KalleR Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Piercing i naveln är skabbig fjortishora. Piercingar i huvudtaget går bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Men fan, varför är 80 % av alla tjejer som folk tycker är snygga här halvnakna eller webcamfjortisar? skärpning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Men fan, varför är 80 % av alla tjejer som folk tycker är snygga här halvnakna eller webcamfjortisar? skärpning! Ta inte ifrån pojkarna deras halvnakna jättefina flickor nu @KalleR: På en fin tjej kan det vara snyggt, sen om det används av skabbiga fjortisar vet du nog bättre än mig. Redigerad 1 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Öron, tunga, läpp, näsa, navel, blygdläpp - det är grejer det. Faktum är att det nästan är ett krav för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Piercing är skitfult oavsett vart på kroppen det är. Tss, bullshit. Piercingar är inte bara snygga, de kan också höjer sexlivet till oanade höjder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Öron, tunga, läpp, näsa, navel, blygdläpp - det är grejer det. Faktum är att det nästan är ett krav för mig Blygdläpp? Det verkar ganska äckligt, inte direkt något jag skulle föredra på en tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Men fan, varför är 80 % av alla tjejer som folk tycker är snygga här halvnakna eller webcamfjortisar? skärpning! Här var'e kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 @KalleR: På en fin tjej kan det vara snyggt, sen om det används av skabbiga fjortisar vet du nog bättre än mig. På en riktigt fin tjej passar allt. Skabbiga fjortisar hittas på snyggast.se och lunarkollage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Jag tycker att tjejerna i serien "Las Vegas" är grymt snygga. Bilder får ni leta själva... EDIT: Även tjejen i förra Tre-reklamen. Amen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Blygdläpp? Det verkar ganska äckligt, inte direkt något jag skulle föredra på en tjej. To each his own. Det kan vara jävligt äckligt beroende på hur man gör det och så, men gör man det rätt är det skithett. Ungefär så här ska det se ut: Varning! Följande länk innehåller intima kroppsområden! (plz mods ta inte bort) http://www.tribalectic.com/Gallery/Picture_11511.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 To each his own. Det kan vara jävligt äckligt beroende på hur man gör det och så, men gör man det rätt är det skithett. Ungefär så här ska det se ut: Varning! Följande länk innehåller intima kroppsområden! (plz mods ta inte bort) *länk* Som sagt, ser äckligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Som sagt, ser äckligt ut. Tycker piercings är riktigt hett, även där som på bilden, fast klarar mig bra utan den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Tycker piercings är riktigt hett, även där som på bilden, fast klarar mig bra utan den Det tycker jag också, om de är relativt diskreta, stora saker i läpp/tunga är bara nej! Naveln framförallt är jävlarns sexigt och snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Det tycker jag också, om de är relativt diskreta, stora saker i läpp/tunga är bara nej! Naveln framförallt är jävlarns sexigt och snyggt Du menar både övre och nedre läpparna eller hur? Hata när kvinnorna har där nere.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Det ser faktiskt lite hett ut när tjejen har piercat magen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Det tycker jag också, om de är relativt diskreta, stora saker i läpp/tunga är bara nej! Naveln framförallt är jävlarns sexigt och snyggt Tycker det är snyggt med hål i underläppen på både killar o tjejer ,ska faktist ta hål i underläppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Som sagt, ser äckligt ut. Tss, det gör det skönare för både henne och dig. Ohh, the things I would do to get her. Redigerad 1 februari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Tss, det gör det skönare för både henne och dig. Tala för dig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Du menar både övre och nedre läpparna eller hur? Hata när kvinnorna har där nere.. Tycker det är snyggt med hål i underläppen på både killar o tjejer ,ska faktist ta hål i underläppen Jag menar när det är stora grejer, en liten grej är jättefint. Tss, det gör det skönare för både henne och dig.Jag tycker det skulle vara väldigt avtändande så frågan är ju om det verkligen skulle vara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Tss, det gör det skönare för både henne och dig. Ohh, the things I would do to get her. No thanks, för kort hår ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts