I lol Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Just för att de är kineser eller för att de ser ut så? Eller för att dom importeras för att ha sex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Asiatiska tjejer kan vara fina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Eller för att dom importeras för att ha sex? Thailändskor ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 För att de ser ut att komma från thailand, eller valfritt annat sånt land. Och alla från Thailand är horor eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Här är några andra snygga plus Aya-chan! Från vänster: Chihara Minori, Aya Hirano och Yuko Goto. Seriöst, dom ser ut att vara drygt 12-13 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Glen benton, alltid lika snygg! Ja, korset i pannan är ett ärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Syftade mest på hur mycket kuk hon har fått på senaste tiden. Behöver inte vara gammal för att vara avdankad. Sant, men rent tekniskt så har man ju fått större mängder kuk ju äldre man är. Jag vet i alla fall att hon varit med i oerhört få filmer, för jag har själv bara sett 3 stycken (och jag har letat alltså). Fler fjortisar från mig: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Thailändskor ja. Vilken GIGANTISK SKILLNAD Kinesorna (eller nåt) suger säkert lika bra som Thailändskorna Redigerad 23 oktober, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Seriöst, dom ser ut att vara drygt 12-13 år. But they are kawaii! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Sluta degradera asiatiska kvinnor för fan. Era fördomar äcklar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Sant, men rent tekniskt så har man ju fått större mängder kuk ju äldre man är. Jag vet i alla fall att hon varit med i oerhört få filmer, för jag har själv bara sett 3 stycken (och jag har letat alltså). Fler fjortisar från mig: Ser ut som vi har rätt lik smak när det kommer till kvinnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Sluta degradera asiatiska kvinnor för fan. Era fördomar äcklar mig. Agreed. Alla asiater är inte horor, och även för att dom knappt ser ut att vara byxmyndiga är dom jävligt heta (imo). 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Sant, men rent tekniskt så har man ju fått större mängder kuk ju äldre man är. Jag vet i alla fall att hon varit med i oerhört få filmer, för jag har själv bara sett 3 stycken (och jag har letat alltså). Fler fjortisar från mig: Pax! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Rätt charmigt fejs tycker jag, sen är hon väl en 25 år gammal eller så. Långt ifrån avdankad i alla fall. ------ Hon var ju riktigt läcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Agreed. Alla asiater är inte horor, och även för att dom knappt ser ut att vara byxmyndiga är dom jävligt heta (imo). Som fan. Ser ut som vi har rätt lik smak när det kommer till kvinnor. Är det så? Vad sägs om detta ( ): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Elin Grindemyr FTW När vi kommer till den lilla homosexuella sidan av mig. Jag vettefan vad han heter, men han är med i Evanesence (eller vad fan hon kallar sig för) musik video som gick nonstop på MTV förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Jennifer Love Hewitt henne ska jag ha nångång Mila Kunis från That 70`s show Ashley Olsen, även fast dom är tvillingar så är det Ashley som är den heta av dom. Det är väl dom tjejer jag kommer på nu som är snygga och kändisar, postar snygga "amatörer" (vanliga tjejer, ej porr ) senare. MEN måste posta en kille också. Dave Grohl, behöver inte säga mer. Redigerad 24 oktober, 2006 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Fler fjortisar från mig: Hubbabubba! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Hubbabubba! Håller med Assnygg! skribb och jag måste ha samma smak för brudar allså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Finaste "kändisen" IMO Och en kille såklart! http://artfiles.art.com/images/-/Mel-Gibson---Lethal-Weapon-Photograph-C10101886.jpeg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts