HOWHOW Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Jag är Admin, du är trash? Här gott folk ser vi ett bra exempel på hur stellhell värdesätter sig själv över medlemar i äkta Hitleranda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Här gott folk ser vi ett bra exempel på hur stellhell värdesätter sig själv över medlemar i äkta Hitleranda. Ja, och du är en jude som jag tyvärr måste gasa ihjäl, annars vägrar du försvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Pssh, vad gör vi annorlunda än stellhell? Han har en fet adminbricka. Den är värd ca 2 miljoner( ! ) mer än våra member-brickor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Vi är på forumet, alla har med saken att göra. Vilka har med saken att göra? Pssh, vad gör vi annorlunda än stellhell? Ja för det första är detta ett tjafs som är mellan rabarben och StellHell, respektera det. Visst behöver StellHell inte utrycka sig så grovt som han gör ibland, men det ger inte er rätt att göra likadant. Om än inte värre. Vi har haft den här diskutionen förr och jag tänker inte låta detta bli en till lång utdragen offtopic tråd, men han är forums chef här och kan tänja lite på reglerna, precis som en polis. Bara att acceptera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Ja för det första är detta ett tjafs som är mellan rabarben och StellHell, respektera det. Visst behöver StellHell inte utrycka sig så grovt som han gör ibland, men det ger inte er rätt att göra likadant. Om än inte värre. Vi har haft den här diskutionen förr och jag tänker inte låta detta bli en till lång utdragen offtopic tråd, men han är forums chef här och kan tänja lite på reglerna, precis som en polis. Bara att acceptera... Tänk stellhell som en polis som kör mot rött, misshandlar folk och står och hailar på torget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Tänk stellhell som en polis som kör mot rött, misshandlar folk och står och hailar på torget. Vilken utopi det skulle vara. Jag längtar redan dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Vilken utopi det skulle vara. Jag längtar redan dit. Nej nu går jag och lägger mig.Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Snygga fjortisar + pushups = hawt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Jag tycker att modellen Helena Christensen är bedårande vacker, En musikvideo hon är med i: Ej ämnat för pojkar under 15 år!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Ja, och du är en jude som jag tyvärr måste gasa ihjäl, annars vägrar du försvinna. Haha ägd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Tänk stellhell som en polis som kör mot rött, misshandlar folk och står och hailar på torget. Så är det, och så har det varit i alla tider. Står man inte ut med det, står man inte ut med forumet. Snygga fjortisar + pushups = hawt. Second that. Mindre hett när de tar av sig pushup:en, bara. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Vänta nu, är det en kille eller en tjej? Bara jag som uppfattade det här skämtet? BWAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA!! Han ser ut som en vampyr :'( Skulle alla gånger hellre hångla upp honom än piercing-konstig-frilla-målade naglar-svettband (som är såå 2003)-grabbarna du postar. Shit va lik Kebab på nåt konstigt vis. Bara jag som ser de? Wtf?!? Är det en komplimang eller en smärre kränkning? Nu blev det sådär tomt på tjejer igen Bortbortbortbortbortbort :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Skulle alla gånger hellre hångla upp honom än piercing-konstig-frilla-målade naglar-svettband (som är såå 2003)-grabbarna du postar. Okej, man har olika smak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Så är det, och så har det varit i alla tider. Står man inte ut med det, står man inte ut med forumet. Second that. Mindre hett när de tar av sig pushup:en, bara. :'( Nah, det beror väl på. Finns en del brudar som har väldigt fasta och relativt ickehängande bröst även fast de är stora (äckligt sällsynt dock). Den här bruden skulle dock nästan få en örfil av mig om hon avlägsnade sin BH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Nah, det beror väl på. Finns en del brudar som har väldigt fasta och relativt ickehängande bröst även fast de är stora (äckligt sällsynt dock). Den här bruden skulle dock nästan få en örfil av mig om hon avlägsnade sin BH. Jag skulle ta på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Nah, det beror väl på. Finns en del brudar som har väldigt fasta och relativt ickehängande bröst även fast de är stora (äckligt sällsynt dock). Den här bruden skulle dock nästan få en örfil av mig om hon avlägsnade sin BH. Det ut som två stora vattenballonger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Nah, det beror väl på. Finns en del brudar som har väldigt fasta och relativt ickehängande bröst även fast de är stora (äckligt sällsynt dock). Den här bruden skulle dock nästan få en örfil av mig om hon avlägsnade sin BH. RUGGIGT sällsynt när de är stora. Jo, finns väl säkert tjejer som har fasta och fina bröst, men i de flesta fallen ser de ju ändå mycket bättre ut med pushup, och därför per automatik sämre utan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Nah, det beror väl på. Finns en del brudar som har väldigt fasta och relativt ickehängande bröst även fast de är stora (äckligt sällsynt dock). Den här bruden skulle dock nästan få en örfil av mig om hon avlägsnade sin BH. Jag skulle ta på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 RUGGIGT sällsynt när de är stora. Jo, finns väl säkert tjejer som har fasta och fina bröst, men i de flesta fallen ser de ju ändå mycket bättre ut med pushup, och därför per automatik sämre utan. Ah jo, det är sant, men jag menade att det finns en del bröst som ser helt okej ut utan push-up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 I'm not pushing it am I? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts