Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Såg en av de snyggaste tjejerna någonsin idag på bussen. Hon såg jävla fjortis ut men hon var fortfarande skitsnygg. Hon slängde en massa erotiska ( :wub: ) blickar på mig men tyvärr var jag för chicken för att våga inleda en konversation med henne. Så snygga tjejer har alltid skitelaka killar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg en av de snyggaste tjejerna någonsin idag på bussen. Hon såg jävla fjortis ut men hon var fortfarande skitsnygg. Hon slängde en massa erotiska ( :wub: ) blickar på mig men tyvärr var jag för chicken för att våga inleda en konversation med henne. Så snygga tjejer har alltid skitelaka killar.

WTF? Hennes pojkvän måste vara fjortis med, och du är? 20? du skrämer han när du kollar på han ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WTF? Hennes pojkvän måste vara fjortis med, och du är? 20? du skrämer han när du kollar på han ^_^

Han vet ju inte ens om hon hade en pojkvän...? Men antog det, för såna tjejer brukar faktiskt ha ilskna pojkvänner.

...samt att dom brukar, åtminstonde fjortisarna här omkring, ha en kille runt 20 års åldern... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor