Frusciante Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 (redigerad) Redigerad 27 juli, 2010 av Frusciante Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 När hade du flickvän senast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Jag tolkar det som om han menar att det var länge sedan du hade tjej och därför har valt XL tjejer den senaste tiden. Och vant dig vid xl tjejer. Jag hoppas dock att jag har misstolkat (så som jag brukar göra) för du har helt rätt i det du säger. Brudar skall ha en liten mage när de böjer sig fram. Inte vara helt platta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Det jag menar är att de senaste sidorna har jag sett dig hitta ett fel på typ alla tjejer. Eller Många. Eller tillräckligt för att jag ska bli orolig att du är alldeles för petig med folks utseende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Det jag menar är att de senaste sidorna har jag sett dig hitta ett fel på typ alla tjejer. Eller Många. Eller tillräckligt för att jag ska bli orolig att du är alldeles för petig med folks utseende. Det där om min petighet må vara lite halvsant, men jag tror ändå du blandar ihop mig med någon annan. Kollade 15 sidor bakåt i tråden och jag förstår inte riktigt vad du pratar om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Det jag menar är att de senaste sidorna har jag sett dig hitta ett fel på typ alla tjejer. Eller Många. Eller tillräckligt för att jag ska bli orolig att du är alldeles för petig med folks utseende. Men så är det skillnad på när det gäller att skaffa en flickvän på riktigt och att sitta och bedöma tjejer över internet. De flesta blir per automatik mer petiga över internet, medan man i verkligheten inte väntar på en 10-poängare innan man skaffar flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Men så är det skillnad på när det gäller att skaffa en flickvän på riktigt och att sitta och bedöma tjejer över internet. De flesta blir per automatik mer petiga över internet, medan man i verkligheten inte väntar på en 10-poängare innan man skaffar flickvän. True dat! On the internetz finns det en uppsjö med bilder på brudar så det är klart man blir petig. En tia i verkligheten är typ.. 5 på Internet. Och en 10 på Internet är photoshoppad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 Agreed. Jag erkänner mig besegrad utav era argument. euhm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2010 (redigerad) True dat! En tia i verkligheten är typ.. 5 på Internet. Och en 10 på Internet är photoshoppad. Hahahaha så sant. xD Redigerad 28 juli, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 29 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2010 Killar, det ska inte vara mer text än bilder i den här tråden! Tuva Novotny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2010 Killar, det ska inte vara mer text än bilder i den här tråden! Tuva Novotny! Tyckte hon var fett het när jag var liten och Vita lögner gick på tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2010 (redigerad) Veckans kultur-crush: författaren Nina Wähä. Kommer ut med sin andra bok "Titta inte bakåt!" i dagarna, recenserades i DN imorse. Redigerad 9 augusti, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2010 Hmm.. anledningen till crushen lär inte varit hennes utseende iaf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2010 (redigerad) Marina Lambrini Diamandis Redigerad 10 augusti, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2010 Hmm.. anledningen till crushen lär inte varit hennes utseende iaf? Haters be hatin'! Jo, det var det, jag tycker hon är grymt vacker. Men basera inte din åsikt på bara en bild, liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2010 (redigerad) Haters be hatin'! Jo, det var det, jag tycker hon är grymt vacker. Men basera inte din åsikt på bara en bild, liksom. Jag klickade faktiskt på google-länken och försökte hitta en bild som åtminstone ryckte lite i tjejer-som-man-vill-ha-närven, men tyvärr alltså. Määhäät var ingen hit. Jag vågar sträcka sig så långt som att hon duger i krig. Om man är full. Men där tror jag att vi får lov att dra gränsen. Redigerad 13 augusti, 2010 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2010 (redigerad) Kom igen nu, kan ju knappast vara bara jag som blir påmind om hur snygga tjejer är på sommaren! Du är inte ensam. Tjejerna är ganska söta, men inte min typ. Jag klickade faktiskt på google-länken och försökte hitta en bild som åtminstone ryckte lite i tjejer-som-man-vill-ha-närven, men tyvärr alltså. Määhäät var ingen hit. Jag vågar sträcka sig så långt som att hon duger i krig. Om man är full. Men där tror jag att vi får lov att dra gränsen. Håller med till 100%! -- Synd att hon försvann från Gossip Girl... Redigerad 13 augusti, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 17 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 Tjejen som är med ifrån omkring fyra minuter är en riktig jävla fox. http://www.youtube.com/watch?v=Uh_sb3mGyHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 Fint anlete, men det känns verkligen som att alla kvinnor såg ut så på den tiden! Men så kommer man nog att säga om vår tids kvinnor om 20 år med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 Fint anlete, men det känns verkligen som att alla kvinnor såg ut så på den tiden! Men så kommer man nog att säga om vår tids kvinnor om 20 år med... Påtal om det http://ruckis.blogg.se/images/2009/dessie_53541768_54310759.jpg Är väl hur 2000talets tjejer kommer bli ihågkommna som! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts