Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

O rly?

(w00t):huh::)

^

|

klicka

Klart hon är söt, man vore nästan bög om man tycker nåt annat. ^_^

---

Okej, nu ska ni få höra en liten historia.

På mitt gym jobbar det en grymt söt och het tjej. Ni må tro att vi hade svårt att koncentrera oss när vi hade henne på gympan en gång. -Hey! Hon satt på en spinningcykel framför oss. Och ibland böjde hon sig framåt/åt sidan och bytte låt. ( :shifty::D;) )

Iallafall. Snacka om att jag blev förvånad när jag kollade igenom syrrans killes gamla Slitz-tdiningar. ^_^För där var hon nämligen.

Synd bara att det endast är EN bild. Och den är inte ens bra (fult sminkad + att det inte en ser ut som hon) :o

Nåja, det är rätt ballt iallafall. Så här kommer bild(er):

8rm3awk9yl.jpgysso58po12.jpg

Blixten fakkade allt, så ni får två bilder. En där man ser bilden lite bättre, och en där man ser "intervjun" bättre.

Hon ser som sagt inte speciellt snygg ut där, men ni skulle se henne i verkligheten!icon12_714337_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, nu ska ni få höra en liten historia.

På mitt gym jobbar det en grymt söt och het tjej. Ni må tro att vi hade svårt att koncentrera oss när vi hade henne på gympan en gång. -Hey! Hon satt på en spinningcykel framför oss. Och ibland böjde hon sig framåt/åt sidan och bytte låt. ( (w00t):shifty::) )

Iallafall. Snacka om att jag blev förvånad när jag kollade igenom syrrans killes gamla Slitz-tdiningar. ;)För där var hon nämligen.

Synd bara att det endast är EN bild. Och den är inte ens bra (fult sminkad + att det inte en ser ut som hon) ^_^

Nåja, det är rätt ballt iallafall. Så här kommer bild(er):

8rm3awk9yl.jpgysso58po12.jpg

Blixten fakkade allt, så ni får två bilder. En där man ser bilden lite bättre, och en där man ser "intervjun" bättre.

Hon ser som sagt inte speciellt snygg ut där, men ni skulle se henne i verkligheten!icon12_714337_0.gif

Shit! :huh:

Ja inte var hon ful direkt. Ska du dra upp det där om Slitz-tidning nästa gång du träffar henne? Vem vet, den kanske kan fungera som... utpressning på något sätt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shit! (w00t)

Ja inte var hon ful direkt. Ska du dra upp det där om Slitz-tidning nästa gång du träffar henne? Vem vet, den kanske kan fungera som... utpressning på något sätt. :D

Jag har faktiskt tänkt tanken att låta nån tjejkompis säga "Hellre en flink liten tume i rumpan än en stor slö snopp i muttan" när hon är i närheten av henne. Skule vara grymt kul att se hennes reaktion.. :huh:

Vänta här nu.. utpressning säger du? :shifty:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har faktiskt tänkt tanken att låta nån tjejkompis säga "Hellre en flink liten tume i rumpan än en stor slö snopp i muttan" när hon är i närheten av henne. Skule vara grymt kul att se hennes reaktion.. (w00t)

Vänta här nu.. utpressning säger du? :shifty:

Haha. :huh:

Men ja, tänk dig, om det där kanske är något hon helst vill... 'förtränga' ( :D )... så kanske hon går med på 'vissa' saker för fortfarande hålla det hemligt. dancing_817245_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man ställer upp i Slitz så vill man inte vara 'hemlig'.

Nej, men eftersom tidningen var gammal så kanske det är något hon nu, när hon är äldre(?), vill "förtränga." Och då kanske det inte gillas om det dras upp igen - på skolan hon är på... :unsure:

Men skitsamma, jag vet knappt själv vad jag fick allt från. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men eftersom tidningen var gammal så kanske det är något hon nu, när hon är äldre(?), vill "förtränga." Och då kanske det inte gillas om det dras upp igen - på skolan hon är på... :unsure:

Men skitsamma, jag vet knappt själv vad jag fick allt från. :)

Bilden är från förra årets Januari-nummer. ^_^

24 år då, 25 år nu. Och hon går inte på nån skola, hon jobbar på gymmet säger jag ju. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor