Saleen Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Photoshopade hon in den dåliga kvaliteten eller? Jag skulle inte vara förvånad, man vet ju inte nu för tiden, överexponering har ju varit populärt av någon anledning iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 (redigerad) ISO3200 med kompaktkamera gissar jag. Du tror att hon har gömt en kompaktkamera I en systemkamera..? Kanske så, menpersonligen tycker jag det ser ut som hög iso + mycket digital zoom. Redigerad 30 april, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Du tror att hon har gömt en kompaktkamera I en systemkamera..? Kanske så, menpersonligen tycker jag det ser ut som hög iso + mycket digital zoom. Jag tycker nämligen att det ser ut som en långzoom, vilket är en kompaktkamera med mer glas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 ojojoj, skoltjejer... Jag gillar Slytherin. Hihi. Eller är det bara jag som ser Slytherin och att det är de färgerna på slipsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 (redigerad) Jag gillar Slytherin. Hihi. Eller är det bara jag som ser Slytherin och att det är de färgerna på slipsen? Det ser ut som en Basilisk(?) på märket på skjortan tröjan. Redigerad 30 april, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Jag gillar Slytherin. Hihi. Eller är det bara jag som ser Slytherin och att det är de färgerna på slipsen? It is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 (redigerad) Vida guerra http://www.cinproductions.com/uploads/Vida_Guerra800.jpg Haley Williams Redigerad 1 maj, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 http://img21.imageshack.us/img21/3606/flyerbymrsdaria.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Vida guerra Haley Williams Bra eller anus, bra eller anus, bra eller anus, braaaaaaaaaaaaaaaaaa ... eller anus. Vida guerra: Anus Hayley Williams: Bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Bra eller anus, bra eller anus, bra eller anus, braaaaaaaaaaaaaaaaaa ... eller anus. Vida guerra: Anus Hayley Williams: Bra Vida Guerra är Okej. Hayley Williams är söt som fan. Slytherinbruden var helt sjukt söt också. Omagah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Bra eller anus, bra eller anus, bra eller anus, braaaaaaaaaaaaaaaaaa ... eller anus. Vida guerra: Anus :) om du har sett på söndags party så förstår du nog varför jag skrattar.. filip hammar- you're supposed to show the anus sign when you dislike someting Maryilyn manson- but i like anus @vicke: trodde nog du skulle säga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 ojojoj, skoltjejer... Bästa på länge, fyfan vad snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 (redigerad) Bästa på länge, fyfan vad snygg. aye, Redigerad 4 maj, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Åååååh nej,nej,nej,nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 aye, Fina ögon, naturligt vacker! Och hur kan man inte älska fräknar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Fina ögon, naturligt vacker! Och hur kan man inte älska fräknar? W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Fina ögon, naturligt vacker! Och hur kan man inte älska fräknar? Jag har fräknar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Jag har fräknar. Jag har fler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Jag har fräknar. Jag har fler! We don't love yoz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Jobbig reklam, snygg tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts