The Dude Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 (redigerad) En av de snyggaste jag har skådat, har bara träffat henne en gång på en fest förra året men är facebook-vän så jag kan sno bilder: ™™™ Redigerad 31 juli, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. ..och då får inte jag dela den med någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 (redigerad) En av de snyggaste jag har skådat, har bara träffat henne en gång på en fest förra året men är facebook-vän så jag kan sno bilder: High five! Redigerad 19 juli, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 En av de snyggaste jag har skådat, har bara träffat henne en gång på en fest förra året men är facebook-vän så jag kan sno bilder: Hon har en pojkvän som ser ut som Sune. Å du lägger ut henne på ett internetforum sådär lite spontant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Å du lägger ut henne på ett internetforum sådär lite spontant? Ja jag kan inte se hur det skulle vara ett problem, hon har ju redan själv lagt ut bilderna till hundratals personer på facebook. Sen känner jag som sagt inte flickan heller så kan känner inte att jag sviker något förtroende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 (redigerad) Ja jag kan inte se hur det skulle vara ett problem, hon har ju redan själv lagt ut bilderna till hundratals personer på facebook. Sen känner jag som sagt inte flickan heller så kan känner inte att jag sviker något förtroende. Fast de är väl avsedda för accepterade "vänner"? Tycker de är rätt lortigstil att lägga upp bilder på privatpersoner utan tillstånd. Men jag förstår också hur ni resonerar.. btw heter hon elin? Redigerad 19 juli, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 High five! Me 2. Otroligt fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Hon var ganska söt. Men wtf har hon på sig?? O_o Pga. det mellan naveln och halsen eller? Hon var ju ingen större skönhet överlag. +1 Fast de är väl avsedda för accepterade "vänner"? Avsedda och avsedda... Något som massorna inte verkar vara medvetna om är att nästan allt på facebook (och internet) kan beskådas av folk som har lite tid över. "Privata" profiler är en myt! --- Contributing. http://bayimg.com/image/hacieaacl.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 (redigerad) Umberto! Jag kommer ihåg att du postade några bilder på en och samma kvinna för något år sedan och alla blev totalförälskade. Du kommer inte ihåg vilka bilder det var? Är inte hundra, men kan ha varit det här inlägget. Har något vagt minne av att du just postade en wub-smiley under bilderna. Var en blondin med ett jättevackert leende har jag för mig. Dude, jag hittade, never mind! Redigerad 19 juli, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 (redigerad) Umberto! Jag kommer ihåg att du postade några bilder på en och samma kvinna för något år sedan och alla blev totalförälskade. Du kommer inte ihåg vilka bilder det var? Är inte hundra, men kan ha varit det här inlägget. Har något vagt minne av att du just postade en wub-smiley under bilderna. Jag tror det där var de här bilderna: (om du klickar på quoten finns bilderna kvar) edit: Dude, jag hittade, never mind! Redigerad 19 juli, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Jag tror det där var de här bilderna: (om du klickar på quoten finns bilderna kvar) Måste dock erkänna att jag idag inte tycker att hon är såå extremt fin. Precis! Jag hittade också! Andra bilden är åtminstone guld värd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 +1 Avsedda och avsedda... Något som massorna inte verkar vara medvetna om är att nästan allt på facebook (och internet) kan beskådas av folk som har lite tid över. "Privata" profiler är en myt! --- Contributing. Precis, beviset är ju att jag rakt av kan kopiera bild-url:en från FB och posta med IMG-taggar här. Ferkurz: Nej det gör hon inte, fast hon ser ju faktiskt ut som en Elin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 ..och då får inte jag dela den med någon? Vi... Ville ju bara skoja lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Hon var ganska söt. Men wtf har hon på sig?? O_o http://facehunter.blogspot.com/ - I think you get the idea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Ser inte alls ut som henne. Hon är ju retuschad till döds >: Nej, nej. Han ser bara jäkligt bra ut. Indeed he does! Och han är gay, så... go for it Oh ja! Vem är hon? Vacker tjej, men bilderna var varken särskilt genomtänkta eller snygga, imo. ..och då får inte jag dela den med någon? Hur tänker du nu? Tycker du Jacker insinuerar det i sitt inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 (redigerad) Indeed he does! Och han är gay, så... go for it Därför jag försökte förtydliga det att jag inte är gay. Redigerad 21 juli, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Oh ja! Vem är hon? Någon random islänska som hamnat framför någon modefotograf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Därför jag försökte förtydliga det att jag inte är gay. Jag vet, jag vet, jag var bara jobbig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm! http://www.wenn.com/wp-content/uploads/2009/07/misch.jpg Eeeew.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts