Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Bilden är från förra årets Januari-nummer. ^_^

24 år då, 25 år nu. Och hon går inte på nån skola, hon jobbar på gymmet säger jag ju. :)

Haha, jaha, då vart det ju... lite annorlunda. :)

Och jag missuppfattade - och trodde hon jobbade på fulltid på din skola på gympan. :unsure:

Passar väl på att lägga in en bild på Liljan jag med då:

post-10629-1168375208_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jaha, då vart det ju... lite annorlunda. :)

Och jag missuppfattade - och trodde hon jobbade på fulltid på din skola på gympan. ^_^

Ja DET hade varit något! :)

Nej, det var kanske jag som berättade lite luddigt. Vi har nämligen gympa på World Class-gymmet som ligger i samma hus som skolan. (Skola på 5:e våningen, gym på markplan)

Och det är det gymmet som vi tränar på efter skolan. :( (Special-rabatt is the shit)

Och när vi ändå (nästan) är inne på det.. gymmet bjuder oss på nya Rocky-filmen. Ska se den på torsdag nästa vecka. ;)

---

Tjejer var det ja.. har jag möjligtvis nämnt att jag tycker Brooke Burke är snygg? (

:unsure: )

5iqoqtzqf8.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja DET hade varit något! :)

Nej, det var kanske jag som berättade lite luddigt. Vi har nämligen gympa på World Class-gymmet som ligger i samma hus som skolan. (Skola på 5:e våningen, gym på markplan)

Och det är det gymmet som vi tränar på efter skolan. :( (Special-rabatt is the shit)

Och när vi ändå (nästan) är inne på det.. gymmet bjuder oss på nya Rocky-filmen. Ska se den på torsdag nästa vecka. ;)

Haha, lite skillnad, här hemma får man bara vara på "Cave Gym" (Man hör redan på namnet vad det är för klass... :) ) som är egentligen bara är ett skitigt litet förråd som tillhör brandkåren, som ligger 10 meter bredvid... :unsure:

Och sunkigt är det där, folk brukar pissa vid kranen där man hämtar vatten och saker brukar snattas mer än... ofta. Inget gym man kan kalla "World Class" direkt. ^_^

Fast billigt är det där, årskort 700 Kr.

Också var det tjejer, ja!

Rachel Bilson är helt OK:

rachel_bilson_828545_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjejer var det ja.. har jag möjligtvis nämnt att jag tycker Brooke Burke är snygg? (

:unsure: )

5iqoqtzqf8.jpg

Nej :D

Haha, lite skillnad, här hemma får man bara vara på "Cave Gym" (Man hör redan på namnet vad det är för klass... :) ) som är egentligen bara är ett skitigt litet förråd som tillhör brandkåren, som ligger 10 meter bredvid... ^_^

Och sunkigt är det där, folk brukar pissa vid kranen där man hämtar vatten och saker brukar snattas mer än... ofta. Inget gym man kan kalla "World Class" direkt. :)

Fast billigt är det där, årskort 700 Kr.

Också var det tjejer, ja!

Rachel Bilson är helt OK:

rachel_bilson_828545_0.jpg

Hon är min favorit i O.C ^_^;)

Edit: WTF? varför kan jag inte ta bort bilderna i quoten :(?

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

^_^ )

JA! de har du

Första sidan :)

Inget fel på henne nejdå

Redigerad av xXxGemagexXx
Länk till kommentar
Dela på andra sidor