SlewME Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Massa felplacerade bildbeskrivningar. Hej. Man placerar alltid en beskrivning UNDER objektet. Läste alla beskrivningar till fel bild i och med att du skrev dessa ÖVER bilden. Skriv under nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Här är några random bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Här är några random bilder. Jävla chav.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Här är några random bilder. Hon var ju inte alls smal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Hon var ju inte alls smal... Nej.. visst är det jobbigt med tjockisar som tror att de är nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Nej.. visst är det jobbigt med tjockisar som tror att de är nåt? Aa, jätte! Fast jag var ju ironisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Här är några random bilder. Hon var inte lite het, hetast av alla i den här topicen måste jag säga! Hon kunde varit ännu hetare om hon hade haft lite större ben , men hon är ändå hetast! Redigerad 5 januari, 2007 av C-J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Här är några random bilder. Ouch, hennes bakre handled. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Ouch, hennes bakre handled. Ja, jag sa ju att hon var tjock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Ja, jag sa ju att hon var tjock. Haha Hon var inte snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Här är några random bilder. Läskigt små/smala axlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Ja, jag sa ju att hon var tjock. Jag menar mer att det ser ut som att hon.. Har skurit sig. Eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Jag menar mer att det ser ut som att hon.. Har skurit sig. Eller något. Ja...typ WTF? Leskigt...säger vi hon borde...ÄTA MER MAT!! och bli tjock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Det finns väl en gräns på hur mkt klädda dom ska vara? Jag kör på den säkra sidan och postar en klädd bild Vart kanske lite stor, fixar http://img76.imageshack.us/img76/848/tnmedelinscan40fgfk1iv5.jpg Redigerad 5 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Det finns väl en gräns på hur mkt klädda dom ska vara? Äsch, de visar ju "inget". http://img76.imageshack.us/img76/848/tnmed...n40fgfk1iv5.jpg wtf! Jag som alltid har tyckt att Elin Grindemyr är söt.. Redigerad 5 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Äsch, de visar ju "inget". wtf! Jag som alltid har tyckt att Elin Grindemyr är söt.. Hon är ful på det kortet Besök sidan som det står på kortet, där snackar vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Det finns väl en gräns på hur mkt klädda dom ska vara? Jag kör på den säkra sidan och postar en klädd bild Vart kanske lite stor, fixar http://img76.imageshack.us/img76/848/tnmedelinscan40fgfk1iv5.jpg http://img233.imageshack.us/img233/2936/tnmedelinscan40fgfk1iv5gy2.jpg humm...så fin va hon väl endå inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Hon är ful på det kortet Besök sidan som det står på kortet, där snackar vi Varför la du inte upp en fin direkt då? Jag vet att hon är snygg/söt/whatever. Fast bara på det retuscherade bilderna, jag har sett henne irl en gång och det var verkligen en besvikelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Hon är ful på det kortet Haha, om den var ful, varför lägger du upp den? Var dom andra för... "nakna"? Edit: Aiie! Kebab! Redigerad 5 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Jag vet att hon är snygg/söt/whatever. Fast bara på det retuscherade bilderna, jag har sett henne irl en gång och det var verkligen en besvikelse. Så illa ser hon inte ut i verkligenheten. Visst det är ju vissa skillnader men hon är vacker på riktigt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts