Gof Skrivet 8 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2013 (redigerad) Bq-7rKAlm_Y Shit vad skabbig. Hon har varken former, sexiga kläder eller känsla för dans... Redigerad 8 januari, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2013 Shit vad skabbig. Hon har varken former, sexiga kläder eller känsla för dans... Börjar inte det här "nu-ska-jag-säga-något-låtsaskorkat-och-lite-kontroversiellt-så-får-vi-se-hur-många-som-reagerar"-skämtet bli jäkligt gammalt nu? Tröttsamt genomskinligt i vissa lägen iallafall. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2013 Börjar inte det här "nu-ska-jag-säga-något-låtsaskorkat-och-lite-kontroversiellt-så-får-vi-se-hur-många-som-reagerar"-skämtet bli jäkligt gammalt nu? Tröttsamt genomskinligt i vissa lägen iallafall. Jag har väl rätt att kommentera fotona utan att nån skall klaga. Tycker du själv att hon har former? Hon är ju platt som en pannkaka, och sexiga underkläder? Dansar hon bra? Nej, hon försöker bara hävda sig men misslyckas totalt. Bläddra tillbaka en sida så ser du en snygg tjej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2013 Jag har väl rätt att kommentera fotona utan att nån skall klaga. Tycker du själv att hon har former? Hon är ju platt som en pannkaka, och sexiga underkläder? Dansar hon bra? Nej, hon försöker bara hävda sig men misslyckas totalt. Bläddra tillbaka en sida så ser du en snygg tjej... Alla har rätt att uttrycka sig. Tyvärr tillför det en ganska tråkig stämning till GTASajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2013 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2013 (redigerad) Jag har väl rätt att kommentera fotona utan att nån skall klaga. Tycker du själv att hon har former? Hon är ju platt som en pannkaka, och sexiga underkläder? Dansar hon bra? Nej, hon försöker bara hävda sig men misslyckas totalt. Bläddra tillbaka en sida så ser du en snygg tjej... Vem är den snygga tjejen på förra sidan? Så vi kan posta liknande så herrn blir nöjd.. Redigerad 10 januari, 2013 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2013 Vem är den snygga tjejen på förra sidan? Så vi kan posta liknande så herrn blir nöjd.. Jag har inte något i mot att ni postar "fula" bilder med. Tycker det är lite småtrevligt att slösurfa och sitta och bedöma, och kanske kommentera nått enstaka fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2013 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2013 Så jävla onödigt att sitta och gnälla på vad andra postar.. -- 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2013 Jag har inte något i mot att ni postar "fula" bilder med. Tycker det är lite småtrevligt att slösurfa och sitta och bedöma, och kanske kommentera nått enstaka fall. Alltså, kan du börja posta istället för att ge kommentarer om hur "fula" alla är? Börjar faktiskt bli ruskigt irriterande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2013 (redigerad) Alltså, kan du börja posta istället för att ge kommentarer om hur "fula" alla är? Börjar faktiskt bli ruskigt irriterande Jag skriver inte att alla är fula, "Plusar många", (kolla 2 inlägg upp) och ger feedback på visa. Detta är ett forum, där man vädrar åsikter och för diskussioner, anser du att det bara skall vara monologer här så är du på fel ställe. =) Och jag kan inte direkt bidra med bilder själv, har varken tid och tillfälle att surfa på nätet efter snygga damer Redigerad 12 januari, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2013 (redigerad) http://24.media.tumblr.com/06d822ea1cee1ddb19d0f8e2f02bd860/tumblr_mh0z76XHaz1ricxedo1_1280.png http://25.media.tumblr.com/0f01445d18836780aba3fdaa640379ac/tumblr_mgxsx850RO1s3tjy7o1_1280.jpg http://24.media.tumblr.com/bf3abdb88fab9877c198a53fb5a82346/tumblr_mh3ira62kC1rlxtudo1_500.jpg Redigerad 24 januari, 2013 av iweX 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2013 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2013 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2013 http://25.media.tumblr.com/0f01445d18836780aba3fdaa640379ac/tumblr_mgxsx850RO1s3tjy7o1_1280.jpg Meeen... Man ser ju att handen som sticker ut ur väskan är Ps. Inte ens lite trovärdigt att man har en arm i väskan så där... Snygg dock +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2013 Meeen... Man ser ju att handen som sticker ut ur väskan är Ps. Inte ens lite trovärdigt att man har en arm i väskan så där... Snygg dock 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2013 Meeen... Man ser ju att handen som sticker ut ur väskan är Ps. Inte ens lite trovärdigt att man har en arm i väskan så där... Snygg dock Så du menar att nån har lagt ner tid på att photoshoppa in en hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2013 Så du menar att nån har lagt ner tid på att photoshoppa in en hand? Mata inte trollen... .. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2013 Jag skojar bara. Det var bara en referens till båt bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts