Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Hade inte den där Ferarri någon sjukdom? Jag har hört det, en slags utseendefixeringssjukdom, man blir aldrig nöjd med sin kropp...

Hon led av dysmorfofobi.

*EDIT*

Hittade en rolig lista på Wikipedia --> List of big-bust models and performers

Jag kollade igenom alla namn, och hittade ett par japaner. Nu är bara frågan, varför jag har så jävla svårt för dom.. Det är ju absolut inte fel på deras kroppar onekligen, så då sitter det i ansiktet. Och dom är inte fula, men det är ändå något som inte stämmer..

Reon Kadena

Yoko Kumada

Yoko Matsugane

Rio Natsume

Harumi Nemoto

Saori Yamamoto

Av dessa så är det Reon som faller mig mest i smaken, då hon inte har en steriotypiskt japanskt utseende, utan ser mer västerländsk ut.

Yoko K. är utan tvekan den som ser bäst ut för att ha ett "vanligt" japanskt utseende.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hon led av morfobi.

Av dessa så är det

1) Reon som faller mig mest i smaken, då hon inte har en steriotypiskt japanskt utseende, utan ser mer västerländsk ut.

2) Yoko K. är utan tvekan den som ser bäst ut för att ha ett "vanligt" japanskt utseende.

1) Japp

2) Hon ser dock ut som en 12 åring

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hon led av dysmorfofobi.

Reon var ju farligt vacker >_<

Men annars håller jag med dig, jag tycker inte heller om japaner, även om de har fina kroppar så har jag riktigt svårt för dem.

Det kanske beror på deras kultur jag tror inte riktigt att jag gillar den av någon anledning.

Maimstream: Vilken häxnäsa >_<

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av dessa så är det Reon som faller mig mest i smaken, då hon inte har en steriotypiskt japanskt utseende, utan ser mer västerländsk ut.

Yoko K. är utan tvekan den som ser bäst ut för att ha ett "vanligt" japanskt utseende.

Dem två måste vara det snyggaste mänskligheten skådat :mellow: (Iaf. Yoko K)

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor