mr_tobbe Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Annars kan vi ju alltid ta en trekant-resa dit. Får jag plats i bagaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Så jättehet var hon inte. Ska vi trilkas om vad som är jättehett igen, så jag måste posta en bild från uglypeople så du ska fatta, eller kan du lära dig någon gång? Var sa jag ordagrant att hon vad "jättehet"? Jag har inte äns sagt att hon var snygg. Jag har inte äns kommenterat hennes utseende faktist, om du läser vad jag skrivigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Kille, så alla vet http://img529.imageshack.us/img529/4897/f6...f9189f0ftk9.jpg Alltså.... Han var riktigt snygg Edit: inte qouta bilder ARGH Redigerad 22 november, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Ska vi trilkas om vad som är jättehett igen, så jag måste posta en bild från uglypeople så du ska fatta, eller kan du lära dig någon gång? Var sa jag ordagrant att hon vad "jättehet"? Jag har inte äns sagt att hon vad snygg. Jag har inte äns kommenterat hennes utseende faktist, om du läser vad jag skrivigt. Du har ju postat bilden i "Snygga tjejer och killar" Får jag inte säga att jag inte tyckte hon var attraktiv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Jim Morrison... RIP. mr_tobbe, Avgör du nog bäst själv, du har väl ändå hjärna att tänka med. Redigerad 22 november, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Så jättehet var hon inte. Du skulle nog tacka nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Du har ju postat bilden i "Snygga tjejer och killar" Får jag inte säga att jag inte tyckte hon var attraktiv? ..och du har postat en bild på en muffin i "Bild på mig själv" topicen. Är det du eller jag som är en idiot då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Jim Morrison... RIP. Han ser ut som en vampyr :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) ..och du har postat en bild på en muffin i "Bild på mig själv" topicen. Är det du eller jag som är en idiot då? Nej men jag är med på bilden ändån? Sen om jag är en idiot eller inte får du avgöra själv. Inget jag bryr mig om dock. Vad har det med saken att göra förresten? Btw... väntar fortfarande på "helvetet" jag skulle få av dig om jag stannade kvar. Redigerad 22 november, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Han ser ut som en vampyr :'( BUH! Ja, akta dig så han inte suger dig. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Nej men jag är med på bilden ändån? Sen om jag är en idiot eller inte får du avgöra själv. Inget jag bryr mig om dock. Vad har det med saken att göra förresten? Btw... väntar fortfarande på "helvetet" jag skulle få av dig om jag stannade kvar. En knapptryckning, är du beredd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 En knapptryckning, är du beredd? Okej tuffing, vad tänker du göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Push it! Push it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Får jag plats i bagaget? Om du vill få ditt bajs packat av två Gtasajten-admins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Okej tuffing, vad tänker du göra? Ja, hmmm... En person som inte tänker med arslet skulle utan mindre beskymmer fatta att jag syftade på en ban om jag sa "en knapptryckning". Om du vill få ditt bajs packat av två Gtasajten-admins. Admins, jävla fitthora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Admins, jävla fitthora. Skrev ju det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Va arga vi är på varandra då Redigerad 22 november, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Va arga vi är på varandra då Håll käften. Edit: Irony. Redigerad 22 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Skrev ju det Du fuskar ju, bajsbarn. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Håll käften. Keff. B'o'ghora, Lär dig hålla på Djurgården! rabarben... Du leker med ödet. Kewl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts