Eudoros Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Bitch yay! Oh, ja. Dom var inte småa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Är det bara jag, eller får tjejer bara större och större bröst nu får tiden? Nepp. Jävla push-up skit. Precis Men den som uppfann push-up:en måste vara litet av ett geni . Eudoros, rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Är det bara jag, eller får tjejer bara större och större bröst nu får tiden? Jävla push-up skit. Flickor med större bröst får mer utrymme nu för tiden. Möjligtvis - kanske, kan hända. Eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 DJ Qute i Stockholm live är en riktig ögonsten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 ..söta kläder har hon också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Flickor med större bröst får mer utrymme nu för tiden. Möjligtvis - kanske, kan hända. Eller inte? Lär dom behöva också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 DJ Qute i Stockholm live är en riktig ögonsten. Aw. ..söta kläder har hon också Ser verkligen ut som att han som knäppte kortet har fokuserat på brösten. Can't blame him, tho... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Aw. Ser verkligen ut som att han som knäppte kortet har fokuserat på brösten. Can't blame him, tho... Du menar att det finns fotografer som inte fokuserar på brösten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Du menar att det finns fotografer som inte fokuserar på brösten? Hmm... iofs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Du menar att det finns fotografer som inte fokuserar på brösten? En ganska normal "regel" när man fotar människor är att fokusera på ögonen. Sedan är det klart att det beror lite på vad man fotar också, men ja, ni kanske fattar ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 DJ Qute i Stockholm live är en riktig ögonsten. Ja hon är inte dålig någonstans, påminner om Shakira också...tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Ja hon är inte dålig någonstans, påminner om Shakira också...tycker jag. Jag hoppas hon inte har lika irriterande röst... kan inte förstå hur någon kan lyssna på henne då. Hon måste haft fantasibrist när hon kom på smeknamnet. Qute... hon tänkte säkert på "cute" och ändrade lite på det... eller så kan hon inte stava och stavade fel helt enkelt! Redigerad 27 januari, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Ja hon är inte dålig någonstans, påminner om Shakira också...tycker jag. Jämför inte Qute med Shakira. Qute är... cute. Shakira ser ut som ett milf och låter som en strypt katt (=sämsta kvinliga artist de senaste åren). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Jämför inte Qute med Shakira. Qute är... cute. Shakira ser ut som ett milf och låter som en strypt katt (=sämsta kvinliga artist de senaste åren). Hade DJ Qute haft barn hade hon varit milf. Hon kanske har det? Redigerad 27 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Anna Ryrberg.. Hon spelar huvudrollen i "Rosa - the movie". Såg på den idag med en polare, enbart för att få se henne. Oerhört vacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Anna Ryrberg.. Hon spelar huvudrollen i "Rosa - the movie". Såg på den idag med en polare, enbart för att få se henne. Oerhört vacker. Hur gammal är hon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Hur gammal är hon? Enligt imdb: Date of birth (location) 7 April 1991 Sollentuna, Stockholms län, Sweden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Hade DJ Qute haft barn hade hon varit milf. Hon kanske har det? Milf är ett samlingsnamn på snygga kvinnor på 35+ inte det namnet i sig står för. Om en het tjej får barn som 17-åring så gör det inte henne till en milf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Milf är ett samlingsnamn på snygga kvinnor på 35+ inte det namnet i sig står för. Om en het tjej får barn som 17-åring så gör det inte henne till en milf. Jo, det gör det tyvärr MILF = Mother I'd liked to fuck = Mamma (som) jag skulle vilja knulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Jo, det gör det tyvärr MILF = Mother I'd liked to fuck = Mamma (som) jag skulle vilja knulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts