eXotic Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Får man fråga vad det var för bild först? En naken kille som satt i sitt badrum med något rött uppstucket i röven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 En naken kille som satt i sitt badrum med något rött uppstucket i röven. Ett stearinljus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Ett stearinljus. Trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Usch och fy då. Måste säga att den nya du lade upp är (antagligen) mycket hetare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Kolla på dom! Dom är platta och hänger långt ner. Det är självaste definitionen av hängpattar! Vill du inte ha henne kan jag ta henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Vill du inte ha henne kan jag ta henne. Hahaha, annars jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 http://img476.imageshack.us/img476/9060/ricketrackas9.jpg Nah mah gadd, han är het Ja, det är en han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Såg en av de snyggaste tjejerna någonsin idag på bussen. Hon såg jävla fjortis ut men hon var fortfarande skitsnygg. Hon slängde en massa erotiska ( ) blickar på mig men tyvärr var jag för chicken för att våga inleda en konversation med henne. Så snygga tjejer har alltid skitelaka killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Nah mah gadd, han är het Ja, det är en han Hahaha! Tur du sa det för det var nästan så att jag höll på att göra en "kebab" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Hahaha! Tur du sa det för det var nästan så att jag höll på att göra en "kebab" Rabarben ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Hahaha! Tur du sa det för det var nästan så att jag höll på att göra en "kebab" Tror du menar Rabarben va? EDIT: x_simpa_x var före... kanske ska bläddra längst ner innan jag trycker på add replay. Redigerad 20 december, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Såg en av de snyggaste tjejerna någonsin idag på bussen. Hon såg jävla fjortis ut men hon var fortfarande skitsnygg. Hon slängde en massa erotiska ( ) blickar på mig men tyvärr var jag för chicken för att våga inleda en konversation med henne. Så snygga tjejer har alltid skitelaka killar. WTF? Hennes pojkvän måste vara fjortis med, och du är? 20? du skrämer han när du kollar på han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 WTF? Hennes pojkvän måste vara fjortis med, och du är? 20? du skrämer han när du kollar på han Han vet ju inte ens om hon hade en pojkvän...? Men antog det, för såna tjejer brukar faktiskt ha ilskna pojkvänner. ...samt att dom brukar, åtminstonde fjortisarna här omkring, ha en kille runt 20 års åldern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 WTF? Hennes pojkvän måste vara fjortis med, och du är? 20? du skrämer han när du kollar på han Hahahahahaha . Jag tror han är född 90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Jag tror han är född 90 Got that right. "Birthday: 14 February 1990" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Nah mah gadd, han är het Ja, det är en han Hahaha, det hade jag aldrig trott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Hahahahahaha . Jag tror han är född 90 Woot? 16 och redan kung på grammatik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Woot? 16 och redan kung på grammatik Say whut? Tja, de flesta svenska ungdomar kan vid 16 års ålder korreckt grammatik. ... pffznn...tihiHIHIHI! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Say whut? Tja, de flesta svenska ungdomar kan vid 16 års ålder korreckt grammatik. ... pffznn...tihiHIHIHI! Men alla kan inte stava än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Rabarben ? Eh, potatis, pottatis... SlewME: hehe, det var en fullträff. Redigerad 20 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts