Cortez Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 (redigerad) Det e ju för fan barnporr. Äh, hon är ju 17 år... fyller 18 15:e april så... sen är hon ju inte naken... Svårt att hitta snygga bilder på vissa brudar. Redigerad 9 januari, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Äh, hon är ju 17 år... fyller 18 15:e april så... sen är hon ju inte naken... Svårt att hitta snygga bilder på vissa brudar. Ord . Vissa brudar är svåra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Mycket naket på den bilden Säger desamma Verkligen mkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Bilden är från förra årets Januari-nummer. 24 år då, 25 år nu. Och hon går inte på nån skola, hon jobbar på gymmet säger jag ju. Haha, jaha, då vart det ju... lite annorlunda. Och jag missuppfattade - och trodde hon jobbade på fulltid på din skola på gympan. Passar väl på att lägga in en bild på Liljan jag med då: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Haha, jaha, då vart det ju... lite annorlunda. Och jag missuppfattade - och trodde hon jobbade på fulltid på din skola på gympan. Ja DET hade varit något! Nej, det var kanske jag som berättade lite luddigt. Vi har nämligen gympa på World Class-gymmet som ligger i samma hus som skolan. (Skola på 5:e våningen, gym på markplan) Och det är det gymmet som vi tränar på efter skolan. (Special-rabatt is the shit) Och när vi ändå (nästan) är inne på det.. gymmet bjuder oss på nya Rocky-filmen. Ska se den på torsdag nästa vecka. --- Tjejer var det ja.. har jag möjligtvis nämnt att jag tycker Brooke Burke är snygg? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Ja DET hade varit något! Nej, det var kanske jag som berättade lite luddigt. Vi har nämligen gympa på World Class-gymmet som ligger i samma hus som skolan. (Skola på 5:e våningen, gym på markplan) Och det är det gymmet som vi tränar på efter skolan. (Special-rabatt is the shit) Och när vi ändå (nästan) är inne på det.. gymmet bjuder oss på nya Rocky-filmen. Ska se den på torsdag nästa vecka. Haha, lite skillnad, här hemma får man bara vara på "Cave Gym" (Man hör redan på namnet vad det är för klass... ) som är egentligen bara är ett skitigt litet förråd som tillhör brandkåren, som ligger 10 meter bredvid... Och sunkigt är det där, folk brukar pissa vid kranen där man hämtar vatten och saker brukar snattas mer än... ofta. Inget gym man kan kalla "World Class" direkt. Fast billigt är det där, årskort 700 Kr. Också var det tjejer, ja! Rachel Bilson är helt OK: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 http://img77.imageshack.us/img77/2348/grossebruestealessandracr1.th.jpg http://img141.imageshack.us/img141/7350/karmenelektranacktpw7.th.jpg Perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 (redigerad) Tjejer var det ja.. har jag möjligtvis nämnt att jag tycker Brooke Burke är snygg? ( ) Nej Haha, lite skillnad, här hemma får man bara vara på "Cave Gym" (Man hör redan på namnet vad det är för klass... ) som är egentligen bara är ett skitigt litet förråd som tillhör brandkåren, som ligger 10 meter bredvid... Och sunkigt är det där, folk brukar pissa vid kranen där man hämtar vatten och saker brukar snattas mer än... ofta. Inget gym man kan kalla "World Class" direkt. Fast billigt är det där, årskort 700 Kr. Också var det tjejer, ja! Rachel Bilson är helt OK: Hon är min favorit i O.C Edit: WTF? varför kan jag inte ta bort bilderna i quoten ? Redigerad 10 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 (redigerad) Tjejer var det ja.. har jag möjligtvis nämnt att jag tycker Brooke Burke är snygg? ( ) JA! de har du Brooke Burke är det inget fel på. http://img77.imageshack.us/img77/8876/000138309vp8.jpg http://img283.imageshack.us/img283/7774/brookeburke55gx0.jpg Första sidan Inget fel på henne nejdå Redigerad 10 januari, 2007 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 JA! de har du Första sidan Åh, fakk. Samma bild t.o.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Synd att hon är dö'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 WoW Söt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Shakira! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 http://www.youpas.ru/2006/10/Charlize-Theron.jpg WoW http://www.youpas.ru/files/2006.02.13/face_02.jpg Söt Satan i gatan vad vacker hon är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Satan i gatan vad vacker hon är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Så gullig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Så gullig. Ischa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 (redigerad) Redigerad 26 mars, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 http://www.oceleb.com/img/emma-watson/emma-watson.jpg Så gullig. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawye. Hon är mumsy. Finns dock en oattraktiv bild på henne med ovårdade ögonbryn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Det e ju för fan barnporr. *kommentar som jag blir bannlyst i en vecka för* Snälla Kebab. Jag har inte en 42" skärm, Mindre bild! :'( GAH. Svårt att klippa bort nederdelen eller? Satana! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts