MetoC7 Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Amy Diamnond? Nah nån camwhore på 4chan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Boh! hon är fin öh...HA! Hon var ju söt ju *Blir heterosexuell* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Boh! hon är fin öh...HA! Vissa av dem där gotharna kan säkert bli söta om de inte skulle sminka sig så förbannat fult och ha så förbannat konstiga frisyrer och klär sig som döingar. Redigerad 28 december, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Vissa av dem där gotharna kan säkert bli söta om de inte skulle sminka sig så förbannat fult och ha så förbannat konstiga frisyrer och klär sig som döingar. Gothare är ju så grymt härligt söta i sina bystframbringande bryngor, korta kjolar, tiaror, mantlar, glitter, utplutande läppar, förhärligt sköna frisyrer, superhålade strumpbyxor med randigt mönster. Ah, så söta som dom är skulle man ju kunna faktist kunna börja med nekrofili. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Och jag tror att asiater tycker precis samma sak om svenskor. Vi är ju vana vid "tjejer med svenskt utseende" och därför hittar vi skillnader istället för likheter. Jag tror det ligger mer än så bakom. Alla i Japan har t.ex samma hårfärg. Om man ser det så här; japaner är mer homogena än svenskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Boh! hon är fin öh...HA! Oh, yes. Gillar iaf håret men hon ser ut som .. tolv? Väldigt snygga bilder hon hade iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Hayden Panettiere Sååå vaaackeer ! har för mig att hon är med i den nya rocky filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Jag har sett den nya Rocky filmen, och jag länner ej igen henne! Om man vill se en riktig snygg rumpa så är Vida Guerra en riktig nice one. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Gothare är ju så grymt härligt söta i sina bystframbringande bryngor, korta kjolar, tiaror, mantlar, glitter, utplutande läppar, förhärligt sköna frisyrer, superhålade strumpbyxor med randigt mönster. Ah, så söta som dom är skulle man ju kunna faktist kunna börja med nekrofili. Din åsikt. Har hellre en tjej som är attraheterande och har en kort tjol än en tjej som ser ut att vara död med lever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Hayden Panettiere Sååå vaaackeer ! har för mig att hon är med i den nya rocky filmen http://www.starrymag.com/uploads/HaydenHeadShot2.jpg Hon är inte med i Rocky men hon spelar Claire i serien Heroes. Fin som få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Din åsikt. Har hellre en tjej som är attraheterande och har en kort tjol än en tjej som ser ut att vara död med lever. Personligen tycker jag att emotjejer är väldigt väldigt mycket mer attraherande än blonda fjortisdrägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Personligen tycker jag att emotjejer är väldigt väldigt mycket mer attraherande än blonda fjortisdrägg. Man behöver inte vara fjortis för att vara blond och klä sig snyggt, du har fått något om bakfoten. Redigerad 29 december, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Din åsikt. Har hellre en tjej som är attraheterande och har en kort tjol än en tjej som ser ut att vara död med lever. Jag skulle hällre tagit en tjej som ser ut som hon vore död Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Hade helst av allt tagit en tjej som jag kommer överrens med på ett bra sätt.Utseendet spelar inte någon större roll i längden. Men givetvis måste ju de vara fräscha i största allmänhet. Redigerad 29 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Hade helst av allt tagit en tjej som jag kommer överrens med på ett bra sätt.Utseendet spelar inte någon större roll i lämgden. Men givetvis måste ju de vara frächa i största allmänhet. Klart att utseendet har betydelse, konstigt vad folk helatiden tycker att personligheten är så extremt viktigt och utseendet spelar ingen roll. Är det bara så folk säger över forumet eller är ni verkligen datornördar på riktigt? Utseendet och personligheten är DET viktigaste, men inte enbart personligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Klart att utseendet har betydelse, konstigt vad folk helatiden tycker att personligheten är så extremt viktigt och utseendet spelar ingen roll. Är det bara så folk säger över forumet eller är ni verkligen datornördar på riktigt? Utseendet och personligheten är DET viktigaste, men inte enbart personligheten. Helt sant. Kan inte argumentera emot det. Klart som korvspad att man raggar på en brud man tycker är snygg och inte en som man tycker är ful. Men du är ju inte ihop med en tjej för att hon är snygg i längden. Sedan spelar det ingen roll hur snygg hon är, Efter ett tag tycker man inte att tjejen är lika snygg som hon var i början. Spänningen försvinner ju och man blir liksom van. Precis som en Ferrari, du tycker det är världens fetaste bil men när du har haft den i 2 år tycker du inte den är så speciell längre. Redigerad 29 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Elisha Cuthbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Maria Kanellis http://img121.echo.cx/img121/3189/maria116fi.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Sexig.. Vet inte vad hon heter men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Sexig.. Vet inte vad hon heter men... Tror hon heter 01010101011010110101000011101111010111011010101... Eller var det 0101011111011010110110100011101111010111011010101? Nåja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts