Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Jag är en jävel på att skoja helt enkelt.

Iofs, skulle inte tveka på att dra ner till Österike med the_go, men jag kan varken åka skidor eller snowboard. ^_^

Du!

Du, skulle ha en kaktus i Rectum!

Jag tog dig helt seriöst. Du svarade helt seriöst att du önskade dig pengar i julklapp så att ni skulle komma iväg på er resa tillsammans. Lite sådär hjärtskärande... ;)

Inte en ända ^_^:);) så att man kunde anna att du skämtade. :D

Gaah! Du skall få igen en dag... :P:ermm:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du!

Du, skulle ha en kaktus i Rectum!

Jag tog dig helt seriöst. Du svarade helt seriöst att du önskade dig pengar i julklapp så att ni skulle komma iväg på er resa tillsammans. Lite sådär hjärtskärande... ;)

Inte en ända ^_^^_^;) så att man kunde anna att du skämtade. :D

Gaah! Du skall få igen en dag... :P:)

Du skulle bara veta hur kul jag hade åt det.

Jag lurade faktist t.o.m en klasskompis till mig som satt brevid mig och kollade vad jag skrev.. Var nära att Siana sumpade allt redan på samma dag, men jag sa till honom att knipa käft.. Men ack, det kunde han visst inte. :ermm:

Nu blir det inga kyssar på mun till honom på DH helt klart, jävla anti-bögjävel. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du skulle bara veta hur kul jag hade åt det.

Jag lurade faktist t.o.m en klasskompis till mig som satt brevid mig och kollade vad jag skrev.. Var nära att Siana sumpade allt redan på samma dag, men jag sa till honom att knipa käft.. Men ack, det kunde han visst inte. :D

Nu blir det inga kyssar på mun till honom på DH helt klart, jävla anti-bögjävel. :'(

Tyckte Vice hade fått smaka ovissheten tillräckligt länge. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor