma kön som mig Funny, så har jag aldrig tänkt. Kort hår och piercingar <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 To each his own. Det kan vara jävligt äckligt beroende på hur man gör det och så, men gör man det rätt är det skithett. Ungefär så här ska det se ut: Varning! Följande länk innehåller intima kroppsområden! (plz mods ta inte bort) http://www.tribalectic.com/Gallery/Picture_11511.jpg Det där är väl enda en av de vanligare piercingarna som är på skinnet över klitoris. http://en.wikipedia.org/wiki/Clitoral_hood_piercing Blygläppspiercing är mycket fulare tycker jag.. http://en.wikipedia.org/wiki/Labia_piercing (stötande material motherfuckers!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 ..den sista bilden fick mig att må lite dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 ..den sista bilden fick mig att må lite dåligt. Säger ju att blygläppspiercingar inte är sexiga. Dom fyller heller ingen funktion, mer än att utsmycka. En clitoralhood piercing är ändåden snyggaste piercingen där nere, och fyller en funktion att stimulera clitoris, så det är 1+1 där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Säger ju att blygläppspiercingar inte är sexiga. Dom fyller heller ingen funktion, mer än att utsmycka. En clitoralhood piercing är ändåden snyggaste piercingen där nere, och fyller en funktion att stimulera clitoris, så det är 1+1 där. Kan hålla med dig om att funktion är ett plus. Snygghetsgraden på denna form av piercing är i mina ögon inte så hög. Själv anser jag att piercing i örat a.k.a örhänge är snyggt, dock endast om det är en liten utsmyckning som t.ex en diamant/dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Va negativa ni ska vara Får väl försöka med en som INTE är en modell. Va sägs om henne ? Mums Men korset förstör lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Va negativa ni ska vara Får väl försöka med en som INTE är en modell. Va sägs om henne ? http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/8jzv823st7.jpg Ganska fin kropp men hon ser lite lustig ut i ansiktet, kanske inte du la märke till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Det där är väl enda en av de vanligare piercingarna som är på skinnet över klitoris. http://en.wikipedia.org/wiki/Clitoral_hood_piercing Blygläppspiercing är mycket fulare tycker jag.. http://en.wikipedia.org/wiki/Labia_piercing (stötande material motherfuckers!) Det är en outer labia piercing. Yttre blygdläpp. Inre är jääävligt fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Vem är sötnosen i Tux's avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Vem är sötnosen i Tux's avatar? Kristin Kreuk a.k.a Lana Lang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Kristin Kreuk a.k.a Lana Lang Ja, det är ju hon ja. Vad annorlunda hon såg ut på den bilden. Hennes trosor med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Hennes trosor med? Hell yeah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Ganska fin kropp men hon ser lite lustig ut i ansiktet, kanske inte du la märke till? Vadå lustig i ansiktet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) Hell yeah Fräsigt. Du får gärna posta originalbilden här. Sniper: Ögonen, ögonbrynen och munnen ser förjävla lustiga ut i förhållande till varandra. Redigerad 3 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Hennes trosor med? AHAH! Ajjbruwns frii oh klock. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/on2f84tvsu.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Fräsigt. Du får gärna posta originalbilden här. Here you go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts