Vice. Skrivet 22 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2012 Och hon kissar med musen! Uuuusch! Det är naturligt och logiskt att attraheras av en kvinnas höfter, lår och rumpa. Det beror på vad du menar med naturligt. Vad som är attraktivt kulturellt betingat och något som ändras med tiden. Att nyfödda vill suga på tutten är naturligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2012 (redigerad) Det beror på vad du menar med naturligt. Vad som är attraktivt kulturellt betingat och något som ändras med tiden. Att nyfödda vill suga på tutten är naturligt. Barn kommer från fittan. Människans naturliga instinkter är att föröka sig. Det är naturligt att män gillar fittor (och därmed det som finns runtom. Rumpa, bland annat). Redigerad 22 november, 2012 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2012 Barn kommer från fittan. Människans naturliga instinkter är att föröka sig. Det är naturligt att män gillar fittor (och därmed det som finns runtom. Rumpa, bland annat). Det är helt fel. Det man finner sexigt är kulturellt betingat. Det är därför folk från olika kulturer smyckar sig på olika vid. Dåligt exempel men lite så här snabbt bara, ringar runt halsen, stora läppar etc. Och bara för att du gillar ett organ behöver du inte gilla det bredvid. Nej, här håller jag inte alls med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2012 Jag menade naturligt i ett evolutionärt hänseende - breda höfter vittnar om god barnafödningsförmåga osv. Nåväl, nog med OT! Vill ni fortsätta får ni ta det i LPU eller något, inte här. Back on track. --- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2012 (redigerad) lol gör en egen tråd. Redigerad 22 november, 2012 av Green_Goblin 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2012 http://www.ftsldrs.com/wp-content/gallery/315/tumblr_mdu20ljUY91r49faro1_500.jpeg http://www.ftsldrs.com/wp-content/gallery/315/tumblr_mdpdggob4Y1rikju2o1_500.jpeg 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2012 (redigerad) [Klipp på YouJizz.com:] "awesome-kristina-rose-2187683.html" nfns eller va det heter skiter i är hor en tjej uppsal aoch redan knullar. fin tjej iaf adjö Redigerad 1 december, 2012 av Henkibojj §1.5: NSFW 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2012 (redigerad) [Klipp på YouJizz.com:] "awesome-kristina-rose-2187683.html" nfns eller va det heter skiter i är hor en tjej uppsal aoch redan knullar. fin tjej iaf adjö Larvig edit, Henkibojj. Han får länka till porr så länge han berättar att det är nsfw och vad länken leder till. Och det gjorde han ju. - Nästa gång du spänner på Kristina Rose får du ta och fixa en stream, lajhan. Redigerad 1 december, 2012 av Umberto 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2012 [Klipp på YouJizz.com:] "awesome-kristina-rose-2187683.html" nfns eller va det heter skiter i är hor en tjej uppsal aoch redan knullar. fin tjej iaf adjö moralkärring henki hueuheuheuehuheueh sprit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2012 moralkärring henki hueuheuheuehuheueh sprit Han gjorde ju helt rätt. NSFW:a tydligare nästa gång du länkar. (vilket jag hoppas du gör omgående för jag vill med se) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2012 Han gjorde ju helt rätt. NSFW:a tydligare nästa gång du länkar. (vilket jag hoppas du gör omgående för jag vill med se) Hela tråden blev ju NSFW-taggad efter att nakenhet tilläts i tråden. Går man in i en NSFW-tråd när tillfället inte passar så får man skylla sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2012 (redigerad) Hela tråden blev ju NSFW-taggad efter att nakenhet tilläts i tråden. Går man in i en NSFW-tråd när tillfället inte passar så får man skylla sig själv. En länk till en film är ju för övrigt bra mycket säkrare för arbetet än bilderna som har postats i den här tråden... Kanske dags att du kollar in reglerna ändå, Henki. [...] jag kan inte säga att jag läst Forumets Regler-sidan på flera år. Redigerad 1 december, 2012 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2012 Kanske dags att du kollar in reglerna ändå, Henki. Äh, vaddå. §1.5 säger att man får länka om det tydligt framgår att det är NSFW. Hans "nfns eller vad det heter" i ett i övrigt svårstavat inläggskulle jag inte kalla en tydlig NSFW-markering. Jag tog ju inte bort länken, eller hur? Jag skrev bara dit fyra bokstäver och delade på länken så man inte klickar på den utan vidare. Jaja. Fram med porren nu, så länge det syns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2012 Äh, vaddå. §1.5 säger att man får länka om det tydligt framgår att det är NSFW. Hans "nfns eller vad det heter" i ett i övrigt svårstavat inläggskulle jag inte kalla en tydlig NSFW-markering. Jag tog ju inte bort länken, eller hur? Jag skrev bara dit fyra bokstäver och delade på länken så man inte klickar på den utan vidare. Jaja. Fram med porren nu, så länge det syns Men den här tråden är ju en NSFW-tråd. Det står i underrubriken och det är känt bland oss medlemmar som har tillgång till loungen. Det är inte troligt att någon är dum nog att trycka på en youjizz-länk i en tråd som heter SNYGGA TJEJER OCH KILLAR, vilken har sidorna fyllda med bröst och skurar av underliv, i tron om att det är något som är lämpligt att se på när mamma står bredvid... 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2012 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2012 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2012 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 december, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2012 Kvinnorna i Modern Family. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2012 Christina Hendricks från Mad Men är ju het! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2012 Christina Hendricks från Mad Men är ju het! Verkligen! Fast, hennes bröst är allt lite väl stora för min smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts