Adriian Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Lite naket ska det vara iaf! Men skit ner dig för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Men skit ner dig för fan. Bwahahaha haha haaaa.....varför skrattar jag?? Edit: .....varför spammar jag?? :) Redigerad 26 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Bwahahaha haha haaaa.....varför skrattar jag?? Edit: .....varför spammar jag?? :) Utav samma anbledning som mig? Both of 'em? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Det heter wingaletas, inte cigariller. Sniper - hyfsad. Kjoltyget, alltså, inte Sniper. Han är säkert söt också. Det heter wingaletas, inte cigariller. Sniper - hyfsad. Kjoltyget, alltså, inte Sniper. Han är säkert söt också. Samma post 2 gånger? Funkar, hehe. Uh, har jag visat den här tidigare? Den låg på hårddisken, färdig- ihopklippt, men jag minns inte att jag har laddat upp och visat den. Tål att repeteras, hur som helst. Hon var fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Och nu: en bedårande sötbebis http://img216.imageshack.us/img216/4484/bild100yr4.jpg http://img216.imageshack.us/img216/9757/bild101oe1.jpg http://img216.imageshack.us/img216/6176/bild102lv8.jpg http://img216.imageshack.us/img216/1640/bild103ov3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 HÄST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 HÄST! Nej, en tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Inte söt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Inte söt... Söt var hon absolut. Kanske inte världens snyggaste tjej. Men väldigt söt för att vara "vardaglig". Säg till mig när du blivit tillsammans med en tjej i närheten så söt som den ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Söt var hon absolut. Kanske inte världens snyggaste tjej. Men väldigt söt för att vara "vardaglig". Säg till mig när du blivit tillsammans med en tjej i närheten så söt som den ovan. Söt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Söt Om man tänder på 11åringar som tittar snett på en så varför inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Om man tänder på 11åringar som tittar snett på en så varför inte. Sant, sant. Fast, man skall ju plocka dem innan de blir upptagna... Jag skojar alltså. Redigerad 26 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Det heter wingaletas, inte cigariller. Sniper - hyfsad. Kjoltyget, alltså, inte Sniper. Han är säkert söt också. Errg, Cigariller = Tunna cigarrer. wingaletas wtf? aldrig hört talas om.. inte har google det heller.. Btw så är min flickvän soetare än dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Tyvärr så är hon 24 (född 1982), så om det är någon som är störd så är det du. Japaner ser allmänt små och unga ut. Tror det är det som gör att jag personligen inte tycker dom är lika attraktiva. Om man tänder på 11åringar som tittar snett på en så varför inte. Hon är 24 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Hon är 24 ^^ Jo tack, fattar också att hon inte är 11, men hon ser mer ut som 11 än 24. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Jo tack, fattar också att hon inte är 11, men hon ser mer ut som 11 än 24. Tycker jag med, men söt var hon ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 söt var hon ändå. nja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 nja... Lägg ner med sandlådetjafset. Och nej Kalle, jag syftade inte på dig, men nu råkade jag citera just ditt inlägg. Spela roll om hon ser ung ut, om man tänder på det så varför inte? I Japan är det jättevanligt att tända på små tjejer. Det gör det inte "rätt" eller "bra", men jag tycker inte det är fel alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Errg, Cigariller = Tunna cigarrer. wingaletas wtf? aldrig hört talas om.. inte har google det heller.. Det är bara ett roligt samlingsord mitt sällskap har hittat på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts