Bullet Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Eh, potatis, pottatis... SlewME: hehe, det var en fullträff. Du tror inte han skrev så med flit då? => Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Du tror inte han skrev så med flit då? => Du tror inte jag gjorde det? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Den här tjejen var tydligen på samma fest som mig i lördags.. Varför såg jag inte henne för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Den här tjejen var tydligen på samma fest som mig i lördags.. Varför såg jag inte henne för? Me like! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TonyGustavsson Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Den här tjejen var tydligen på samma fest som mig i lördags.. Varför såg jag inte henne för? http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/ljm9d2wv1a.png För att hon inte var något speciell och ser ganska average ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) För att hon inte var något speciell och ser ganska average ut? Käften, bara för att du är 30+ @Kebab: Hon såg bra ut! Redigerad 22 december, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TonyGustavsson Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Käften, bara för att du är 30+ @Kebab: Hon såg bra ut! Ok, jag är född 1989. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Söt Är det Harumi Nemoto eller vad hon heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Är det Harumi Nemoto eller vad hon heter? Fråga Stell, han hittade henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Fråga Stell, han hittade henne Han kanske hoppades att Stellan skulle titta in här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Är det Harumi Nemoto eller vad hon heter? Yoko Kumada Så svårt att leta är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Min flicka för ett antal år sen vid två olika tillfällen. Hennes nuvarande frisyr är dock verkligen inget att hurra för. (Tänk er Kleopatra) Redigerad 23 december, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Käften, bara för att du är 30+ @Kebab: Hon såg bra ut! Fan är det med dig, han får väl ha en åsikt som alla andra? Stå på dig Tony Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Fan är det med dig, han får väl ha en åsikt som alla andra? Stå på dig Tony Lajnux försöker bara slicka uppåt. Inget att oroa sig över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Fan är det med dig, han får väl ha en åsikt som alla andra? Stå på dig Tony You make me cry. :'( Lajnux försöker bara slicka uppåt. Inget att oroa sig över. Klart jag gör, det kan ju knappast bli värre. Redigerad 23 december, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Vänta här nu.. menar ni att lajnux slickade på mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Är det Harumi Nemoto eller vad hon heter? Hur kan ni gilla sådana där guzzar? Ärligt talat de ser ut som snorungar. Sätter 100 spänn på att någon av er skaffar en liten artonårig thailändare vid 40 års åldern. Tragiskt men sant. Redigerad 27 december, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Hur kan ni gilla sådana där guzzar? Ärligt talat de ser ut som snorungar. Sätter 100 spänn på att någon av er skaffar en liten artonårig thailändare vid 40 års åldern. Tragiskt men sant. Offtopic: Din signatur är för hög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Hur kan ni gilla sådana där guzzar? Ärligt talat de ser ut som snorungar. Subjektivt. [N]ågon av er skaffar en liten artonårig thailändare vid 40 års åldern. Tragiskt men sant. Subjektivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) http://img170.imageshack.us/img170/9264/namnlspk9.jpg Redigerad 27 december, 2006 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts