L_Voll Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Jobbig reklam, snygg tjej. Åhåå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Ah hon är sjukt snygg! eller söt+sexig.. ? Ja i alla fall så reagerade jag på henne när jag såg reklamen och sket fullständigt i vad det va reklam för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Hon här va ganska söt! http://img12.imageshack.us/img12/9104/91871652.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 (redigerad) Jobbig reklam, snygg tjej. BWAAHAHAHHAHAHAA - FYFAN VAD SKÖN REKLAM! Redigerad 6 maj, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Jobbig reklam, snygg tjej. snygg är hon allt! men fy fan vad jag skrattade när hon bara sopade ner allting från bordet! hon är väll ok antar jag.. vet inte riktigt hur jag ska beskriva henne men jag chansar med ordet dryg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Usch. Hon ser ut som vilken översminkad porrstjärna som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 No offence, men det där var det sämsta bidraget på länge. Usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Att säga usch är fel. Ni skulle doppa om ni kunde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 No offence, men det där var det sämsta bidraget på länge. Usch! Idd. Att säga usch är fel. Ni skulle doppa om ni kunde Doppa? Är det det enda det handlar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Att säga usch är fel. Ni skulle doppa om ni kunde niggaplz, hon är fan nästintill avskyvärd. Usch, nu blev jag en sån idiot som sitter å ratar tjejer på nätet, fyfan. Men snygg är hon verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Damn. Hon var inte alls vacker. Jag vågar säga att hon var lite ful. Topicen handlar om att posta, kommentera och diskutera tjejer/kvinnor och killar/mäns utseende. Hur vackra/snygga/söta man tycker att de är. Topicen har inte någonting alls att göra med hur gärna man skulle vilja ha sex med någon, på en skala från ett till tio, som du fick det att framstå som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 (redigerad) Tjejen till vänster, tina. åh. åh. åh. åh. åh. Redigerad 6 maj, 2009 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Topicen har inte någonting alls att göra med hur gärna man skulle vilja ha sex med någon Precis. Visst fan är hon fin. Men skulle ni vilja ha sex med henne? Hon skulle bara ligga där, rycka till varannan sekund och säga "My name is Boxxy" aight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 aight Epic quote is epic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 (redigerad) aight On a sidenote är ni bögar hela bunten Antar att denna är bättre då eller? Samma tjej tror jag bestämt. Verkar ju vara populärt på forumet att gilla tjejer med lite mer nyvaken look. Jag slår vad om att minst hälften av er tror er gilla "naturliga" tjejer men har egentligen aldrig sett en tjej utan smink. Hur naturliga de än ser ut så har de alltid kladd! Redigerad 6 maj, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Samma tjej. Whaaaat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 say whahahaaat?! inte en chans att det där är samma person.. OT: nyvaket is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Verkar ju vara populärt på forumet att gilla tjejer med lite mer nyvaken look. Jag slår vad om att minst hälften av er tror er gilla "naturliga" tjejer men har egentligen aldrig sett en tjej utan smink. Hur naturliga de än ser ut så har de alltid kladd! spot on! zz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 aight Där flummade jag rätt rejält. Var inte direkt seriös. Och @ den andra bilden du postade, Siana... Finare än den första. Men fortfarande inte jättefin. Har dessutom svårt att tro att det är samma person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts