Karatemorfar Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Du får göra vad du vill efter jag är färdig med henne. Skadat gods. Du har ingen chans, för du är ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Du har ingen chans, för du är ful Du är för hårig. Jag kör stenhårt på mercy-fuck vinkeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Du är för hårig. Jag kör stenhårt på mercy-fuck vinkeln. I så fall måste du äga en kuk, Babben. Jag däremot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 I så fall måste du äga en kuk, Babben. Jag däremot... Oh, burned. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Du har ingen chans, för du är ful Hon är duktig på att "skaka hand" iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Hon är duktig på att "skaka hand" iaf. Få ur den sista ketchupen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2010 Jag vill inte 'battla' på något sätt, jag tyckte bara att M&L hade lite löjliga och fördomsfulla reaktioner. I högstadiet satt man alltid på Hamsterpaj och spelade flashspel när man var uttråkad, och i gymnasiet loggade jag in på mitt konto igen eftersom att skaparen av sidan gick på mitt gymnasium. Sedan dess har det väl mer eller mindre gått tillbaka till enstaka flashspelande men det är faktiskt ingen dålig sida på något sätt. Stötte på en tjej som jag var tillsammans med ett tag där och vi är nu goda vänner. Min nuvarande tjej träffade jag också där, när jag gick i gymnasiet. Men är man rädd för att förlora sin image är det klart att man inte bör synas där, ve och fasa kan man stöta på små idiotkids där - sådana som man absolut aldrig hittar här.... Ontopic - stötte på denna på 4chan (hoppas det är coolt nog). Oj då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2010 Du är för hårig. Jag kör stenhårt på mercy-fuck vinkeln. Jag är inte alls hårig. På armar och ben är jag hårig, övriga kroppen, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2010 Jag är inte alls hårig. På armar och ben är jag hårig, övriga kroppen, nej. Skymtade jag inte ett hårigt bröst på någon bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2010 Skymtade jag inte ett hårigt bröst på någon bild? Det är gamla morfar det. Inte ett hår på bröstet/överkroppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2010 Det är gamla morfar det. Inte ett hår på bröstet/överkroppen. vax, mmmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2010 vax, mmmm. Menar ni allvar med det här? Iofs hade jag ju fram tills för 3-4 månader sen flickvän som inte riktigt brydde sig om jag hade hår på bröstet eller ej så av ren bekvämlighet sket jag i att avlägsna det. Men ändå. Tror inte jag skulle göra det nu heller om det inte var någon riktigt het tjej som gillade hårlösa småpojkar förstås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2010 Menar ni allvar med det här? Iofs hade jag ju fram tills för 3-4 månader sen flickvän som inte riktigt brydde sig om jag hade hår på bröstet eller ej så av ren bekvämlighet sket jag i att avlägsna det. Men ändå. Tror inte jag skulle göra det nu heller om det inte var någon riktigt het tjej som gillade hårlösa småpojkar förstås Jag rakar mig varje dag. Som sagt, inte ett hår på överkroppen. Det här började jag med pga. att jag började träna och ville se resultat bättre. Plus att jag trivs bättre utan håret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2010 Jag rakar mig varje dag. Som sagt, inte ett hår på överkroppen. Det här började jag med pga. att jag började träna och ville se resultat bättre. Plus att jag trivs bättre utan håret. Oj, hur orkar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2010 Oj, hur orkar man det? Tar inte lång tid alls. Jag gör det alltid i duschen också, så inte mer än 3 minuter lägger jag nog på rakning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2010 Jag tycker Blake Lively ser mycket bra ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2010 Jag tycker Blake Lively ser mycket bra ut! Mmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 19 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2010 Jane Douglas är jävligt söt kunde inte hitta någon bra bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Jane Douglas är jävligt söt kunde inte hitta någon bra bild Yes she is Viggo! Yes, she , iiis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2010 Mmm. En mycket vacker kvinna! :yes: Men Jesus Crice, är ni från Alingsås eller? Säga vad man vill om GTAsajten men vi har då jävligt mycket mer edge än nåt jävla Hamsterpaj! Skämmes tamejfan. Och vad i HELVETE är det för fel på Alingsås nu då? Mycket kan jag ta, men att folk snackar skit om min hemstad då brister det! FÖRKLARA DIG UM-STJÄRTO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts