Kebab Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Så illa ser hon inte ut i verkligenheten. Visst det är ju vissa skillnader men hon är vacker på riktigt också. Hon kanske hade en "bad hy"-dag när jag sprang på henne i Stockholm då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Hon kanske hade en "bad hy"-dag när jag sprang på henne i Stockholm då. Jo.. För de gånger jag sett henne.. . Fast då var det ju jobb och våran bal, så hon kanske var lite uppsminkad, who knows? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Jo.. För de gånger jag sett henne.. . Fast då var det ju jobb och våran bal, så hon kanske var lite uppsminkad, who knows? Var hon på eran bal? Hur mycket kostade det att få dit henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Var hon på eran bal? Hur mycket kostade det att få dit henne? Hennes kusin går på våran skola, en kompis förövrigt Det känns som att jag nämnt det här tidigare? Slänger upp en bild på en Norrköpingstös för att inte bli varnad eller något. (Jag känner hennes kompis också ) Redigerad 5 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Hennes kusin går på våran skola, en kompis förövrigt Det känns som att jag nämnt det här tidigare? Slänger upp en bild på en Norrköpingstös för att inte bli varnad eller något. (Jag känner hennes kompis också ) Du... jag måste verkligen svänga förbi dig i Norrköping runt DH i sommar. Slänger väl upp en bild även jag då. Hon är väl inte världens vackraste, men går väl an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Du... jag måste verkligen svänga förbi dig i Norrköping runt DH i sommar. Slänger väl upp en bild även jag då. Hon är väl inte världens vackraste, men går väl an. Kate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Redigerad 5 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Ah, hon ser iaf ut att ha lite hull. Redigerad 5 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Ah, hon hade iaf lite hull. Jag tyckte mest att det var sött. Fast det kanske var tur att det inte var en helkroppsbild.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Jag tyckte mest att det var sött. Fast det kanske var tur att det inte var en helkroppsbild.. Ja, nog får dom hellre vara så än alldeles skitspinkiga iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) En söt kompis till mig. Redigerad 8 augusti, 2016 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Du... jag måste verkligen svänga förbi dig i Norrköping runt DH i sommar. Slänger väl upp en bild även jag då. Hon är väl inte världens vackraste, men går väl an. Kate är fan über. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Kate är fan über. überful, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 überful, ja. Du skulle givetvis tacka nej till att sätta på henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Du... jag måste verkligen svänga förbi dig i Norrköping runt DH i sommar. Slänger väl upp en bild även jag då. Hon är väl inte världens vackraste, men går väl an. Kate från Kate's Playground Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Kate från Kate's Playground Oh, yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 En förbannat snygg tjejkompis till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 En förbannat snygg tjejkompis till mig Makes me wanna puke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Du skulle givetvis tacka nej till att sätta på henne. Två vitt skilda saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 En förbannat snygg tjejkompis till mig Tjejer ser nerdrogade ut med svart läppstift... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts