Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Alltså attraheras du av folk som är sorgsna eller fulla med hat?

Gå med i nån Nazistorganisation, och spöa en invandrare. Och då nassepolarna inte ser på kan du hänga med den halvt ihjälslagna invandraren (han/hon lär vara ledsen).

Det där var lågt. ja jag tycker folk som ser ut sådär som jag har visat, end of story, och vad har nazist-svin med det här o göra? hatar nazister/rasister och allt inom det området. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där var lågt. ja jag tycker folk som ser ut sådär som jag har visat, end of story, och vad har nazist-svin med det här o göra? hatar nazister/rasister och allt inom det området. :)

Det var ett skämt.

Fattar du inte? Vilka är mest fyllda av hat på denna jord, och som du kan hitta i närmsta byhåla? NAZISTER. Vilken är den mest hatfyllda handling man kan utföra? Folkmord eller grov misshandel.

Vem kan vara mest sorgsen? Troligtvis en människa som flytt undan ett krig, hamnar i ett land vars språk man inte kan, och som för en kvart sedan blivit praktiskt taget ihjälslagen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ett skämt.

Fattar du inte? Vilka är mest fyllda av hat på denna jord, och som du kan hitta i närmsta byhåla? NAZISTER. Vilken är den mest hatfyllda handling man kan utföra? Folkmord eller grov misshandel.

Vem kan vara mest sorgsen? Troligtvis en människa som flytt undan ett krig, hamnar i ett land vars språk man inte kan, och som för en kvart sedan blivit praktiskt taget ihjälslagen!

Om jag ska vara ärlig så känns det långsökt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ett skämt.

Jag tog det inte som något skämt men, tjaa, nazister i byhålor är jag van vid, bor i en sån, hatar sånna grymt mycket. nu ska vi inte gå offtopic, men et du säger är sant, jag skiter fullständigt i om folk ser hatiska ut, corpsepaint tycker jag personligen är snyggt på människor, spelar ingen roll om man e hatisk eller glad utav sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

gesgest

'gseteTESTYSETEST§½1111!!hg

estsetesysyeesy

Vad säger du?

Har du en gäst som är ges, och som fått dig att ta 1/2 * 1111 hekto ecstacy?

Några snygga, "vanliga" tjejer:

Hon här är lite lagom i min stil...

Väldigt sött ansikte... me like...

Sååå söt :teehee:

*Edit*

@Cortez

Såg brittan ut så en gång i tiden? Ser mycket bättre ut som brunett än blondin (varför kan tjejer inte bara ha sin NATURLIGA hårfärg)!

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor