Roxxy Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Men skit ner dig för fan. Jaha Har alltid undrat varför vissa japaner ser så unga fast de är ca. 20-25 år gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Inget fel på denna tjejen! EDIT: Tog bort bilden. Den var mer en Dagens lol Redigerad 3 december, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Så sant som det är sagt kanske. Men ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Jao! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Patricia i HorrorPops är att en puma, sjunger bra gör hon också http://horrorpops.com/images/bios/pat_profile2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Patricia i HorrorPops är att en puma, sjunger bra gör hon också http://horrorpops.com/images/bios/pat_profile2.jpg Ser ut som en ful pundare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Ser ut som en ful pundare. Ja och hur sådana ser ut har du erfarenhet av kan jag tänka mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Ser ut som en ful pundare. Det var den enda bilden jag hittade på henne, men pundare nej du. Redigerad 6 december, 2006 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Så sant som det är sagt kanske. Men ändå.. Du skojar min dojja? Det är såna människor jag verkligen får lust att slå ner på gatan. DÖ! DÖ! DÖ! Redigerad 6 december, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Det var inte den bästa bilden jag hittade på henne, men pundare nej du. Så varför tog du inte den bästa bilden du hittade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Du skojar min dojja? Det är såna människor jag verkligen får lust att slå ner på gatan. DÖ! DÖ! DÖ! ...men det betyder inte att de inte är vackra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Så varför tog du inte den bästa bilden du hittade? Ja vi är så duktiga att klaga på folk . Du gör aldrig fel, du är duktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Det var den enda bilden jag hittade på henne, men pundare nej du. Konstigt, jag hittade jättemånga.. http://images.google.se/images?hl=sv&q...sa=N&tab=wi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Du skojar min dojja? Det är såna människor jag verkligen får lust att slå ner på gatan. DÖ! DÖ! DÖ! Jaha, du är en sån som slår tjejer? Kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Ja och hur sådana ser ut har du erfarenhet av kan jag tänka mig... You know, you're not very good at this! Men jag förtjänar det... Ja, jag har sett ett antal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Sofie Lindholm. Söt tjej som faktiskt inte ser trög ut! http://www.slitz.se/Images/MainSite/Models/Expo/SofieLindholm0306/PublicView/large/4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Sofie Lindholm. Söt tjej som faktiskt inte ser trög ut! Har svårt att se hur en tjej kan undvika att se trög ut när hon poserar halvnaken på en bild där det står Slitz uppe i högra hörnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Hon var ju riktigt söt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 (redigerad) Har svårt att se hur en tjej kan undvika att se trög ut när hon poserar halvnaken på en bild där det står Slitz uppe i högra hörnet... Hmm, du har rätt. Borde ha skrivit att hon ser relativt o-trög ut. (För det finns ju värre. om man säger så. Kolla på den här till exempel): http://www.slitz.se/images/mainsite/models/expo/OlindaBorggren0404/PublicView/large/4.jpg Den där Olinda alltså... :lol: Redigerad 17 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Hmm, du har rätt. Borde ha skrivit att hon ser relativt o-trög ut. (För det finns ju värre. om man säger så. Kolla på den här till exempel): Den där Olinda alltså... Usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts