Boomer Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 (redigerad) Weeds ftw. Redigerad 24 maj, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 De flesta har nog sett Cobie Smulders/Robin Scherbatsky många gånger, men det hindrar mig inte från att posta två bilder på henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 (redigerad) Hojhoj, här gör jag entré med mitt första inlägg. Och vilket inlägg sen! Räck upp en hand, den som inte får en stark maning att lägga armarna runt midjan på den där söta saken i yllekofta, känna hennes armar runt nacken och snutta med näsan mot hennes. Redigerad 28 maj, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 25 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2009 (redigerad) typ EDIT: och det kommer från en som inte gillar blondiner så värst mycket Redigerad 25 maj, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 (redigerad) dubbel post http://img20.imageshack.us/img20/613/bdg.jpg Redigerad 28 maj, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 dubbel post http://img20.imageshack.us/img20/613/bdg.jpg Ge dig.. Förr var hon så jävla ful, men i How I Met Your Mother är hon så jävla heeeeet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 Ge dig.. Förr var hon så jävla ful, men i How I Met Your Mother är hon så jävla heeeeet ! Bara i American Pie hon ser riktigt illa ut men där är det ju meningen! Tycker hon är skitsöt, inte på utseendet utan mer på sättet hon brukar spela sina roller på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 Tycker hon är skitsöt, inte på utseendet utan mer på sättet hon brukar spela sina roller på. Jag tycker att hon är väldigt söt i båda de två aspekterna. Riktigt söt helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Lite. Söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Lite. Söt. Var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Var? Knarkarögon och rökarhy. \O/ Ser dessutom ut som en som precis, precis är på gränsen till att passera bäst-före-datum. 27 y/o, anyone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Var? Knarkarögon och rökarhy. \O/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Äsch, hon ser ut som en riktig tjej. Fina ögon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 (redigerad) Hon har varit uppe innan, hon är uppe igen. Kanske en av Sveriges vackraste kvinna? Veronica Maggio. http://pici.se/pictures/hvDLshecl.jpg http://pici.se/pictures/NRWefDQJU.jpg http://pici.se/pictures/KavwNqeIx.jpg Redigerad 31 maj, 2009 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Hon har varit uppe innan, hon är uppe igen. Kanske en av Sveriges vackraste kvinna? Veronica Maggio. Så vackrast att ens grammatik blir nedsatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 (redigerad) Så vackrast att ens grammatik blir nedsatt! Haha förlåt, min svenska är inte den bästa, läser inte böcker (min dåliga ursäkt) Får väl köra med engelsk-skriv istället haha Redigerad 1 juni, 2009 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Haha förlåt, min svenska är inte den bästa, läser inte böcker (min dåliga ursäkt) Får väl köra med engelsk-skriv istället haha Hah, sorry - menade inte att dissa din grammatik, trodde det bara var ett slarvfel. (skulle vara "en av världens vackraste kvinnor" btw) Och du borde läsa böcker - inte bara för att man blir bättre på svenska, men jag överdriver inte när jag säger att det öppnar upp en hel värld av upplevelser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Lite. Söt. Asså. Bwahahahahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts