R2D2 Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 http://img45.imageshack.us/img45/2562/4662...980499lopl1.jpg Skulle inte tackat nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Skulle inte tackat nej. Tror de flesta hade svarat samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Skulle inte tackat nej. Säger detsamma (såklart), men det är ju knappast så man trillar av stolen av upphetsning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 (redigerad) Skulle inte tackat nej. Inte jag heller Säger detsamma (såklart), men det är ju knappast så man trillar av stolen av upphetsning.. O rly? ^ | klicka Redigerad 9 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 O rly? ^ | klicka Klart hon är söt, man vore nästan bög om man tycker nåt annat. --- Okej, nu ska ni få höra en liten historia. På mitt gym jobbar det en grymt söt och het tjej. Ni må tro att vi hade svårt att koncentrera oss när vi hade henne på gympan en gång. -Hey! Hon satt på en spinningcykel framför oss. Och ibland böjde hon sig framåt/åt sidan och bytte låt. ( ) Iallafall. Snacka om att jag blev förvånad när jag kollade igenom syrrans killes gamla Slitz-tdiningar. För där var hon nämligen. Synd bara att det endast är EN bild. Och den är inte ens bra (fult sminkad + att det inte en ser ut som hon) Nåja, det är rätt ballt iallafall. Så här kommer bild(er): Blixten fakkade allt, så ni får två bilder. En där man ser bilden lite bättre, och en där man ser "intervjun" bättre. Hon ser som sagt inte speciellt snygg ut där, men ni skulle se henne i verkligheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Okej, nu ska ni få höra en liten historia. På mitt gym jobbar det en grymt söt och het tjej. Ni må tro att vi hade svårt att koncentrera oss när vi hade henne på gympan en gång. -Hey! Hon satt på en spinningcykel framför oss. Och ibland böjde hon sig framåt/åt sidan och bytte låt. ( ) Iallafall. Snacka om att jag blev förvånad när jag kollade igenom syrrans killes gamla Slitz-tdiningar. För där var hon nämligen. Synd bara att det endast är EN bild. Och den är inte ens bra (fult sminkad + att det inte en ser ut som hon) Nåja, det är rätt ballt iallafall. Så här kommer bild(er): Blixten fakkade allt, så ni får två bilder. En där man ser bilden lite bättre, och en där man ser "intervjun" bättre. Hon ser som sagt inte speciellt snygg ut där, men ni skulle se henne i verkligheten! Shit! Ja inte var hon ful direkt. Ska du dra upp det där om Slitz-tidning nästa gång du träffar henne? Vem vet, den kanske kan fungera som... utpressning på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 (redigerad) Shit! Ja inte var hon ful direkt. Ska du dra upp det där om Slitz-tidning nästa gång du träffar henne? Vem vet, den kanske kan fungera som... utpressning på något sätt. Jag har faktiskt tänkt tanken att låta nån tjejkompis säga "Hellre en flink liten tume i rumpan än en stor slö snopp i muttan" när hon är i närheten av henne. Skule vara grymt kul att se hennes reaktion.. Vänta här nu.. utpressning säger du? Redigerad 9 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Så gullig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 (redigerad) http://www.oceleb.com/img/emma-watson/emma-watson.jpg Så gullig. Kan inte annat än hålla med. Redigerad 9 januari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Så gullig. Harry potters fruntimmer? Njae,hon klarar man sej utan.. (men nästan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Jag har faktiskt tänkt tanken att låta nån tjejkompis säga "Hellre en flink liten tume i rumpan än en stor slö snopp i muttan" när hon är i närheten av henne. Skule vara grymt kul att se hennes reaktion.. Vänta här nu.. utpressning säger du? Haha. Men ja, tänk dig, om det där kanske är något hon helst vill... 'förtränga' ( )... så kanske hon går med på 'vissa' saker för fortfarande hålla det hemligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Haha. Men ja, tänk dig, om det där kanske är något hon helst vill... 'förtränga' ( )... så kanske hon går med på 'vissa' saker för fortfarande hålla det hemligt. Om man ställer upp i Slitz så vill man inte vara 'hemlig'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 (redigerad) Kate är fan über. Men hennes högra fot är missbildad Varnar för lättklätt material http://1www.snyggast.se/ul/0/5995240.jpg Redigerad 9 januari, 2007 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Om man ställer upp i Slitz så vill man inte vara 'hemlig'. Nej, men eftersom tidningen var gammal så kanske det är något hon nu, när hon är äldre(?), vill "förtränga." Och då kanske det inte gillas om det dras upp igen - på skolan hon är på... Men skitsamma, jag vet knappt själv vad jag fick allt från. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Nej, men eftersom tidningen var gammal så kanske det är något hon nu, när hon är äldre(?), vill "förtränga." Och då kanske det inte gillas om det dras upp igen - på skolan hon är på... Men skitsamma, jag vet knappt själv vad jag fick allt från. Bilden är från förra årets Januari-nummer. 24 år då, 25 år nu. Och hon går inte på nån skola, hon jobbar på gymmet säger jag ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Lite fler x-raybilder tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Men hennes högra fot är missbildad Varnar för lättklätt material Grymt! Hon har ju typ... 2 tår!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 (redigerad) Så gullig. Mja.. Sekreterarmaterial. Men hennes högra fot är missbildad Varnar för lättklätt material Hehe .. Där kom den, den berömda "hoven". Redigerad 9 januari, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Så gullig. Det e ju för fan barnporr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Det e ju för fan barnporr. Mycket naket på den bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts