Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Vi är på forumet, alla har med saken att göra.

Vilka har med saken att göra?

Pssh, vad gör vi annorlunda än stellhell?

Ja för det första är detta ett tjafs som är mellan rabarben och StellHell, respektera det.

Visst behöver StellHell inte utrycka sig så grovt som han gör ibland, men det ger inte er rätt att göra likadant. Om än inte värre.

Vi har haft den här diskutionen förr och jag tänker inte låta detta bli en till lång utdragen offtopic tråd, men han är forums chef här och kan tänja lite på reglerna, precis som en polis.

Bara att acceptera...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja för det första är detta ett tjafs som är mellan rabarben och StellHell, respektera det.

Visst behöver StellHell inte utrycka sig så grovt som han gör ibland, men det ger inte er rätt att göra likadant. Om än inte värre.

Vi har haft den här diskutionen förr och jag tänker inte låta detta bli en till lång utdragen offtopic tråd, men han är forums chef här och kan tänja lite på reglerna, precis som en polis.

Bara att acceptera...

Tänk stellhell som en polis som kör mot rött, misshandlar folk och står och hailar på torget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk stellhell som en polis som kör mot rött, misshandlar folk och står och hailar på torget.

Så är det, och så har det varit i alla tider. Står man inte ut med det, står man inte ut med forumet. ^_^

Snygga fjortisar + pushups = hawt.

Second that. Mindre hett när de tar av sig pushup:en, bara. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vänta nu, är det en kille eller en tjej? :P

Bara jag som uppfattade det här skämtet? BWAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA!! :lol:

Han ser ut som en vampyr :'(

Skulle alla gånger hellre hångla upp honom än piercing-konstig-frilla-målade naglar-svettband (som är såå 2003)-grabbarna du postar. ^_^

Shit va lik Kebab på nåt konstigt vis. :D

Bara jag som ser de? ^_^

Wtf?!?

Är det en komplimang eller en smärre kränkning? :P

Nu blev det sådär tomt på tjejer igen :(

Bortbortbortbortbortbort :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så är det, och så har det varit i alla tider. Står man inte ut med det, står man inte ut med forumet. :P

Second that. Mindre hett när de tar av sig pushup:en, bara. :'(

Nah, det beror väl på. Finns en del brudar som har väldigt fasta och relativt ickehängande bröst även fast de är stora (äckligt sällsynt dock).

Den här bruden skulle dock nästan få en örfil av mig om hon avlägsnade sin BH. ^_^

post-875-1164301235_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nah, det beror väl på. Finns en del brudar som har väldigt fasta och relativt ickehängande bröst även fast de är stora (äckligt sällsynt dock).

Den här bruden skulle dock nästan få en örfil av mig om hon avlägsnade sin BH. :wub:

RUGGIGT sällsynt när de är stora. Jo, finns väl säkert tjejer som har fasta och fina bröst, men i de flesta fallen ser de ju ändå mycket bättre ut med pushup, och därför per automatik sämre utan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

RUGGIGT sällsynt när de är stora. Jo, finns väl säkert tjejer som har fasta och fina bröst, men i de flesta fallen ser de ju ändå mycket bättre ut med pushup, och därför per automatik sämre utan.

Ah jo, det är sant, men jag menade att det finns en del bröst som ser helt okej ut utan push-up! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor