Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Xemtoth för helvete. Du gillar alltså både män och kvinnor som använder 'corpsepaint' (som direkt översatt till svenska blir 'likfärg'), så med andra ord gillar du folk som försöker se ut som döda människor. Om du då skulle se ett äkta lik (alltså en död människa) skulle du bli attraherad då? Eller är det en fetisch att få känslan av att man knullar en levande död?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Xemtoth för helvete. Du gillar alltså både män och kvinnor som använder 'corpsepaint' (som direkt översatt till svenska blir 'likfärg'), så med andra ord gillar du folk som försöker se ut som döda människor. Om du då skulle se ett äkta lik (alltså en död människa) skulle du bli attraherad då? Eller är det en fetisch att få känslan av att man knullar en levande död?

Nej, men om liket kunde röra sig o beté sig som en människa, trots sin hudfärg skulle jag nog digga det, blir inte attreherad utav killar med corpsepaint, men känner någon sorts trygghet med o vara med folk som har den stilen, dvs black metal/gothic. Och ett lik är inte svart runt ögonen som dem andra är :P Jag förstår om ni tycker jag är sjuk som tycker om Black Metal/Gothic människor, jag antar att ni tycker jag är lika sjuk som jag tycker ni e som tycker att fjortisar med två ton smink och råsa stringtrosor högt som fan. Och ja, jag gillar likbleka människor, inte det att dem ser döda ut, snarare att jag gillar looken bara ^^ fan va ja pratar

edit: har både sett o rört vid lik, inte alls samma sak som dem flesta verkar tro :D

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu försöker ju de fjortisar, och alla de med smink, att försöka göra sig själva vackrare. Att lyfta fram ens vackra drag etc. Med corpsepaint försöker man se död ut, livlös. Jag bangar hellre på någon som vill se vacker ut än någon som låtsas vara död.

Som sagt så har alla olika åsikter vad om är snyggt :P Tycker om människor som ser ut o "låtsas vara död"

edit: många svart metallare o gothare sminkar sig även för o visa hur dem mår inombords, rätt bra sätt o visa sorg o hat på ^^ fan va jag låter psykiskt störd :D

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

edit: många svart metallare o gothare sminkar sig även för o visa hur dem mår inombords, rätt bra sätt o visa sorg o hat på ^^ fan va jag låter psykiskt störd :D

Då måste jag få komma med en sista fråga här.

Är inte svart sorgen och hatets färg ? Vitt är ju mera ljus och liv om jag inte minns fel. Borde de då inte sminka sig helsvarta i ansiktet ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då måste jag få komma med en sista fråga här.

Är inte svart sorgen och hatets färg ? Vitt är ju mera ljus och liv om jag inte minns fel. Borde de då inte sminka sig helsvarta i ansiktet ?

Om du ska se det så, om man skulle måla sig svarta bara skulle man se ut som ett gäng sotare, det skulle bara se dumt ut, många svart metallare jag hänger med tror att hat o död är en gemensam sak, lik är bleka, dvs vita, och svart är för att man ska kunna urskilja mönsterna. Svart o vitt helt enkelt ^^ Sen är det oxo det att svart o vitt är snygga färger, det som ser mest färglöst ut så att säga

edit: @I_lol: Vart tror du Suicidal black metal kommer ifrån? :D

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Xemtoth, jag vill inte vara en "Hater" Men jag måste säga att du äcklar mig genom att posta bilder på människor som ser döda ut.

Kan inte förstå hur du tycker att det är snyggt. :D

Som jag sade tidigare: Jag förstår att ni tycker jag är äcklig/konstig, men topicen heter inte Snygga tjejer och killar förutom vad Xemtoth tycker. När jag visar bilder på tjejer o killar jag tycker är snyggt, så gör jag det, jag ska inte behöva visa bilder på vad ni tycker e snyggt för att jag har en annan synvinkel på vad som är snyggt. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag sade tidigare: Jag förstår att ni tycker jag är äcklig/konstig, men topicen heter inte Snygga tjejer och killar förutom vad Xemtoth tycker. När jag visar bilder på tjejer o killar jag tycker är snyggt, så gör jag det, jag ska inte behöva visa bilder på vad ni tycker e snyggt för att jag har en annan synvinkel på vad som är snyggt. :D

Dem är lite trångsynta bara :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt så har alla olika åsikter vad om är snyggt :) Tycker om människor som ser ut o "låtsas vara död"

edit: många svart metallare o gothare sminkar sig även för o visa hur dem mår inombords, rätt bra sätt o visa sorg o hat på ^^ fan va jag låter psykiskt störd :)

Alltså attraheras du av folk som är sorgsna eller fulla med hat?

Gå med i nån Nazistorganisation, och spöa en invandrare. Och då nassepolarna inte ser på kan du hänga med den halvt ihjälslagna invandraren (han/hon lär vara ledsen).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså attraheras du av folk som är sorgsna eller fulla med hat?

Gå med i nån Nazistorganisation, och spöa en invandrare. Och då nassepolarna inte ser på kan du hänga med den halvt ihjälslagna invandraren (han/hon lär vara ledsen).

Eller så bjuder han och hans goda nazistvänner invandraren på fika, och efter fikat så kan dom sminka honom som ett lik.

Då slipper dom bruka våld.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor