Xemtoth Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Tjejer ser nerdrogade ut med svart läppstift... Enda läppstiftet som ser bra ut tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 En söt kompis till mig. Fan. Ni har söta kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Enda läppstiftet som ser bra ut tycker jag Don't you forget dark red. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Här är en sexig företeelse från min studentfest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Här är en sexig företeelse från min studentfest Bilder på EFTERFESTEN också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Bilder på EFTERFESTEN också! Det var kul, för vi var förfestade (och festade) i en annan kommun än var vi pluggar, eftersom att vår kommun är så KASS, och efter festen ville snubben inte släppa in oss i sitt hus, så alla fick ringa sina föräldrar och åka hem:P Men att signera röven är sexigt. Och ett par dagar innan var vi ute i skogen och sov i vindskydd. På kvällen körde vi den bästa omgången sanning eller konka EVER. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) På kvällen körde vi den bästa omgången sanning eller konka EVER. Gör man fortfarande sånt i din ålder? Jag kommer ihåg att det var "poppis" när jag gick i mellanstadiet. @Slewme: Ops, glömde fixa quoten, den är fixad nu. Redigerad 6 januari, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Gör man fortfarande sånt i din ålder? Jag kommer ihåg att det var "poppis" när jag gick i mellanstadiet. Så man festar inte när man är i vår ålder? Är jag efter eller är du efter... det är frågan Fest och fest, det beror helt på hur man definerar. EDIT: Nu editerade han och jag förstår. Nej, sanning och konka är inget jag sysslar med. Redigerad 6 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Gör man fortfarande sånt i din ålder? Jag kommer ihåg att det var "poppis" när jag gick i mellanstadiet. @Slewme: Ops, glömde fixa quoten, den är fixad nu. When all your braincells are paralised with booze, anything goes! Jomen visst kör man sanning eller konka. Finns en liten skara som tycker det är fjantigt, barnsligt o s v, men S&K är bland det roligaste som finns, SPECIELLT så man är lite äldre. Vad sägs om att en tjej valde att besvara frågan "hur k*t är du nu", eller att en tjej fick lappa öl från en annan tjejs klyfta? Sen kom det lite mindre roliga saker, som att två snubbar fick hångla i minst fem sekunder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 When all your braincells are paralised with booze, anything goes! Jomen visst kör man sanning eller konka. Finns en liten skara som tycker det är fjantigt, barnsligt o s v, men S&K är bland det roligaste som finns, SPECIELLT så man är lite äldre. Vad sägs om att en tjej valde att besvara frågan "hur k*t är du nu", eller att en tjej fick lappa öl från en annan tjejs klyfta? Sen kom det lite mindre roliga saker, som att två snubbar fick hångla i minst fem sekunder... Jag menade aldrig att det var fjantigt, barnsligt etc. Jag blev bara så förvånad över att det fortfarande fanns folk som höll på det med. Har inte hört talas om det på flera år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Tycker ni hon är snygg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Tycker ni hon är snygg? Gillar håret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Tycker ni hon är snygg? Jupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 En förbannat snygg tjejkompis till mig Vart?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) En förbannat snygg tjejkompis till mig Tänk om man går ute sent på natten, det spöregnar så du går framåtlutad och tittar ner i marken för att skydda ansiktet, det är helt tyst och mörkt. Du svänger runt en hörna och plötsligt krockar du med någon. Du tittar upp och ser henne! Jag hade dött av skräck... Redigerad 6 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Tänk om man går ute sent på natten, det spöregnar så du går framåtlutad och tittar ner i marken för att skydda ansiktet, det är helt tyst och mörkt. Du svänger runt en hörna och plötsligt krockar du med någon. Du tittar upp och ser henne! Jag hade dött av skräck... Hehe stötte ihop med en svart metallare förr som såg ut sådär, fast en kille förstås, när det var mörkt o jävligt, visst hoppa ja till men Hade det varit hon skulle jag nog tagit det som vilken person som helst, som sagt, jag gillar brudar som ser ut sådär edit: @Stellhell: Ansiktet såklart, vart annars? Redigerad 6 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Varför la du inte upp en fin direkt då? Jag vet att hon är snygg/söt/whatever. Fast bara på det retuscherade bilderna, jag har sett henne irl en gång och det var verkligen en besvikelse. Den här tråden har väl en naken policy Haha, om den var ful, varför lägger du upp den? Var dom andra för... "nakna"? Edit: Aiie! Kebab! Policy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Den här tråden har väl en naken policy Jag har absolut ingen aning om huruvida policyn är påklädd eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jag har absolut ingen aning om huruvida policyn är påklädd eller inte. Tack. Nu slapp jag säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 edit: @Stellhell: Ansiktet såklart, vart annars? Jasså, det var då väldans konstigt. Jag ser ett lik, och utan smink skulle inte rädda henne heller, sorry.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts