Sniper Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Tyvärr så är hon 24 (född 1982), så om det är någon som är störd så är det du. Japaner ser allmänt små och unga ut. Tror det är det som gör att jag personligen inte tycker dom är lika attraktiva. Måste vara det som gör att jag tycker att de är attraktiva ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Jag kollade igenom alla namn, och hittade ett par japaner. Nu är bara frågan, varför jag har så jävla svårt för dom.. Det är ju absolut inte fel på deras kroppar onekligen, så då sitter det i ansiktet. Och dom är inte fula, men det är ändå något som inte stämmer.. Reon Kadena Av dessa så är det Reon som faller mig mest i smaken, då hon inte har en steriotypiskt japanskt utseende, utan ser mer västerländsk ut. Yoko K. är utan tvekan den som ser bäst ut för att ha ett "vanligt" japanskt utseende. Reon - heligt bajs. Jag skulle säga ännu lägre. Typ 9-åring som nån har satt en BH på Störda folk de finns... Fäkk jo. Caramella DeCesare Var du tvungen att ha med den bilden med trosor? Jag säger inte att jag är för censur, eller att jag blir stött av bilden, men av ren princip... jag tror inte någon kille skulle uppskatta om en av forumets tjejer la upp bilder pä lättklädda män modell Chippendale. Måste vara det som gör att jag tycker att de är attraktiva ^^ Fuckin A! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) ... jag tror inte någon kille skulle uppskatta om en av forumets tjejer la upp bilder pä lättklädda män modell Chippendale. Inget fel med det. Redigerad 20 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Reon - heligt bajs. Jo, Reon är onekligen ögongodis som heter duga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Var du tvungen att ha med den bilden med trosor? Jag säger inte att jag är för censur, eller att jag blir stött av bilden, men av ren princip... jag tror inte någon kille skulle uppskatta om en av forumets tjejer la upp bilder pä lättklädda män modell Chippendale. Ameh, var och en av bilderna fyller ju en funktion. Den översta bilden visar hennes vackra mage, bilden under visar hennes perfekta byst (och mage), bilden under den visar hennes vackra rumpa och bilden under den visar hennes vackra ansikte. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 I'd fuck that. Ditto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) Inget fel med det. Jo, Reon är onekligen ögongodis som heter duga. Let the treasure hunt commence! Ameh, var och en av bilderna fyller ju en funktion. Den översta bilden visar hennes vackra mage, bilden under visar hennes perfekta byst (och mage), bilden under den visar hennes vackra rumpa och bilden under den visar hennes vackra ansikte. :'( Ah, funktionalitet. I like. Edit: Ah, juste, hon heter Carmella också. Redigerad 21 november, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Fuckin A! Huh? Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) Huh? Vad menar du? Han tycker att hon är söt. Redigerad 21 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Caramella DeCesare Hyffsad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Han tycker att hon är söt. Mjo, men också hans inställning. Låt oss säga att jag delar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Han, killen i bakgrunden med ljusblå tröja vill jag va Eftersom jag redan har flickvän, finns det ingen annan än hon som jag vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Han, killen i bakgrunden med ljusblå tröja vill jag va Eftersom jag redan har flickvän, finns det ingen annan än hon som jag vill ha. Helt vit bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) Helt vit bild. Ett tips: Klicka på länken då. Frenzy och Kebab heh. I am done with you. Redigerad 21 november, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Ett tips: Klicka på länken då. Det gjorde jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) Ett tips: Klicka på länken då. Vit .gif-bild 1x1 pixlar! Redigerad 21 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Grah, ansträng er lite pojkar. Kopiera in följande i webbläsaren: http://zannazanna.altervista.org/Foto_2005/pippi.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Grah, ansträng er lite pojkar. Kopiera in följande i webbläsaren: http://zannazanna.altervista.org/Foto_2005/pippi.jpg URLen avslöjar ju allting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Han, killen i bakgrunden med ljusblå tröja vill jag va Eftersom jag redan har flickvän, finns det ingen annan än hon som jag vill ha. Men, vänta lite nu, var inte du tillsammans med StellHell? Eller ni är bara kompisar typ...? ...Och det är inte Tommys flickvän, det är hans syster ju... Redigerad 22 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Men, vänta lite nu, var inte du tillsammans med StellHell? Eller ni är bara kompisar typ...? ...Och det är inte Tommys flickvän, det är hans syster ju... Okej, det är väl hög tid för dig att få reda på det nu... StellHell och The_go känner inte varandra IRL. Redigerad 22 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts